Menisitkö suihku jos kyllä likaa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Menisitkö suihku jos kyllä likaa

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Niin että kuinkas usein käyt suihkussa? Vierähtääkö päivä vai kuukausi edellisten suihkuhetkien välillä? Entä pesetkö/kasteletko aina hiukset suihkussa vai otatko välillä ns. puolisuihkuja (ainakin naiset ymmärtänevät, mitä tällä tarkoitan)? Onko sinulla tietyt suihkupäivät vai suihkutatko randomisti fiilisten mukaan? Kuinka usein käyt saunassa?

Ja ennen kaikkea: Milloin kävit viimeksi suihkussa?
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Menisitkö suihku jos kyllä likaa

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kävin eilen viimeeksi saunomisen yhteydessä. Muutoin suihkurytmi on täysin riippuvainen liikunnan määrästä, eli treenin jälkeen. Jos en urheile enkä hikoile, niin suihkuttelen n. joka toinen päivä. Hiukset pesen kahdesti viikossa, jos ne eivät ole erityisen hikiset tai likaiset. Mulla on niin kuiva päänahka, että hiukset eivät rasvoitu lainkaan, enkä juuri käytä mitään muotoilutuotteitakaan. Saunassa ehkä kerran viikkoon.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Menisitkö suihku jos kyllä likaa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

1-3 kertaa päivässä riippuen urheilun määrästä. Aamusuihku ennen töihinlähtöä on pakollinen tai ei pysty olemaan. Joskus viikonloppuisin käy niin ettei tule käytyä suihkussa vuorokauteen ja sen kyllä huomaa.

Hiuksia en pese koskaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Menisitkö suihku jos kyllä likaa

Viesti Kirjoittaja aasi »

Aamuisin ja isomman hikoilun jälkeen. Saunon salilla.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Menisitkö suihku jos kyllä likaa

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Joka aamu käyn suihkussa, muuten ei osaa olla eikä päivä ala oikein.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Menisitkö suihku jos kyllä likaa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kävin aamulla suihkussa, ja pesin samalla myös hiukset. Jotenkin olen ajautunut jamaan, jossa normipäivinä aamut alkavat aina tuolla samalla operaatiolla. Lisäksi käyn toki suihkussa mahdollisten urheilusuoritusten jälkeen ja illalla, jos on jotenkin nuutunut tai peräti hikinen olo. Tällöin en kuitenkaan useinkaan pese hiuksia shampoolla. Viikonloppuisin saattaa sitten käydä niinkin, että jos tiedän ohjelmassa olevan vaikka tennistä iltapäivästä, aamusuihku saattaa jäädä väliin. Ja esim. huomiselle joku kavala soluttautuja on sijoittanut kalenteriini palaverin aivan ruokottoman aikaiseen aamuun, mikä saa minut uumoilemaan, että hyvistä aikomuksistani huolimatta huominen aamusuihkuni saattaa korvautua nopealla vedenläiskyttelyllä naamaan ja hiuskuontaloon. Koetan huomioida tämän iltatoimissani. Kesällä olen iloinen, jos saan edes osan suihkuista korvattua pistäytymisellä Suomenlahdessa. Avantoon taas en mene, ainakaan tarkoituksella. Ja jos kyseessä on ei-julkinen sauna, rikon mielelläni muuten kuuliaisesti noudattamaani "suihkuun enennen saunaa" -sääntöä. Shampanjaa en suihkuta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Menisitkö suihku jos kyllä likaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Illalla kokosuihku, aamulla ylä- ja alapää.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Menisitkö suihku jos kyllä likaa

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Päivittäin, mutta näin kylmän ja kuivan sään aikaan yritän vältellä pesuaineiden käyttöä ihonhoidollisista syistä. Nytkin on käsistä ja silmien alueelta iho rikki. Kainalot, munat ja perseen pesen saippualla joka kerta.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Menisitkö suihku jos kyllä likaa

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Arkisin aamusuihku. Viikonloppuisin yleensä saunaa yhdestä kolmeen kertaa, joskus viikollakin lämmitysinnosta riippuen.
Ja tietysti hikihommien jälkeen suihku.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Menisitkö suihku jos kyllä likaa

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

1-2 kertaa päivässä vähän sporttailuista riippuen, worst case skenaariossa kolme kertaa (aamupyöräily, päiväsali, iltapyöräily). Joskus kun en ole urheillut koko päivänä eikä ole seuraavana menoa minnekään, saatan skipata (ilta)suihkun.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Menisitkö suihku jos kyllä likaa

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mä kävin muistaakseni viime perjantaina suihkussa. Mulla suihkumäärät korreloi suoraan mielentilaa. Paskakasa on oikeastikin paskanen, hoh hoh.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Menisitkö suihku jos kyllä likaa

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kerran päivässä mutta ei nyt enempää. :suihku: Letin pesen lähes joka kerta.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Menisitkö suihku jos kyllä likaa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

urpiainen kirjoitti:huomiselle joku kavala soluttautuja on sijoittanut kalenteriini palaverin aivan ruokottoman aikaiseen aamuun, mikä saa minut uumoilemaan, että hyvistä aikomuksistani huolimatta huominen aamusuihkuni saattaa korvautua nopealla vedenläiskyttelyllä naamaan ja hiuskuontaloon
No näinhän siinä sitten tosiaan kävikin. Olenko mä nyt ihan gattaca? Toisaalta, kuten varmasti olen Kitinään aiemminkin kirjoittanut, Pentti Linkola on meitä valistanut, että sileäihoinen nisäkäs ei pesua kaipaa, ja totta tosiaan olen jo nyt aistivinani ihoni kääntäneen kurssiaan siitä hiekkapaperiorientoituneesta suuntauksesta, joka sen normaalilla pesurytmillä sydäntalvella saa aina valtaansa. Ehkä mun täytyy alkaa kysellä enemmänkin elämänohjeita Orimattilan Viisaalta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Menisitkö suihku jos kyllä likaa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En käy lähes koskaan aamusuihkussa. Liikunnan jälkeen, ylläripylläri, suihkuttelen. Lähes joka päivä talvella. Kesällä käyn vähintääbkin kerran päivässä. Hiukset pesen melkein aina.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Menisitkö suihku jos kyllä likaa

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Just tulin suihkusta. Olipa kiva ylläri, kun tuli kuumaakin vettä tällä kertaa. Ei tarvinnut saada hypotermiaa niin kuin viimeksi.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Menisitkö suihku jos kyllä likaa

Viesti Kirjoittaja MrM »

Töissäkäydessä ja seurassa vieraskoreudesta päivittäin. Kotonayksinhengailuaikoina lähinnä satunnaisen treenailun päälle, joka 3. päivä on kuitenkin maksimi kunnes alkaa jo itseäkin vähän ällöttää, vaikka en juurikaan erittele pistäviä hienhajuja. Joskus jos on ollut vähän mieli lattiassa, on saattanut mennä viisikin päivää samoilla kainaloilla. Siinä joutuu jo välissä käydä laittamassa lisää 72h roll-onia!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Menisitkö suihku jos kyllä likaa

Viesti Kirjoittaja Leila »

Joka ilta käyn suihkussa pesemässä paskan (lehmän) hajun pois.
Äiti ei tiedä
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Menisitkö suihku jos kyllä likaa

Viesti Kirjoittaja MrM »

It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Menisitkö suihku jos kyllä likaa

Viesti Kirjoittaja MrM »

exPertti kirjoitti:Jälleen yksi tärkeä "teet tämänkin väärin" elämääsi. Muistelen muita nerokkaita ohjeita olleen, että "käytä vain teelusikallinen shampoota". Joku asiantuntija tämänkin on meillä jakanut.

Kuten senkin, että silmälääkärit suosittelevat talvihankien auringossa aurinkolaseja ja psykologit sanovat, että nauti kirkkaudesta. :D

Jospa elän ihan niin kuin parhaaksi itse näen.
Voi pojat, meinaat siis laittaa shampoota oikein koko ruokalusikallisen?

Omaan poteroonsa jumiutuminen ja sieltä maailman tarkasteleminen niiden omien lasiensa läpi ilman kykyä vastaanottaa mitään uutta informaatiota, minkä pohjalta kenties muuttaa toisinaan niitä omia tylsiä rutiinejaan, on minusta vähän idarimaista.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Menisitkö suihku jos kyllä likaa

Viesti Kirjoittaja MrM »

exPertti kirjoitti:Ehdottomasti, mutta kaiken uuden ja tärkeän informaation mukaan elämänsä muuttaminen vaatisi kyllä ainakin 30-40 tuntisen päivän.
Pesemiseen aiempaa vähemmän aikaa käyttääkseen ihminen tarvitsee enemmän aikaa vuorokauteen? Ok.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Menisitkö suihku jos kyllä likaa

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti: Jospa elän ihan niin kuin parhaaksi itse näen.
Kuva
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Menisitkö suihku jos kyllä likaa

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

aasi kirjoitti:Aamuisin ja isomman hikoilun jälkeen. Saunon salilla.
Tämä, paitsi että saunon saunassa.
Viimeksi muokannut Dumiz, 17.02.2014 18:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Menisitkö suihku jos kyllä likaa

Viesti Kirjoittaja saira »

Mä meen Suvisen kanssa samalla linjalla. Ja siihen ihan syykin, kun on pintakuiva iho, ei kannata pestä liikaa, joutuu vaan sit rasvaan enemmän. Ja muksu kun on perinyt isältään atooppisen ihon, ni sillä vielä kylpyvedessä hieman öljyä saippuan sijaan.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Menisitkö suihku jos kyllä likaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Voi sitä härskin sillin hajua, kun ei pese tavaraa saippualla.
Paras päivä ikinä.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Menisitkö suihku jos kyllä likaa

Viesti Kirjoittaja MrM »

exPertti kirjoitti:
MrM kirjoitti: Pesemiseen aiempaa vähemmän aikaa käyttääkseen ihminen tarvitsee enemmän aikaa vuorokauteen? Ok.
1. uuden tärkeän informaation omaksuminen
2. uuden tärkeän informaation yhdistäminen kaikkeen muuhun elintärkeään
Jestas, en tiennyt elämän voivan olla näin vaikeaa. Miten selviät päivästä toiseen?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Vastaa Viestiin