Virolaisten muuttomiesten Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Virolaisten muuttomiesten Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

KKK kirjoitti:
annepa kirjoitti:Tänään on viiminen tilipäivä vähään aikaan. Tilillä on asuntomyyntirahat, nostettu säästövakuutus ja paketti. Oli pakko otta screenshotti.
Jos otat jonkun muun shotin, niin suosittelen varovaisuutta. Meikäläiselle ainakin tuo yhdistelmä olisi erittäin vaarallinen... (rai)
Mulle ei :) Tuolla rahalla pitää ostaa asunto (osittain, loput lainalla) ja varaan elämiseenki 1½ vuodeksi. Toki saattaa olla, että otan shotin ja vähän rai, mutta erityisen varovainen ei tarvi olla tuon suhteen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Virolaisten muuttomiesten Perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

KKK kirjoitti:^ Osoittaa kyllä melkoista kusipäisyyttä. Minä olisin vedellyt tauluun ja suksinut vittuun..
Oma henkilökohtainen ikuinen vitutuksen aihe miksaus-kentältä on Cradle Of Filthin "The Cruelty & The Beast" albumin miksaus. Voi vittujen kevät miten käteen se on saatu tehtyä, rummut kuulostaa siltä että ne on soitettu jollain lasten leikkisetillä ja nauhoitettu anttila-mankan avulla treeniksen oven läpi. Ja masteroitu päissään, korvat täynnä neitsyiden verta.

Että mulla syö se joka kerta kun koittaa soittaa kovaa kys. levyä ja saada kunnon blastbeat-soundwallin aikaseksi. Mutta ei noppia, diskantit repii korvat hajalle jos volume liikaa nousee. Enkä soita niitä mistään tietokone-kaijuttumista vaan Geneleceistä.

TJEU: Beneath the howling stars - veisu kyseiseltä levyltä. Parhaita biisejä mitä on tehty, mutta toi masterointi....
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Virolaisten muuttomiesten Perjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

KKK kirjoitti:Basso on kyllä minusta rockbändin tärkeimpiä soittimia.
Mulla on jo pidempään ollut kausi, jossa eniten kuunnellssa musiikissa ei ole bassoa lainkaan; Vanhat julkaisut The Black Keysiltä ja The White Stripesilta, Moreland & Arbuckle ja kasa vähän tuntemattomempia. Basson puute ei ole koskaan häirinnyt, ja sitten taas oikeissa jutuissa basso on välttämätöntä. Mä en edes osaa kaivata bassoa Justicelle. Sen albumin ohuen raaka soundi sopii hyvin mun korville. Dyers Eve on yksi mun lempparivetoja Metallica levyillä.

edit: Just hiffasin, että mun basson kaipuun puute juontaa juurensa Hound Dog Taylor & The HouseRockersiin
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12354
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Virolaisten muuttomiesten Perjantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Hevi on tyhmää. :leuhka:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Virolaisten muuttomiesten Perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Homeboy65 kirjoitti:Hevi on tyhmää. :leuhka:
Kuva
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Virolaisten muuttomiesten Perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Huhhuh, uskalsin jo pieraista.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12354
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Virolaisten muuttomiesten Perjantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tosi tyhmä huomautus minulta. Ei, tosi fiksuahan on musiikki jossa biisit usein perustuvat yhteen ainoaan riffiin (lyhyt muutaman tahdin sävelkulku), sanoitukset ylistävät väkivaltaa ja naisten halveksuntaa. Äänenvoimakkuus on sitä luokkaa että keikoilla on tyyppejä faktisesti kuuroutunut.
Kaikenlainen herkkyys puuttuu ja monien bändien levyistä (Esim. Kiss) voi sanoa että kun on kuullut niiden yhden albumin on kuullut ne kaikki. Lavapresenssi (pukeutuminen) on sellaista että ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.

Varsinaista intellektuellien musiikkia. :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Virolaisten muuttomiesten Perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Homeboy65 kirjoitti:Tosi tyhmä huomautus minulta. Ei, tosi fiksuahan on musiikki jossa biisit usein perustuvat yhteen ainoaan riffiin (lyhyt muutaman tahdin sävelkulku), sanoitukset ylistävät väkivaltaa ja naisten halveksuntaa. Äänenvoimakkuus on sitä luokkaa että keikoilla on tyyppejä faktisesti kuuroutunut.
Kaikenlainen herkkyys puuttuu ja monien bändien levyistä (Esim. Kiss) voi sanoa että kun on kuullut niiden yhden albumin on kuullut ne kaikki. Lavapresenssi (pukeutuminen) on sellaista että ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.

Varsinaista intellektuellien musiikkia. :roll:
Oikeasti, mitä sie oikein vedät? Tai mitä sie jätät vetämättä?

Tossa Beneath the howling stars biisissä minkä osoitin on aika monta riffiä, mutta ethän sie niitä kuule. Jos nuotteja osaat niin:

http://www.chordie.com/chord.pere/www.x ... _stars.txt

Ja jos oisit kuunnellut tai edes lukenuit lyriiikat, niin huomaisit että TARINAN PÄÄHAHMO ON NAINEN, Elisabet Báthory.

Mutta eihän tämä kujalla oleminen sinun pätemisiä haittaa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Virolaisten muuttomiesten Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Aivan mahtavaa. Kiinteistövälittäjä soitti, että myyjä haluaa tehdä vastatarjouksen. Hyväksyin sen. Sitten 10 minuuttia myöhemmin se soitti, että joo, ei myyjä hyväksykään tätä ITSE TARJOAMAANSA kauppahintaa, koska on käsittänyt, että velaton hinta tarkoittaa sitä, että velka jää ostajalle. No terve. En suostunut. Ja tietysti, koska keskustelu käytiin puhelimessa, mitään ei ole kirjallisena. SILLÄLAILLA. Seuraavalla kerralla sähköpostilla kaikki! Ärsyttävää.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Virolaisten muuttomiesten Perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Mitä hittoa!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14910
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Virolaisten muuttomiesten Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ei itse annettua tarjousta voi perua kun on otettu kiinni. Laita välittäjälle viestiä, että kaupat tuli ja ne tehdään. Tuskin kehtaa valehdella.
Universaali disclaimer.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Virolaisten muuttomiesten Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

^ ^My thoughts exactly! :nuts: :maanantai: :tiistai:
Viimeksi muokannut annepa, 24.01.2014 17:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Virolaisten muuttomiesten Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

So Hard kirjoitti:Ei itse annettua tarjousta voi perua kun on otettu kiinni. Laita välittäjälle viestiä, että kaupat tuli ja ne tehdään. Tuskin kehtaa valehdella.
Se puhelimessa sanoi jo, että joo ei se hyväksykään päläpälä, koska oli ymmärtänyt väärin. Ymmärrän tuon, että ei voi perua, mutta milläs todistat, kun mitään ei ole kirjallisena. Jos ois, niin tekisin just noin kuten ehdotat.

EDIT: tai hyväksyisin myös sen sakon maksamisen (jos toinen feidaa kaupan sopimisen jälkeen, se maksaa sakon, joka on muutama prosentti kauppahinnasta).
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14910
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Virolaisten muuttomiesten Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

annepa kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Ei itse annettua tarjousta voi perua kun on otettu kiinni. Laita välittäjälle viestiä, että kaupat tuli ja ne tehdään. Tuskin kehtaa valehdella.
Se puhelimessa sanoi jo, että joo ei se hyväksykään päläpälä, koska oli ymmärtänyt väärin. Ymmärrän tuon, että ei voi perua, mutta milläs todistat, kun mitään ei ole kirjallisena. Jos ois, niin tekisin just noin kuten ehdotat.
Välittäjä tuskin valehtelee. Pus kii nyt.
Universaali disclaimer.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Virolaisten muuttomiesten Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

No soitin ja
"Mitäänhän ei ole paperilla" johon vastasin "suullinen sopimus on yhtä pätevä kuin kirjallinenkin".

"Myyjä kyllä tietää sakosta, mutta hänen mielestään se olisi kohtuutonta maksaa monta (?) tonnia väärinkäsityksestä, varsinkin kun se oikaistiin noin pian. Sinulla on oikeus riittauttaa asia."

Sanoin, että ei se ole mikään puolustus, että ei ota termeistä selvää, ennen kuin alkaa toimimaan.

Mitä se maksaa mulle, että riitautan asian?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Virolaisten muuttomiesten Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kai se pitää päiväunille mennä, että jaksaa olla sitten illalla pari tuntia hereillä ja mennä yöunille.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Virolaisten muuttomiesten Perjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Diddley Bow kirjoitti:jossa eniten kuunnellssa musiikissa ei ole bassoa lainkaan; Vanhat julkaisut The Black Keysiltä ja The White Stripesilta...n
Poikkeus tiätty aina vahvistaa säännön. Jack ja Meg kuulostaa hyvältä just noin, vaikka ei se Jaskan kitara taida sieltä perinteisimmästä päästä ollakaan. Vanhemmissa blueslevytyksissä ei tietty beisi kuulu osin jo studio- ja senaikaisen äänentoistotekniikankaan takia. Kyllä nelikielinen antaa silti juurimusaankin nätisti spaissia, edellyttäen että hra Kitarasankari ymmärtää sen arvon ja antaa sille tilaa.

Kun puhutaan aiheesta "klassikkoalbumit ja paska tuotanto-miksaus", niin Metalletkun oikeustuplan jälkeen tulee Pomon "Born To Run". Voi isäkissan vittu sitä kenkälaatikko-soundia. Joku "Jungle Land" vois oikeasti räjäyttää tajunnan kunnon soundeilla kaikessa mahtipontisuudessaan... mutta ei. Sepeliä pahvisessa kenkälaatikossa. Synti ja häpeä. Kuitenkin klassikko lajissaan ja biisit itsessään erittäinkin loistavia.
Viimeksi muokannut KKK, 24.01.2014 17:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Amazing shit happens!
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14910
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Virolaisten muuttomiesten Perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

annepa kirjoitti:Mitä se maksaa mulle, että riitautan asian?
Vaikea noita on ennustaa. Myyjä varmaan vetoaa erehdykseen. Mä lähtisin hakemaan kauppaa jollain välimallilla sakkojen sijasta.
Universaali disclaimer.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Virolaisten muuttomiesten Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

So Hard kirjoitti:Mä lähtisin hakemaan kauppaa jollain välimallilla sakkojen sijasta.
En riitauta asiaa, jos minun ensimmäinen tarjous hyväksytään? En riitauta asiaa, jos minun hyväksymä vastatarjous on pätevä?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Virolaisten muuttomiesten Perjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Vaikea neuvoa täältä vaihtoaitiosta, mutta tarkkaan tuumaisin ennenkuin tekisin minkäänlaista peliliikettä. Oikeassaoleminen on toki kivaa, mutta vanha viidakon sanonta: "ihan muutaman tonnin juttuja ei kannata käräjöidä".

Asiasta lippujonoon - jos tää filmi ei sukella lippuluukulla niin en tiedä mikä. Haisee "Highlanderille" ja "Underworldille", mutta huonolla tavalla. Sääli sinänsä, Aaro Kovamuna on ollut mun suosikki-valkokangastyyppejä:

Viimeksi muokannut KKK, 24.01.2014 18:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Amazing shit happens!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Virolaisten muuttomiesten Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

^Näinpä. Lähetin välittäjälle viestin, että en tee nyt asialle mitään, mutta voisiko hän pehmitellä myyjää ja olen edelleen avoin jo kerran hyväksymälleni vastatarjoukselle. Hän vastasi tekstarilla että kauan puhui myyjän kanssa ja "hän tulee ottamaan asunnon pois myynnistä, palataan asiaan maanantaina :) ". Öö mitä?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Virolaisten muuttomiesten Perjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

annepa kirjoitti:"hän tulee ottamaan asunnon pois myynnistä, palataan asiaan maanantaina :) ". Öö mitä?
No ny toi näyttää vähän siltä, että suojaus on pahasti auki - avaisin jabilla ja sitten alakoukkua leukaperiin! Melko varma KO.
Amazing shit happens!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Virolaisten muuttomiesten Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kyllä, mulle tuli sama mieleen. Tai ehkä myyjä alkaa itse myymään asuntoa, pettyikö hän välittäjään? No, maanantaina sen näkee.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9414
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Virolaisten muuttomiesten Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kuulostaa siltä, että myyjä pelas viikonlopun aikaa selvitellä omaa juridista asemaansa, mikä lienee ihan järkevä toimintatapa tässä kohtaa, ettei tule hätäpäissään hölmöiltyä enempää.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Virolaisten muuttomiesten Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

annepa kirjoitti:Kyllä, mulle tuli sama mieleen. Tai ehkä myyjä alkaa itse myymään asuntoa, pettyikö hän välittäjään? No, maanantaina sen näkee.
Ehkä se opiskelee ensin niitä termejä, kun ei tunnu olevan ihan kaikki kaalissa. Noilla taidoilla ei tosin kannattane ryhtyä itse mitään myymään - ei edes pölynimuria.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Vastaa Viestiin