Tammikuun Viimeinen Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Tammikuun Viimeinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Huomenta :h:

(ei, en ole seonnut, mulla on muuten vaan kivaa)
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tammikuun Viimeinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Huomenta! Ennen omaa koulua onkin SPR:n koulukäyntejä ala-asteikäisille. Eli kouluissa menee koko päivä. :]
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Tammikuun Viimeinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Eilen illalla löytyi tämmöinen kolmiosainen house- ja teknodokkari kuin Pump Up The Volume. Pääsin kakkososan alkuun ja vuosiin 1988-1989. Jukolauta että noi biisit kuulostaa vieläkin hyviltä! Harmi että pareja reivejä lukuunottamatta ei skeneen päässyt kunnolla tutustumaan (Joey Beltram, Moby ja Jaydee sentään)... hauska silti nähdä ensi kertaa, minkänäköisiä jäppisiä näitäkin herkkuja on ollut leipomassa.



Viimeksi muokannut KKK, 27.01.2014 9:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Amazing shit happens!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tammikuun Viimeinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Maanantaiaamun huumorihetki kun sähköpostiin tipahti inkkareiden tekemä uus tuntikirjausexceli. Muutaman sadan ihmisen kuoro kommentoi asiaa tiivistettynä: "Vittu mitä paskaa".
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tammikuun Viimeinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vilkas Tallinnan viikonloppu loppui sentään. Tallinnaan on tullut ihan oikeita olutravintoloita ja pien ja mikropanimoita, maistoin islantilaista Ipaa ja Stouttia myös, olivat ihan mukiin meneviä nekin..
Viimeksi muokannut Niba, 27.01.2014 11:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tammikuun Viimeinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Niba kirjoitti:Vilkas Tallinnan viikonloppu loppui sentään. Tallinnaan on tullut ihan oikeita olutravintoloita ja pien ja mikropanimoita, maistoin islantilaista Ipaa ja Stouttia myös, olivat ihan mukiin meneviä nekin..
Eesti, Eesti, Eesti kaipaan sinne perkeleesti? Roudasitko viinaa/kaljaa Suomeen vai oletko edelleen raittiina?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tammikuun Viimeinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Homeboy65 kirjoitti:
Niba kirjoitti:Vilkas Tallinnan viikonloppu loppui sentään. Tallinnaan on tullut ihan oikeita olutravintoloita ja pien ja mikropanimoita, maistoin islantilaista Ipaa ja Stouttia myös, olivat ihan mukiin meneviä nekin..
Eesti, Eesti, Eesti kaipaan sinne perkeleesti? Roudasitko viinaa/kaljaa Suomeen vai oletko edelleen raittiina?
Muuten olettaisin, että kyseessä on sellainen Andy McCoy -tyylinen raittiuskäsitys, jossa esim. keskiolutta ja Bailey'siä ei alsketa alkoholijuomiksi, mutta kun H-boy vielä itse erikseen mainitsee kaljan raittiuden vastakohtana, niin kyseessä lienee se enemmän perussuomalainen tulkinta, jonka mukaan Tallinnanreissulla juomista ei lasketa eikä reissuja muutenkaan muiste(ll/t)a jälkikäteen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tammikuun Viimeinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti:Muuten olettaisin, että kyseessä on sellainen Andy McCoy -tyylinen raittiuskäsitys, jossa esim. keskiolutta ja Bailey'siä ei alsketa alkoholijuomiksi, mutta kun H-boy vielä itse erikseen mainitsee kaljan raittiuden vastakohtana
Voihan tässä olla sellainen oluthifistely lähtököhta, jossa peruslageria, jota on helppo juoda suuria määriä humalahakuisesti, kutsutaan kaljaksi ja sitten näitä paremmin maisteluun ja hifistelyyn soveltuvia nesteitä nimetetään oluiksi. Koska niitä nautitaan ihan vaan maun vuoksi, niiden nauttiminen luetaan gastronomian harrastamiseksi eikä alkoholismiksi.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tammikuun Viimeinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vagabondo kirjoitti:Koska niitä nautitaan ihan vaan maun vuoksi, niiden nauttiminen luetaan gastronomian harrastamiseksi eikä alkoholismiksi.
Itse nautin samppanjaa ja amarettoa samoilla perusteluilla. Joskus jopa lääkkeeksi.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tammikuun Viimeinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vesper kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:Koska niitä nautitaan ihan vaan maun vuoksi, niiden nauttiminen luetaan gastronomian harrastamiseksi eikä alkoholismiksi.
Itse nautin samppanjaa ja amarettoa samoilla perusteluilla. Joskus jopa lääkkeeksi.
Amaretto sopii kyllä oikein hyvin tuohon, sen verran karmealta yskänlääkkeeltä se maistuu!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tammikuun Viimeinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

urpiainen kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:Koska niitä nautitaan ihan vaan maun vuoksi, niiden nauttiminen luetaan gastronomian harrastamiseksi eikä alkoholismiksi.
Itse nautin samppanjaa ja amarettoa samoilla perusteluilla. Joskus jopa lääkkeeksi.
Amaretto sopii kyllä oikein hyvin tuohon, sen verran karmealta yskänlääkkeeltä se maistuu!
Höpö höpö, herkkujen herkkua!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tammikuun Viimeinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Homeboy65 kirjoitti:
Niba kirjoitti:Vilkas Tallinnan viikonloppu loppui sentään. Tallinnaan on tullut ihan oikeita olutravintoloita ja pien ja mikropanimoita, maistoin islantilaista Ipaa ja Stouttia myös, olivat ihan mukiin meneviä nekin..
Eesti, Eesti, Eesti kaipaan sinne perkeleesti? Roudasitko viinaa/kaljaa Suomeen vai oletko edelleen raittiina?
Toin Viskiä tutuille, joo lähinnä täytin sukulaiset ja kavereitten viinantuskaa, on se niin hauskaa, röökiä tumppasin kassiin myös, itse pysyin kohtuudessa huolimatta siitä että ekä olut oli 2l Taurus..

Viimeksi muokannut Niba, 27.01.2014 11:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tammikuun Viimeinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Mun makuaistini ei vielä ole saavuttanut tasoa, jossa tuosta osataan nauttia.

Vagabondon teoria haastaa kyllä vakavasti oman Tallinnateoriani. Niba on muistaakseni profiloitunut nimenomaan olutharrastajana.

Edit: Tuon "^"-merkin piti viitata Vesperin amarettoon, mutta sopii kyllä itse asiassa ihan hyvin myös väliin tunkeneeseen Niban videoon.
Viimeksi muokannut urpiainen, 27.01.2014 11:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tammikuun Viimeinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Omaan käyttön ostin Amrut Fusion single malt 50%(Bangalore) 97/100 Whisky Biblen mukaan..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tammikuun Viimeinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vesper kirjoitti:Itse nautin samppanjaa ja amarettoa samoilla perusteluilla.
Mistä tuli mieleen, että amaretto on päässyt baarikaapista loppumaan. Tämä virhe pitää korjata jossain vaiheessa. Suurin suosikkini tuolla nesteiden saralla on kuitenkin sambuca, eikä se saa missään vaiheessa päästä kaapista loppumaan, koska caffe correto alla sambuca on paras tapa nauttia kahvista.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tammikuun Viimeinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:^ Saan Ford Fairlane takautumia Sambucasta.
Mitä tekemistä noilla on toistensa kanssa?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tammikuun Viimeinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Olipa kiva viikonloppu. Turkkunen yllätti olemalla varsin siedettävä, ja seura oli mitä parhainta.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tammikuun Viimeinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:Elokuva, ei auto.
Sen verran mä sentään oivalsin, mutta olen muistaakseni nähnyt sen vain kerran ja senkin viime vuosituhannella (luulisin).
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tammikuun Viimeinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Työkaverilla uusi syöpä, oliskohan nyt neljäs kerta. Pahoin pelkään, että on lopun alkua... Menipähän taas omat prioriteetit tarkennukseen ja sopivaan mittakaavaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tammikuun Viimeinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Mulla yksi ruotsalainen kollega sai aivoslaagin: toinen puoli kehosta halvaantui ja puhekyky meni. Toipumaan päin, muttei edelleenkään lähtöpisteessä. Gubbe on minua pari vuotta nuorempi.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Tammikuun Viimeinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

exPertti kirjoitti:^ Saan Ford Fairlane takautumia Sambucasta.
On muuten kohtuullisen vaikea saada se Sambuca palamaan pirtelön pinnalla.
Amazing shit happens!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tammikuun Viimeinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Työyhteisön naiset kiroilee niin paljon, että herkkä mieleni järkkyy.

Saisikohan saikkua?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tammikuun Viimeinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mun kotona on käynyt tänään luvatta vieras mies. Oli jättänyt lapun tuulikaapin oveen. Ärsyttävää. En tykkää.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tammikuun Viimeinen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

An ole käynyt missään..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin