Perseenposket perjantaina

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perseenposket perjantaina

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »



Väijyikö muut eilistä A-talkia? Oli kohtuu viihdyttävä keskustelu, vaikkei siitä mitään konsensusta tietenkään syntynyt.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perseenposket perjantaina

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:

Väijyikö muut eilistä A-talkia? Oli kohtuu viihdyttävä keskustelu, vaikkei siitä mitään konsensusta tietenkään syntynyt.
Katoin. Samaa mieltä. Tuloeroista kun puhutaan, niin joillakin tuntuu olevan käsitys jonka mukaan vaurauden määrä olisi vakio ja aina kun joku saa jotain, se on muilta pois. Eihän se niin ole. Aina kun joku menestyy ja vaurastuu se välillisesti hyödyttää myös muita eli kyse on ns. suppilovaikutuksesta.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Perseenposket perjantaina

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Scheisse! Tää tappotauti ei ota laantuakseen. Tänään tekis mieli vääntäytyä ytimeen tsekkaamaan Marjo, mutta aika nihkeeltä tuntuu just nyt. Eilen kävin alkuillasta väijymässä Hobbitin ja kotiin päästyäni nukahdinkin iloisesti kymmenen tunnin torkuille. Parin viikon kärvistelyn jälkeen olisin valmis ottamaan jonkun suonensisäisen taudintappajan.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Perseenposket perjantaina

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Uittu että mua on alkanut ottamaan päähän toi Queens of the Stone Age - I Sat By The Ocean. Aina kun se lähtee soimaan, niin mun alitajuntaan piirtyy The Black Keys.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perseenposket perjantaina

Viesti Kirjoittaja Niba »

Eikä hyvät jutut, pyörryttää huimaa, lääkäri määräsi vettä ja salmiakkia hoidoksi? Tarvisin salmiakin tarjoajaa jostain? Vettä saan hanasta.
Pääsin ultraääneen, raskautta ei todettu viimeksi vaikka suolta scannaattiin ultralla, ei löytynyt ylisuuta munarakkulaa eikä eturauhasta sitä ennen, löytyyköhän nyt olkapäästä viisi kukautta vaivalloista vaivannutta vaivaa..
Vittu että on ihminen sairas paska, tulisi kuolema ja korjaisi..

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Perseenposket perjantaina

Viesti Kirjoittaja KKK »

Keuhkoputken tulehdusta pukkaa. Henki kulkee pihisten, mutta kulkee kuitenkin.

Pidättäydyn sen enemmistä sosiaalipokeiluista. Tyydyn toteamaan että ihmeitä todellakin tapahtuu ja ainakin tänään maailma näyttää aika kauniilta. Eikä se johdu lääkityksen tuplaamisesta :)
Amazing shit happens!
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Perseenposket perjantaina

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Naamakarvat siistitty, muut karvat poistettu. Olen valmis lähtemään.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perseenposket perjantaina

Viesti Kirjoittaja saira »

Mies pääsee ensi maanantaina kotiin. Huomenna sillä olis synttärit, jotain kivaa pitäis keksiä, mut aika vaikeaa sairaalaan on synttäreitä järkätä. Mietin työkaverin kanssa, et jos veisin pizzat miehelle ja huonekaverilleen, sairaalaruoan sijaan, mut sattumalta siellä käydessäni mies kehui sitä sairaalan ruokaa... :roll:

Mun piti niin taas kandia vääntää tänään, mut viime yö meni taas juostessa ulkona, tänään ollu päivärytmi ihan sekaisin. Jos sit vaikka huomenna jatkais...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin