Aattotiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Aattotiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ihanaa ja rakkaudentäyteistä joulua ihmiset! :h:
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Aattotiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Naapuri hakkaa mattoja, voi jumalauta. Menen saunaan,

Rentouttavaa joulua, darlings!

When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Aattotiistai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Jouluja!

Aamu aloitettu hyvin, seksiä ja loikoilua. Tänään sitten syömään neidon kansssa äiteelle, mistä sitten neito jatkaa toiselle miehelleen, ja mä jatkan kavereille viettään iltaa. Täysin ennnenkuulumaton mahdollisuus viettää toverini kanssa PK-seudulla jouluna aikaa, tähän asti jokainen joulu mennyt miehellä lapin päässä.

Huomenna sitten isän joulupöydässä Keravan päässä!

Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Aattotiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jouluja! Heittäkääs pk-laiset pikku tipsiä hyvästä ruokapaikasta ytimessänne. Tarkoitus olis uuden vuoden päivänä illallistaa hienommin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Aattotiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Jouluja! Heittäkääs pk-laiset pikku tipsiä hyvästä ruokapaikasta ytimessänne. Tarkoitus olis uuden vuoden päivänä illallistaa hienommin.
Jos huimalta kysyisi, niin Magne Sud. Mutta kerro budjetti ja mahdollisesti tyylilaji niin voin kertoa oman näkemykseni missä rahalle saa parhaan vastineen. Korruptiosyömistä on tehty aika lailla.
Universaali disclaimer.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Aattotiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuen arvata saattaa kinkku meni häneksi taas, likaa kokkeja.. Gono.. Dunno..
Lumetonta mutta ratkiriemukkaan Ruskeaa JOULUA!



Christmas is FULL of some great SHAIT!



Joiuluhan on täyttä paskaa, perustettu vanhoille pakanaisille perillensä!

Johtuen Turun huonosta lumitilanteesta päätettiin säästää sähköä?
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Aattotiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Jouluja! Heittäkääs pk-laiset pikku tipsiä hyvästä ruokapaikasta ytimessänne. Tarkoitus olis uuden vuoden päivänä illallistaa hienommin.
Jos huimalta kysyisi, niin Magne Sud. Mutta kerro budjetti ja mahdollisesti tyylilaji niin voin kertoa oman näkemykseni missä rahalle saa parhaan vastineen. Korruptiosyömistä on tehty aika lailla.
Ruokaviini ja itse ruoka max 200€. Miljöö romanttinen ja hieno. Vaimon kanssa siis. Ei mikään kasvisruokapaikka.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Aattotiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Luin ensin että rattotiistai?

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
disasterpiece
Elämätön Kitisijä
Viestit: 282
Liittynyt: 17.01.2013 11:29

Re: Aattotiistai

Viesti Kirjoittaja disasterpiece »

Onpa jotenkin eikoista olla ekaa kertaa jouluaattona yksin kotosalla. Tai no, kissojen kanssa. Jos kävis saunassa ja kattelis vaikka muutaman leffan punaviinin kera.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Aattotiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ruokaviini ja itse ruoka max 200€. Miljöö romanttinen ja hieno. Vaimon kanssa siis. Ei mikään kasvisruokapaikka.
http://www.ravintolanokka.fi

Miljöö on todella hieno ja ehkäpä sisältäkin romanttisempi kuin monet modernisti sisustetut paikat. Tsekkaat fotot. Budjetti pitää tai sitten ei riippuen mitä syö ja juo, mutta 4 ruokalajin erinomainen menu suositusviineineen on tuolla kyllä jo 240 tienoilla. Jos menee 3:lla ruokalajilla ja lasiviineillä, niin budjettikin pitänee.

Tervasaaren Savu on valitettavasti kiinni.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Aattotiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ :sir: Toi nokka on valitettavasti suljettu 1.1. illalla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Aattotiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Olo, Muru, Demo, Luomo, Farang, Gaijin, onhan näitä. Itse harmittelisin Savun sijaan sitä, että Sirpalesaaren ravintola Saari on suljettu talvella.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Aattotiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:Olo, Muru, Demo, Luomo, Farang, Gaijin, onhan näitä. Itse harmittelisin Savun sijaan sitä, että Sirpalesaaren ravintola Saari on suljettu talvella.
No samaa harmittelisin minäkin, mutta kesäravintolan kohdalla kyse on normaalitilanteesta.
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin