Lumeton Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Talven peruuntuminen?

Äänestys päättyi 11.01.2014 4:11

on jo peruttu, kuka kylmää kaipaa?
0
Ei ääniä
tullaan perutaan
1
50%
ei peruta
1
50%
ei saa perua, lumi ja pakkanen on niin mukavia!
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 2

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Lumeton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lumetonta LAuantaita vietetään, ilmatieteen ja taiteen laitoa ennusti talvetonta talvea?
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lumeton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tuli pelattua puoli yhteen Trivialia vieraiden ja vaimon kanssa. Ja tissuteltua. Vielä ei paina luomia. Tänään ehanat hiihtäjättäremme ottavat kolmoisvoiton pertsavitosella. Huomenta kaikille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Lumeton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Homie soitti. Enhän mä sen sotilaskarkurin tékstiviesteihinkään ole vastannut, mutta onhan se melkein ok, kun minä olen perseestä.
Suunniteltiin tapaamista helmikuulle, mutta se runkkari soittaa salatusta numerosta!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Lumeton Lauantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Pakkailin tuossa taas vähäsen. Ensimmäiset 10 laatikkoa meni ihan mukavasti, mutta nyt ollaan astioiden kanssa helisemässä (ei kirjaimellisesti). Mielenkiintoinen palapeli ja varmasti ihan vitun kiva purkaa. Mut ei se mitään, pääasia on sujuva asioiden siirtäminen paikasta toiseen, pakkaaminen ja purkaminen on toisarvoisia.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lumeton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tuli tosta pakkaamisesta mieleeni, että edellisen muuton yhteydessä päätin, että seuraavaa muuttoa en aio hoitaa itse, vaan palkkaan siihen jonkun muun. Ja siitä tulikin mieleeni uuden vuoden lupaukset, joten perustanpa niille oman ketjun!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Lumeton Lauantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:Tuli tosta pakkaamisesta mieleeni, että edellisen muuton yhteydessä päätin, että seuraavaa muuttoa en aio hoitaa itse, vaan palkkaan siihen jonkun muun.
Tuo ois kyllä aivan ihanaa, mutta nyt mennään halvimmalla.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14910
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Lumeton Lauantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:
Niba kirjoitti:Lumetonta LAuantaita vietetään, ilmatieteen ja taiteen laitoa ennusti talvetonta talvea?
Olisivat nuo ammatikseen väärässä olijat olleet hiljaa, maa valkoisena. No, hienoa että näin pitkälle päästiin.
Ei o.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21356
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Lumeton Lauantai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vesper kirjoitti:Tuli tosta pakkaamisesta mieleeni, että edellisen muuton yhteydessä päätin, että seuraavaa muuttoa en aio hoitaa itse, vaan palkkaan siihen jonkun muun. Ja siitä tulikin mieleeni uuden vuoden lupaukset, joten perustanpa niille oman ketjun!
Eikös suurin duuni muutossa ole pakkaaminen ja purkaminen. Sitä harvemmin ulkopuoliset tekee. Se laatikoiden siirtäminen on vain muutaman tunnin homma ja sen nainen voi ulkoistaa sulhaskandeille.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Lumeton Lauantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

sivustahuutaja kirjoitti: Se laatikoiden siirtäminen on vain muutaman tunnin homma ja sen nainen voi ulkoistaa sulhaskandeille.
Entä jos niitä ei oo??? Ite ajattelin värvätä kavereita. Tai ei ees tarvi värvätä, osa on lupautunut ihan ite, kun kuulivat tilanteesta.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lumeton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

sivustahuutaja kirjoitti:Eikös suurin duuni muutossa ole pakkaaminen ja purkaminen. Sitä harvemmin ulkopuoliset tekee. Se laatikoiden siirtäminen on vain muutaman tunnin homma ja sen nainen voi ulkoistaa sulhaskandeille.
Muuttofirmat kyllä myös pakkaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12354
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lumeton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti:Homie soitti. Enhän mä sen sotilaskarkurin tékstiviesteihinkään ole vastannut, mutta onhan se melkein ok, kun minä olen perseestä.
Suunniteltiin tapaamista helmikuulle, mutta se runkkari soittaa salatusta numerosta!
Enhän. :?

Tarkistin juuri asetukset. Tapaaminen OK. *odottaa tapaamista legendan kanssa*
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin