Tuomiosunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Joulun alus on täynnä eri instanssien joulujuhlia. Tänään on vuorossa firman lasten joulujuhla. Huomenta kaikille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
disasterpiece
Elämätön Kitisijä
Viestit: 282
Liittynyt: 17.01.2013 11:29

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja disasterpiece »

Ei hemmetti, eilen oli virman pikkujoulut ja kävin nukkumaan toimistolle klo 22. Enkä ollut edes juuri humalassa, väsy iski vain. Pari kertaa vuodessa tulee nykyään "juhlittua" ja melkein aina käy näin, harjoituksen puutetta sitten vissiin.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Haluaisin oikeasti olla kontulalainen alkoholisti, koska he saavat pillua. Toisilta kontulalaisilta alkoholisteilta toki, mutta saavat kuitenkin. Vittu, kontulalaiset alkoholistit on rock-staroja muhun verrattuna.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

Rauhallinen sunnuntai. Muksu ja yökylässä ollut kaverinsa painuivat ulos leikkimään. Jos vaikka kuppi teetä, ja hetkeksi koulukirjat eteen.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

RolloTomasi kirjoitti:Haluaisin oikeasti olla kontulalainen alkoholisti, koska he saavat pillua. Toisilta kontulalaisilta alkoholisteilta toki, mutta saavat kuitenkin.
Syyt ja seuraukset hukassa, kuten kaikilla muillakin valittajilla. Tarinasi/narinasi kontulalaiset alkoholistit saavat pillua siitä huolimatta, että ovat kontulalaisia alkoholisteja. Sä et luonnollisesti saisi kontulalaisena alkoholistinakaan, koska sä olet sä. Vika on sisäsyntyinen.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Sisareni asui jonkin aikaa Kontulassa joskus muinaisessa menneisyydessä. Koska vierailin usein siskoni luona, tuli Kontulakin melko tutuksi. Ei se tuolloin ainakaan päiväsaikaan ihan niin kauhea ollut, vaikka tokihan niitä juoppoja siellä vaelteli. Vakiojuopot löytyivät kyllä Leppävaarastakin, jossa tuolloin itse asuin. Ja se oli siis helvetin paljon aikaa ennen Selloa.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Hans Jörgen kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Haluaisin oikeasti olla kontulalainen alkoholisti, koska he saavat pillua. Toisilta kontulalaisilta alkoholisteilta toki, mutta saavat kuitenkin.
Syyt ja seuraukset hukassa, kuten kaikilla muillakin valittajilla. Tarinasi/narinasi kontulalaiset alkoholistit saavat pillua siitä huolimatta, että ovat kontulalaisia alkoholisteja. Sä et luonnollisesti saisi kontulalaisena alkoholistinakaan, koska sä olet sä. Vika on sisäsyntyinen.
Niinpä. Olen täysi paska.

Tai et voi tietää. Joka tapauksessa elämäni on niin huonossa jamassa, että sen taso saattaisi nousta, jos alkaisin white trashiksi. Oikeasti huvittavaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

Itse tehty piparitaikina jääkaapissa. Ensi yönä siis hiipimistä ja taikinan maistelua... :h:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Olisikin piparin maistelua!

Kuntoilua koko vknloppu. Jo toinen peräkkäin. Ainakin seuraavat kaksi samaa rataa, toivottavasti.
Housujen vyökin meni reiän verran kireämmälle ihan huomaamatta.
Ton kuontoilun huono puoli on kasvanut nälkä. Viikonlopun rutistuksia varten onneksi riittää perjantain hiilaritankkaus.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

Ystävän muistokonsertin katselua streamina. :h: Strömppä perkele...
Viimeksi muokannut saira, 15.12.2013 22:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

Suvinen kirjoitti:
saira kirjoitti:Itse tehty piparitaikina jääkaapissa. Ensi yönä siis hiipimistä ja taikinan maistelua... :h:
Me leivottiin tänään. Muksu osallistui ihan tosissaan, kauli ihan itse oman taikinapallonsa ja taiteili erittäin onnistuneita hattivatti- pipareita!
:h:

Mulla on suunnitelmissa tehdä huomenna viimeiset joululahjat, eli
Kuva
ja samalla meidän perheen piparit muksun kanssa. Innolla kyl odotan leipomista! Kuhan vaan saisin noi kylpypommit pois leivinlaudalta...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

^ No huomenna nähdään kuin mun hermot kestää... :D Noita erilaisia koristeita pitäis vielä käydä katsoon huomenna lähimmästä supermarketista.

Joo, meilläkin se taikina käy paremmin kaupaksi ku itse piparit. Ja jotenkin se kuuluu siihe hommaan, käydä rääpimässä sitä jääkaapista muka salaa. Sit lopusta leivotaan...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

saira kirjoitti:Mulla on suunnitelmissa tehdä huomenna viimeiset joululahjat, eli...
Aion tehdä samoja! :)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

Vesper kirjoitti:
saira kirjoitti:Mulla on suunnitelmissa tehdä huomenna viimeiset joululahjat, eli...
Aion tehdä samoja! :)
Siis mun mielestä toi oli ideana aivan loistava! Täytyy jättää noita itellekin... :wink:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuomiosunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olen aina ihmetellyt, kuka ne isommat piparikämpät syö? Meíllä ollaan luovuttu, kun ovat valmistuttuaan kaapinpainoina kesään asti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin