Pakollinen putoushahmotykkäily (2014)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Paras putoushahmo 2014

Jarmo Heikkinen, ilmaisutaidon opettaja Mikkelin Urpalasta
0
Ei ääniä
Toimittaja Sirkka Vainola
0
Ei ääniä
Patologi Martin Niemi
1
5%
Slaikka Gustafsson
0
Ei ääniä
Ymmi Hinaaja, pirteä elämäntapavalmentaja
1
5%
Jäbä Leisson
4
21%
Etelä-Karjalasta kotoisin oleva ujo Antsku
3
16%
Paskaa, sanoi Bluntly
10
53%
 
Ääniä yhteensä: 19

Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Pakollinen putoushahmotykkäily (2014)

Viesti Kirjoittaja MrM »

Huomasin tämän ketjun eilen ja tajusin saman tien, että tänne minulla ei ole mitään annettavaa, koska minulla ei ollut pienintäkään käsitystä koko ohjelmakaudesta edes ensimmäisen skuupin tai lööpin verran. Koska tässä pienimuotoisessa keskusteluyhteisössä ei mitään kovinkaan suuria järjen valoja ole viime aikoina vieraillut jotka osaisivat tavan kansalaisten viihdeasioita objektiivisesti analysoida, ajattelin, että voisin kuitenkin tutustua asiaan, jotta teidän (etenkään urpiaisen) ei tarvitse. Ohjasinkin älytelevisioni Katsomo-palveluun ja tutustuin sarjaan kahden ensimmäisen julkaistun jakson osalta, jonka pohjalta loin alle definitiivisen oikeinvastauslistan koskien vastausvaihtoehtojen todellista paremmuusjärjestystä:


Kuva

1. Paskaa, sanoi Bluntly

Kyllä, tämä todellakin on paskaa. Hahmot ovat lyhyesti sanottuna paskoja. Tuntuu että ohjelma keskittyy tänä vuonna entistäkin enemmän paskojen hahmojen ympärille. Tuntuu että paljon paskempaa läppää ei voisi enää keksiä, paitsi hyvien ja huonojen uutisten vertaaminen tähän ripuliviihdeohjelmaan.


Kuva

2. Patologi Martin Niemi

Patologi Martin Niemi on toiseksi luontevin vastausvaihtoehto. Mutta se hahmohan on paska? Ai-van! Martin Niemi ikään kuin luo kehykset Putoukselle ja ruumiillistaa sen sielun. Jos Putous pitäisi kuvata yhdellä hahmolla, se olisi Martin Niemi.


Kuva

3. Jäbä Leisson

Jäbä Leisson oli sisään tullessaan hauskin. Valitettavasti kuitenkin hahmon koko repertuaarin diversiteetti oli lyöty pöytään ensimmäisen jakson ensimmäisen minuutin esiintymisen aikana. Lisäksi se muistuttaa liikaa huimaa, jotta sille uskaltaisi nauraa.


Kuva

4. Toimittaja Sirkka Vainola

Ruma ämmä. Siis se Krista. Hyvällä maskeerauksella tästäkin ruutanasta on kuitenkin saatu edes jotenkin salonkikelpoinen. Ärsyttävä ja yksiulotteinen jo aikaisemmin nähty hahmo, mutta plussapiste ujopiimälle epämukavuusalueelle astumisesta.


Kuva

5. Etelä-Karjalasta kotoisin oleva ujo Antsku

Tämän hahmon viihdearvo vastaa jokseenkin pakastimesta otetun jauhelihapaketin sulamisen seuraamista.


Kuva

6. Ymmi Hinaaja, pirteä elämäntapavalmentaja

Tätä ei pysty edes kuuntelemaan.


Kuva

7. Jarmo Heikkinen, ilmaisutaidon opettaja Mikkelin Urpalasta

Tätä ei pysty edes katselemaan.


Kuva

8. Slaikka Gustafsson

Tämä Matti Esko -kopio on niin moniulotteisesti huono hahmo, että se suorastaan kirkuu kulisseissa järjestettävistä sopupeleistä ja muista salaliitoista. Vastustan viihteen nimissä.

Toivottavasti tämä pieni hahmokäsikirja auttoi valitsemaan oikean vastausvaihtoehdon kyselyyn.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Pakollinen putoushahmotykkäily (2014)

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

MrM kirjoitti:jotta teidän (etenkään urpiaisen) ei tarvitse.
:D
Kiitos. Heikkona hetkenäni minäkin ajattelin, että ehkä minun pitäisi edes muutama minuutti tätä ohjelmaa katsoa, mutta nyt ei tosiaan tarvitse.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Pakollinen putoushahmotykkäily (2014)

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Toi tyyppi oli ihan hauska joskus kymmenisen vuotta sitten André Wickströmin W-tyylissä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Pakollinen putoushahmotykkäily (2014)

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:mikä pakotti katsomaan moista niin parisuhde. :)
Kaksi televisiota estää intressikonfliktit (playstation 4 / realityhömppä) ja turhat riidat.
Universaali disclaimer.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Pakollinen putoushahmotykkäily (2014)

Viesti Kirjoittaja MrM »

So Hard kirjoitti:
exPertti kirjoitti:mikä pakotti katsomaan moista niin parisuhde. :)
Kaksi televisiota estää intressikonfliktit (playstation 4 / realityhömppä) ja turhat riidat.
Mikä sen sun muikin PSN-nimimerkki on? Voitais ottaa duelia seuraavan putouksen aikaan.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pakollinen putoushahmotykkäily (2014)

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti: Jos joku tässä kohtaa kysyy, että mikä pakotti katsomaan moista niin parisuhde. :)
Mä meinasin joutua katsomaan jonkun Putous- uusinnan eilen näillä perusteilla. Onnistuin tosin ohittamaan pienellä vihjailulla ja stay up-sukilla. Välttelen kotimaista sketsiviihdettä Urpsun ansiokkaasti esittelemistä syistä, tosin sillä erotuksella että mielestäni myös ne Ihmebantut ja muut pöljäilyt on olleet typeriä.

Tää ketju sen sijaan on aika hyvää viihdettä. Hihityttää ajatus, että joku pahoittaa mielensä siitä, että toinen internethenkilö ei usko hänen lemppari-sketsiviihdehahmonsa menestykseen.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Pakollinen putoushahmotykkäily (2014)

Viesti Kirjoittaja huima »

Mä meinasin kommentoida jotain, mutta toi stayup-juttu sai ajattelemaan jo ihan muita juttuja.

Jatkakaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Pakollinen putoushahmotykkäily (2014)

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Jengi pörrää täällä pikkurilli pystyssä ilmoittamassa, että ainakaan minä en alennu rahvaan huveihin. No on se Putous ainakin jonkun osan kansasta tavoittanut.
Who says you need to buy a guitar?
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Pakollinen putoushahmotykkäily (2014)

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Mä en muista ikinä katsoa Putousta, enkä kyllä oikein muitakaan juttuja telkkarista. Menetänkö ihan oikeasti jotain oleellista? (pakko kysyä kun tää aihe tuntuu nostattavan vahvoja tunteita)
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Pakollinen putoushahmotykkäily (2014)

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

^Hah :D

En mä muistanut katsoa aikaisemminkaan. Tv-tarjonnan aktiivinen seuraaminen on ollut mulle aina ihan käsittämättömän vaikeaa. Kiinnostavat tv-sarjat on kaikki tuolla laatikossa dvd-boxeina. Muistais nyt joskus katsoa ne... :P
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Pakollinen putoushahmotykkäily (2014)

Viesti Kirjoittaja MrM »

It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pakollinen putoushahmotykkäily (2014)

Viesti Kirjoittaja aasi »

"Ajatelkaa itse, että olette loppuelämänne Munamies. Se määrä huumeita ja viinaa, että voi elää itsensä kanssa loppuelämän, Rehn toteaa."
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Pakollinen putoushahmotykkäily (2014)

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Tosa joulusiivouksen yhteydessä onnistuin pistämään tv-antennin pistokkeen palasiksi, ja olen sittemmin kertaalleen todennut, että kuva näkyy edelleen pienen leikkaa-liimaa-operaation ansiosta. Tämä testaus ei kuitenkaan osunut yksiin Putouksen lähetysaikojen kanssa, joten vastailen Bluntlya.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pakollinen putoushahmotykkäily (2014)

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suvinen kirjoitti:Sika Vainola lähti Losiin, terkkuja Iiro Seppäselle, vähän!

Olin vähän yllättynyt, musta tää oli Kristan sketsihahmoista tähän mennessä paras.
Krista veti hyvin, hahmo oli raskas.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pakollinen putoushahmotykkäily (2014)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Katsoin nyt lauantaina hahmot, ja kyllähän tää Hirviniemen Slaikka on ihan täyttä paskaa. Sekoitus jotain vanhoja hahmoja, ja pokka pettää omiin huonoihin juttuihin. Pihalle vaan. Antskussa suurin potentiaali.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Pakollinen putoushahmotykkäily (2014)

Viesti Kirjoittaja Leila »

Olen ehkä maalaismoukka tunnustaessani tämän, mutta meillä katsotaan putousta. Erityisesti 6 v. fanittaa ja osaa kaikkien sketsihahmojen hokemat. Ehkäpä Putous onkin suunnattu juuri alle kymmenvuotiaille. Antsku on suosikki eikä vähiten sen takia, että itsekin käytän huulikiillettä ja lisään sitä vähän välleen.
Äiti ei tiedä
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pakollinen putoushahmotykkäily (2014)

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hahmovaihdot oli muuten toistaiseksi hersyvin eventti tällä kaudella. Kierreportaissa remahdin täysin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Pakollinen putoushahmotykkäily (2014)

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kyllähän se on nyt aukottomasti tullut todistettua, että ylermillä on paska maku.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pakollinen putoushahmotykkäily (2014)

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:Kyllähän se on nyt aukottomasti tullut todistettua, että ylermillä on paska maku.
Kuules kynäniska, onhan Salkkarit ja Smurffien musiikkikin suosituinta. Ei ihan aukene mitä sä yrität länkyttää. Kyseessähän oli mielipide OMASTA suosikista.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Pakollinen putoushahmotykkäily (2014)

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Kyllähän se on nyt aukottomasti tullut todistettua, että ylermillä on paska maku.
Kuules kynäniska, onhan Salkkarit ja Smurffien musiikkikin suosituinta. Ei ihan aukene mitä sä yrität länkyttää. Kyseessähän oli mielipide OMASTA suosikista.
Suomen kielen taito, se on vaikea laji. Ihan sun mausta just puhuttiinkin.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pakollinen putoushahmotykkäily (2014)

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Kyllähän se on nyt aukottomasti tullut todistettua, että ylermillä on paska maku.
Kuules kynäniska, onhan Salkkarit ja Smurffien musiikkikin suosituinta. Ei ihan aukene mitä sä yrität länkyttää. Kyseessähän oli mielipide OMASTA suosikista.
Suomen kielen taito, se on vaikea laji. Ihan sun mausta just puhuttiinkin.
Sun kriteereillä asialla on ihan huikean suuri painoarvo.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Pakollinen putoushahmotykkäily (2014)

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Sun kriteereillä asialla on ihan huikean suuri painoarvo.
Valaistaans nyt vielä vähän, kun ei lamppu tunnu syttyvän.
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tämä on kyllä aivan kamala palsta. Kamalien ihmisten kamala palsta. Tällä lailla ulkomuistista nopeasti heittäen väitän, että useamman kanssakirjoittajan (jalostuneemmasta) mielestä syön paskaa, harrastan paskajunttilajeja, väijyin susipaskoja elokuvia ja vielä huumorintajuni on jämähtänyt korkeintaan vesakeskismäiselle alkioasteelle. Tässähän ihan romahtaa.
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin