Syntinen Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Syntinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lihanhimon vallassa, kaikkea varalla ja Siwasta lisää.. K marketissakin 12 päivä lihaa suuhun tarjouksessa, ei kaurahiutaletta kun taivaalta tulee hiutaletta..

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... uqPL6X-aCc

Muistan syöneeni 1,5 ulkofilepihvin n. 15 minuutissa, täytyy jatkaa harjottelua..

Terroristit on ovelia, poistetaan palikat välistä niin hallinto romahtaa?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Syntinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

Hmm, eilen läpikäyty ea-ryhmän kaappeja. Löytyi niin ihania aarteita, vanhoja kisatehtäviä yms mitä voisi käyttää harjoituksissa! Eikä mulla ollu aavistustakaan, et meidän porukka on ollu niin aktiivinen, paljon on vanhoilta ajoilta erilaisia palkintoja! Oli täysi yllätys kun katsoo meidän ryhmää tällä hetkellä, valitettavasti ryhmänjohtaja ei jaksa hoitaa ryhmää ja ylläpitää sen taitoja niinkuin pitäisi...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Syntinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Eilinen oli just niin hyvä kun aavistelinkin.. Ensin kahvittelua ja söpöilyä kivan neidon kanssa, sitten hiukan ruokahommia, siitä kaverille kylään, mistä toiselle kaverille, mistä kotiuduin joskus 02:30. Kaiken kaikkiaan voittoisa päivä!

Nyt hakenut musiikkia seuraavien bileiden settiä varten, ja heti tuntui löytyvän helmiä <3

Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Syntinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Taas tulossa reissuviikko. Toisaalta kiva, mutta toisaalta plaah.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin