Maanantai, Onnea Annat ja Annet !

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Maanantai, Onnea Annat ja Annet !

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Töissä pirteänä. Edessä tiukka viikko.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Maanantai, Onnea Annat ja Annet !

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Olisipa jo jouluviikko, mä oon niiiin loman tarpeessa.. Mutta Lappeenrannassa & Anoppi-kokelaan pyöreillä synttäreillä oli kivaa! Eilen pidettiin vielä neidin ja parin kaverin kanssa ylläri-sessiot ja kaikilla oli niin mukavaa.

Nyt on vähän kiinasilmäinen, ja väsyttää, mutta olihan hauskaa! Sorvia lämmittelen ja koitan koota itteäni aamupalalle..
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Maanantai, Onnea Annat ja Annet !

Viesti Kirjoittaja KKK »

Bongattu ex-vaimo uuden siippansa kanssa pressan bileistä. No, minulle sopii muutenkin seisoa mieluummin kiakko- kuin kutsuvieraiden joukossa. Mark my words - polttopullojen heittäjissä seisoo ihan "tavallisia ihmisiä" ennen pitkää, jos nykyinen meininki jatkuu...
Amazing shit happens!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Maanantai, Onnea Annat ja Annet !

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ei Suomessa koskaan taida mennä asiat niin kurjiksi, että polttopulloja heittelisivät tavalliset työssäkäyvät ihmiset, tai edes tavalliset työttömätkään.
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantai, Onnea Annat ja Annet !

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Stressireaktioksi luulemani oudosti alkanut tauti paljastuikin vatsataudiksi. Ny rillataa!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai, Onnea Annat ja Annet !

Viesti Kirjoittaja saira »

Typerä kysymys, mut kun ei ole kokemusta, ei ole lähipiiri ollut paljon leikkauksissa... Miten mä henkilön lähiomaisena saan tietoa toisen leikkauksen onnistumisesta? Siis kun mies on nyt operoitavana, mut suunnitelmat muuttui lennossa täysin, nyt mulla ei ole mitään tietoa edes siitä, mikä leikkauksen kesto on arviona. Pitääkö mun vaan arvalla jossain vaiheessa soittaa sinne ja kysellä miten tilanne edistyy? :oops:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Maanantai, Onnea Annat ja Annet !

Viesti Kirjoittaja So Hard »

saira kirjoitti:Typerä kysymys, mut kun ei ole kokemusta... Miten mä henkilön lähiomaisena saan tietoa toisen leikkauksen onnistumisesta?
Jos potilaslain mukaan toimitaan, et oikein mitenkään ellei siihen ole erikseen annettu suostumusta.

http://www.hus.fi/potilaalle/potilaan_o ... fault.aspx
Universaali disclaimer.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai, Onnea Annat ja Annet !

Viesti Kirjoittaja saira »

So Hard kirjoitti:
saira kirjoitti:Typerä kysymys, mut kun ei ole kokemusta... Miten mä henkilön lähiomaisena saan tietoa toisen leikkauksen onnistumisesta?
Jos potilaslain mukaan toimitaan, et oikein mitenkään ellei siihen ole erikseen annettu suostumusta.

http://www.hus.fi/potilaalle/potilaan_o ... fault.aspx
No toivotaan, et mies on muistanu ruksata ja allekirjoittaa oikeudet mulle... :-D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Maanantai, Onnea Annat ja Annet !

Viesti Kirjoittaja So Hard »

saira kirjoitti:No toivotaan, et mies on muistanu ruksata ja allekirjoittaa oikeudet mulle... :-D
No jos siellä on jotain odottamatonta käynyt, niin varmaan tohtori olettaa että suostumus on vaikka sitä ei saisi.
Universaali disclaimer.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai, Onnea Annat ja Annet !

Viesti Kirjoittaja saira »

^Näin mäkin sen vähän funtsin. Täytyy sit vaan soitella myöhemmin osastolle ja kysellä. Mies on ennakkotietojen mukaan tän päivän niin lääkityksellä, et siltä ei kyl ainakaan ennen iltaa tule mitään. :D

Edit. Soittelin osastolle kysyäkseni leikkauksen kestosta, niin ilmoittivat miehen päässeen juuri heräämöön. Nyt sit edessä vielä muutaman kuukauden kuntoutuminen. Mä kyl pyysin itelleni sellasta hoitsun hilkkaa, mut... :D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Maanantai, Onnea Annat ja Annet !

Viesti Kirjoittaja aasi »

Meleko kylymä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai, Onnea Annat ja Annet !

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Verottaja :h:

Sain selvityspyynnön asunnon myyntivoitosta. Ainut vain kun olen ilmoittanut sen verottajalle ja jopa maksanutkin myyntivoittoverot siitä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Maanantai, Onnea Annat ja Annet !

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Pikku-ukolla on vyökoe sunnuntaina. Kaikkihan täällä maksaa, mutta oNpahan taas melko kallista, vaikka ei tällä kerralla tartte ite maksaa. Näillä hinnoilla ihmisiä opastetaan omatoimiseen liikuntaan ja käyttämään toisen osan ajastaan omatoimiseen lukemiseen mikäli haluaa kouluttautua (lue: tyttären preppauskurssit). Maksa tai et menesty. Mua ei huvita taas yhtään mikään.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Maanantai, Onnea Annat ja Annet !

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Täällä on selvästi pääkaupunkilisä verrattuna kylille. Ei nyt ihan tuplasti, mutta lähelle. Salivuokrat (yms kulut) tietenkin selittää sen. No mutta täällä ollaan ja näillä ehdoilla mennään. Oma valinta.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai, Onnea Annat ja Annet !

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Eikös vassarit ala tarjoilla preppauskursseja for free?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin