Mualimanmestaruusmaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Mualimanmestaruusmaanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Oli kyllä hianoo.
Paras päivä ikinä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mualimanmestaruusmaanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vähän epäuskoiseksi tuomaripeli veti, miten ne voi mennä niin kotiyleisön matkaan... mutta onneksi oikeus ja kohtuus voitti.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mualimanmestaruusmaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hei, sitten vielä lentopalloilijat pääsi mömmömkisoihin. Ja eihän svedut menesty myöskään lentopallossa tai koripallossa. On ne vaan håmå kansa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mualimanmestaruusmaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Katsokaas vuoden 98 mestaruusjengin rosteri!

Veskarit: Bäckström Niklas, Noronen Mika. Puolustajat: Petriläinen Pasi, Vallin Ari, Källarsson Tomi, Puistola Pasi, Mikkola Ilkka, Ahmaoja Timo, Kauppinen Marko. Hyökkääjät: Dahlman Toni, Somervuori Eero, Hagman Niklas, Ahonen Olli, Jokinen Olli, Kalto Kari, Seikkula Timo, Louhi Jyrki, Vertala Timo, Valtonen Tomek, Elomo Teemu, Alanen Johannes, Kapanen Niko.

=> Eilisestä mestaruusnipusta nousee siis mahdollisesti aika moni aina änäriin saakka.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mualimanmestaruusmaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mites toi ringette?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mualimanmestaruusmaanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:Mites toi ringette?
No mitäs siitä? Tai no, onhan se toki hienoa että Suomi on aina suoraan finaalissa kun sitä pelataan 2 maassa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mualimanmestaruusmaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mites toi ringette?
No mitäs siitä? Tai no, onhan se toki hienoa että Suomi on aina suoraan finaalissa kun sitä pelataan 2 maassa.
Kyllä sitä vähän useammassa pelataan, ja oliskohan tää nyt ollut neljäs mömmöm putkeen? Ja aina piestään Ruotsi.

Mutta ei mulla muuta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mualimanmestaruusmaanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mites toi ringette?
No mitäs siitä? Tai no, onhan se toki hienoa että Suomi on aina suoraan finaalissa kun sitä pelataan 2 maassa.
Kyllä sitä vähän useammassa pelataan, ja oliskohan tää nyt ollut neljäs mömmöm putkeen? Ja aina piestään Ruotsi.

Mutta ei mulla muuta.
On varmasti käsin kosketeltavaa jännitystä ilmassa, kun Suomen ringettejoukkue pieksee maailman 3. suurimman ringettemaan Ruotsin 28 - 1. :D
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mualimanmestaruusmaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sitä paitsi ringette on lajina älytön. Voisin kuvitella, että sitä puuhastelevat ne, jotka eivät mahtuneet edes huoltajiksi jääkiekkojoukkueeseen. Koko lajia ei pitäisi edes uutisoida. Huh, helpotti...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mualimanmestaruusmaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Joo, ihan paskaa on, ja akkojen laji. Ei mainita sitä enää koskaan. Missään.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Mualimanmestaruusmaanantai

Viesti Kirjoittaja huima »

^

Urheilu on viihdettä.

Joskus naiskamppailulajit eivät ole hirveän viihdyttävää katsottavaa - verrattuna vastaavaan miesten kamppailuun. Jos pelin tempo ja draama puuttuvat, niin ei se yleisölle ole hirveän viihdyttävää. Tämä siis ilman mitään seksismiä ja viittauksia mihinkään naislajeihin, joissa paljas pinta pitää mielenkiintoa yllä.

Oma juttunsa on sitten tämä ajattelu, että kansakunnan ylpeys ja onni on sidottu maajoukkueiden menestymiseen ja miten naisjoukkueiden menestyminen ei välttämättä saavuta samanlaisia julkisia kohahduksia ja huomionosoituksia.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mualimanmestaruusmaanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

huima kirjoitti:Oma juttunsa on sitten tämä ajattelu, että kansakunnan ylpeys ja onni on sidottu maajoukkueiden menestymiseen ja miten naisjoukkueiden menestyminen ei välttämättä saavuta samanlaisia julkisia kohahduksia ja huomionosoituksia.
No, edelleenkin niin että jos jotain lajia dominoi 2 maata, niin sen voittaminen on 50%-50%. Mulle maajoukkueurheilun ja miksei muunkin joukkueurheilun jännitys tulee siitä, jos on vaikeasti saavutettava tavoite, tiukkoja matseja jne. kamppailullista sisältöä.

Kyllä ringetten MM-kulta huomioitiin lehdissä. En vaan ymmärrä miksi siitä pitäisi puhua jonain merkittävänä saavutuksena, kun sen saa voittamalla yhden vastustajan kerran vuodessa.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mualimanmestaruusmaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tämä ringettekulta rinnastuu vaikkapa saappaansyönnin tai anopinhakkaamisen mömmömtitteliin. Ei pidä humaltua mm-arvosta, eikä siitä pidä puhua samaan aikaan vaikkapa nuorten kiekkokullan kanssa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mualimanmestaruusmaanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tämä ringettekulta rinnastuu vaikkapa saappaansyönnin tai anopinhakkaamisen mömmömtitteliin.
Mene sinä sovinisti nyt potalle.
Universaali disclaimer.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mualimanmestaruusmaanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermi on ongelmissa, kun tyttäret alkavat harrastaa vaikka mimmifutista. Miten kertoa pikkuprinsessalleen, että tasonne ei tule koskaan ylittämään edes 15-vuotiaiden poikien vastaavaa, joten parempi, kun opettelette vain nyrkin ja hellan välissä olemista.

Btw naispoliiseja ei tulisi olla, kaikki tietävät että tosiväännössä tulee kakkossija amispojista eteenpäin.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mualimanmestaruusmaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jääkiekossakaan niitä vastustajia niin paljon ole..
Kuinkahan monessa maassa pelataan jääkiekkoa?
Ihan hyvä etsiä ns. kansallislajiksi sellainen laji jota ei niin paljon harrasteta maailmassa? ;)
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mualimanmestaruusmaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Luulisin, että ringettelepakko on eläessään harjoitellut saman verran kuin kolmos/nelosdivaritason miesfutaaja. Miksi ihmeessä minun pitäisi arvostaa heidän saavutustaan yhtään piirinmestaruutta korkeammalle?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mualimanmestaruusmaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Että semmoinen pidennetty viikonloppu. Täytettiin 10m2 vaja polttopuilla, juotiin kaljaa, poltettiin vessa, juotiin viinaa, saunottiin ja syötiin makkaraa. Olisi se huonomminkin voinut mennä. Opin myös, että mönkkärin peräkärryssä matkustaminen ei ole niin kivaa kuin voisi luulla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mualimanmestaruusmaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Luulisin, että ringettelepakko on eläessään harjoitellut saman verran kuin kolmos/nelosdivaritason miesfutaaja. Miksi ihmeessä minun pitäisi arvostaa heidän saavutustaan yhtään piirinmestaruutta korkeammalle?
Lahjattomat harjoittelee.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mualimanmestaruusmaanantai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Luulisin, että ringettelepakko on eläessään harjoitellut saman verran kuin kolmos/nelosdivaritason miesfutaaja. Miksi ihmeessä minun pitäisi arvostaa heidän saavutustaan yhtään piirinmestaruutta korkeammalle?
Et kai nyt tosissaan katso lätkää treenaamisen takia? Tuo olisi vähän kuin katsoisi gattiksen karhunjuontia ja runkkausta vain siksi, että sitä on treenattu paljon.

Jengi katsoo lätkää, koska se on parempaa viihdettä kuin kuukauden kestävä ultrajuoksu.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mualimanmestaruusmaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

sivustahuutaja kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Et kai nyt tosissaan katso lätkää treenaamisen takia? Tuo olisi vähän kuin katsoisi gattiksen karhunjuontia ja runkkausta vain siksi, että sitä on treenattu paljon.

Jengi katsoo lätkää, koska se on parempaa viihdettä kuin kuukauden kestävä ultrajuoksu.
Mitä sä nyt selität? Kyse oli naisten rinkulapelin mm-tittelin arvostuksesta. En vaan pidä sitä juuri minään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mualimanmestaruusmaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

McJanne kirjoitti:Hoho, pelataanhan lätkää sentään kuudessa maassa :P
Tietämättömälle tiedoksi: MM-kisoissa pelaa 46 maata. Pääsarjassa toki vain 16.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mualimanmestaruusmaanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Bluntly kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Hoho, pelataanhan lätkää sentään kuudessa maassa :P
Tietämättömälle tiedoksi: MM-kisoissa pelaa 46 maata. Pääsarjassa toki vain 16.
Jos harrastajamäärät ratkaisivat lajien katsomisen, niin varmaan keilailun, biljardin, hölkkäämisen ja punttisalitreenin MM-kisat olisivat kovakin TV-hitti.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mualimanmestaruusmaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pöytäreikäpallon isot kisat on kovinkin seurattu tapahtuma maailmalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin