HienoPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

^ I feel your pain...
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kesken normiperjantai-illanvieton digiboksi päätti sitten resetoida itsensä täydellisesti. VMP nykytekniikka.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9397
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ilta mennyt mukavasti töitä tehdessä. Kävin hakemassa lasille hyvää juomaa seuraksi, että jaksaa vielä tunnin tai pari pakertaa.

Kuva
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti:Kuinka monta kämppää tarvitsette? 1-2 on ok jos ei enempää tarvitse...
Eihän sitä tarvi kuin sen yhden, jos se kiinnostus siitä etenee kauppoihin. Mut ei kiinnostus vielä takaa mitään. Minäkin olen ollut kiinnostunut jo viidestä kämpästä ja neljä ei ole natsannut (viidettä ei oo käyty kattomassa). Siksi olisi helmpompaa jos niitä kämppiä, joista jaksaa edes kiinnostua olisi enemmän kuin se 1 tai 2.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin