2014 lupaukset

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

2014 lupaukset

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mitä lupasit uudelle vuodelle? Joko ne on rikottu? Miten aiot pitää lupauksista kiinni?

Jo marraskuussa päätin, että tänä talvena käyn skimbaamassa säännöllisesti, se kun oli aikanaan jokapäiväinen harrastus talvikaudella. No, vähän heikkoa on ollut lumien suhteen... Mutta aloitan heti kun lumitilanne sen sallii!
Joulunajan lomalla päätin, että tänä vuonna en enää tee töitä vapaa-ajalla, enkä myöskään tee ylitöitä, ellei ole ihan välttämätön pakko. Poistin jo automaattimailit padista ja puhelimesta, enkä ole vastannut lomallani yhteenkään duunimeiliin. Hyvä alku siis.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: 2014 lupaukset

Viesti Kirjoittaja annepa »

En tietoisesti tehnyt mitään lupauksia, mutta sitten joku kysyi ja onhan niitä tullut jo joulukuun puolella:
*en ressaa
*tulen onnellisemmaksi (toteutettu jo)
*olen itse ruorissa enkä ajelehdi (toteutettu jo)

Hyvin menee :cheer:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: 2014 lupaukset

Viesti Kirjoittaja Niba »

ei odotuksia ei lupauksia..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: 2014 lupaukset

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vesper kirjoitti:Mitä lupasit uudelle vuodelle?
Olisiko pitänyt luvata jotain?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4288
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: 2014 lupaukset

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Yritän olla lukematta yhtään uutista. Uutiset ovat turhaa ajanhukkaa. Työmatkalla luen kirjaa.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: 2014 lupaukset

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Diddley Bow kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mitä lupasit uudelle vuodelle?
Olisiko pitänyt luvata jotain?
Ei, jos ei halua. Itse yritän kehittää itseäni ja parantaa elämänlaatuani. Uusi vuosi on aina hyvä hetki aloittaa jotain uutta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 2014 lupaukset

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En ole koskaan luvannut vuoden vaihteessa itselleni mitään. Jotenkin ihan vieras ajatus minulle. Lähinnä aivoni ajattelevat, että teen parhaani ja katson mihin se riittää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: 2014 lupaukset

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Lupasin pitää itsestäni parempaa huolta.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Vastaa Viestiin