HienoPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Etäpäivä. Tarkoitus olla todella tehokas, mutta alotan nyt kuitenkin yhdellä jaksolla Game of thronesia...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

H U O N O perjantai, tosi huono, todella huono, ihan älyttömän huono! :kele: :paavi: :napu:

Lapset van piirakan täytteeksi..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Kävin eilen palauttamassa/vaihtamassa aluspaidan Jumbon Stockalla. Pakkauksesta ottaessani siinä oli valmiiksi tummia ihokarvoja ja kainalot haisivat kuvottavasti hien ja dödön sekamelskalle. Myyjätär rupesi ehdottelemaan, että aluspaidat pitää aina pestä ennen käyttöä. WTF ! Ostin uuden paidan, enkä käytettyä. Toki pesen ennen ensimmäistä käyttöä, mutta jos haluan työkäyttöön uuden aluspaidan ja sellaisesta maksan, niin ei se saa haista edelliseltä käyttäjältä. Muutenkin oli nyrpeä myyjä, joka on aiemmin ollut harvinaisuus kohdallani tuossa putiikissa. Lopputuolokseen olen kuitenkin tyytyväinen, poistuin liikkeestä käyttämätön paita mukanani.

Illalla kaveri käymään, kokaan jotain maittavaa.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23489
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dynamo kirjoitti: kokaan jotain maittavaa.
Lord of warin reseptillä vähän ruutia sekaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

äääh, piti alkaa internetin läpi puhumaan vakavia asioita, ja riitahan siitä meinas tulla kun ei muista pelkän tekstimuotoisen kommunikonnin rajoituksia.. Tosin, veikkaan vähän että neiti on saanut tarpeekseen altaalla lokoilusta ja tuo haastava keskustelutyyli on reaktiota mitään tekemättömyyteen..

No, onneksi pääsee Gilin saarille yksikseen hetkeksi rauhoittumaan perheestä & reivaileen psykedeelisen trancen tahtiin. Ei tosin meinannut tutustua paikallisiin sieniin jotka on täysin laillisia siellä, kun ei ole ketään katsomassa perään. Ihan kiva niin.

Töissä ihan toimistolla niinkuin aina,tyypit testaamassa jotain online meeting-hässäköitä ja mä pitelen toimistoa yksin pystyssä. Reivi soi ja kahvi maistuu

Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ilmatieteenlaitos kertoo että kahdessa ei ole ollut vielä ensilunta, ei ole ainakaan mitattu?

Hangon kärki ja Kaisa Niemi

alkuperäinen juttu
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Katsoin Game of Thronesin uudet jaksot eilen putkeen telkusta, meni melkein kolmeen. Aamulla havaitsin nukkuneeni maiharibootsit jalassa (unohtui, kun illalla vein kuusen ulos) Onneksi ei ole krapulaa. Olenko maininnut, että tarvitsen VAIMON?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14922
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti:Olenko maininnut, että tarvitsen VAIMON?
Enemmänkin omaishoitajan.
Universaali disclaimer.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Dynamo kirjoitti:Kävin eilen palauttamassa/vaihtamassa aluspaidan Jumbon Stockalla. Pakkauksesta ottaessani siinä oli valmiiksi tummia ihokarvoja ja kainalot haisivat kuvottavasti hien ja dödön sekamelskalle. Myyjätär rupesi ehdottelemaan, että aluspaidat pitää aina pestä ennen käyttöä. WTF ! Ostin uuden paidan, enkä käytettyä. Toki pesen ennen ensimmäistä käyttöä, mutta jos haluan työkäyttöön uuden aluspaidan ja sellaisesta maksan, niin ei se saa haista edelliseltä käyttäjältä. Muutenkin oli nyrpeä myyjä, joka on aiemmin ollut harvinaisuus kohdallani tuossa putiikissa. Lopputuolokseen olen kuitenkin tyytyväinen, poistuin liikkeestä käyttämätön paita mukanani.
Kantsii antaa palautetta Stockalle. Itse sain sen jälkeen suorastaan liian hyvää palvelua. Asiakaspalvelija oli niin höveli, että ostoksen tehtyäni jouduin pakenemaan paikalta ja välttelemään ko. hlöä koko ostosreissun ajan.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ajattelin ehtoolla käydä pelaamasa tuhnua. Kuka muuten tietää lajin?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Vesper kirjoitti:Etäpäivä. Tarkoitus olla todella tehokas, mutta alotan nyt kuitenkin yhdellä jaksolla Game of thronesia...
Etis täälläkin, mutta on ihan oikeasti döidä dehdy. Telkkariasioista sevverta, että alkamassa oleva "Shameless"-jenkkiversion neljäs season vaikuttaa varsin makoiselta. Harvoja teeveesarjoja - oikeastaan ainoa - jota viitsin seurata.

Amazing shit happens!
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

KKK kirjoitti:Telkkariasioista sevverta, että alkamassa oleva "Shameless"-jenkkiversion neljäs season vaikuttaa varsin makoiselta. Harvoja teeveesarjoja - oikeastaan ainoa - jota viitsin seurata.
Oli hyvä. Mä ehdin ton jo väijyä maksukanavilta.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Katsoinkin neljä jaksoa ja sitten tein lounasta. Että jos kohta vaikka avais koneen...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Diddley Bow kirjoitti:Oli hyvä. Mä ehdin ton jo väijyä maksukanavilta.
Ditto, paitsi "maksu" ;)
Tokihan season premiereen aina panostetaan, mutta vässyn kolmoskauden jälkeen suunta ei oikeastaan voi olla kuin alaspäin. Ylöspäin meno tarkoittaisi Gallagherien tapauksessa laadun huononemista ja meiningin taantumista tylsälle mainstream-linjalle.
Amazing shit happens!
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Eniten mä odotan, että Sherlockia sais vaikka Netflixin kautta lisää.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23489
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Odota formuloiden alkamista, onneksi tulee lätkää.

Ei taida tulla uutta kotteroa pihaan vielä huomenna kun en viitsisi alkaa maksalemaan autoliikkeelle kuukausittan paskoilla ehdoilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Yleensä ja aina jenkkiversiot on paskaa verrattuina genuine versioihin..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Mua vituttaa, sisko haluaa että otan kotitalon itselleni ja alan asuun siinä. En tahdo!
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Nergal kirjoitti:Mua vituttaa, sisko haluaa että otan kotitalon itselleni ja alan asuun siinä.
Sisko vaan ei halua, että oma kotitalo menee jollekin vieraalle, sittenhän se ei vois käyä enää kotonaan. Itsellä ei kuitenkaan riitä rahkeet ottaa itse vastuuta asiasta, niin kurmuuttaa sitte sua siitä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Yritin kattoa tota maikkarin Viikingit sarjan avausta. Oli pakko lopettaa siinä kohtaa, kun nämä "Viikingit" käyttivät ajan määritykseen tammikuuta. Joku olis voinu vinkata käsikirjoittajille, että googleakin saa käyttää.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Diddley Bow kirjoitti:Yritin kattoa tota maikkarin Viikingit sarjan avausta. Oli pakko lopettaa siinä kohtaa, kun nämä "Viikingit" käyttivät ajan määritykseen tammikuuta. Joku olis voinu vinkata käsikirjoittajille, että googleakin saa käyttää.
Kyllä on vaikeaa tämä viihteen katsominen. Eikö ärsyttänyt siinä vaiheessa kun viikingit alkoivat puhua englantia? Tai kun Björn lausuttiin bjoon ja Ragnar raagnaa?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Mitä jos ostaski pienen asunnon sijotukseen ja käyttäis sitä sitte vakuutena oman asunnon isompaan (kuin mitä nyt on mietitty) lainaan.

Tai mitä jos ostaski keskustasta kaksion ja asuis siinä kaks vuotta ja sit laittais sen rempan jälkeen sijotukseen.

:dumb:

Nyt menee kyllä monitahoseksi tämä vaihtoehtojen pyörittely.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vesper kirjoitti:Kyllä on vaikeaa tämä viihteen katsominen. Eikö ärsyttänyt siinä vaiheessa kun viikingit alkoivat puhua englantia? Tai kun Björn lausuttiin bjoon ja Ragnar raagnaa?
On ja Ei. Sen saattoi arvata, että kieli vaihtuu. Olen aivan varmasti liian kriittinen. Alkoi vain ärsyttämään, minkäs teet.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: HienoPerjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Koko Pirkanmaalla on tällähetkellä 1.5 kämppää josta oikeesti vois kiinnostua. Onkohan toi meidän speksi kuitenkin vähän liian kiree?
Amazing shit happens!
Vastaa Viestiin