ScheisseKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: ScheisseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

So Hard kirjoitti:Toivottavasti duunissa on sitten muita etuja.
Joo, on. Niin paljon, että olen vähän jumahtanut tänne, vaikka oman ammattitaidon kannalta olisi kannattanut hakea uusia haasteita jo vuosia sitten.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: ScheisseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Integraatio etenee..
Missä paska on ennen kuin valuu puntista ulos?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: ScheisseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mun "työ" kun on pelkkää puhelimella soittamista, niin tänään tienasin puhelimessa 188 000 euroa. Luonnonvitsausten pakko plus vakuutusrahat päälle tuonkin päälle ja lisäksi, onneksi ei vielä tarvitse myydä maataan. Tosin miinus verot tietenkin ja eihän tuolla saa edes kaljaa, tupakkia ja maksalaatikkoa, jos enää kymmenen vuotta eläisin, kun muuten kurahtaa. Vaikka onhan toki paljon enemmän lisää sukanvarressa, mutta oikeesti kyllähän enää koskaan työtä saamattomalla vanhalla juopolla ja pummilla pitäisi olla miljoonia, että eläisi. Paskempi juttu, että olen korkeimman oikeuden päätöksellä puoli milliä köyhempi kun alempien oikeusasteiden mukaan pitäisi. Samoilla pykälillä ja todisteilla. Ja So Hardilla on vieläkin mun viskipullo. Harkitsen kuitenkin, että kun en pillua ilmaiseksi saa edes Kitinästä, niin josko kun saisin ylävartaloani treenattua inhimilliseksi, että uskallan taas riisua paitani naisen läsnäollessa, siis kävisin taas huorissa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: ScheisseKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Pakko kommentoida ikivanhaa ketjua, mutta herran jestas mun tullut mieleenikään etteikö kaikki naiset voisi käydä samassa pukuhuoneessa ja suihkussa. Se on vaan paikka käydä pesulla ja vaihtaa vaatteet! Mutta mä nyt olenkin se joka ensimmäisenä on alasti eikä edes häpeä makkaroitaan. Samat yksityiskohdat siellä on kaikilla ja jokainen on eri muotoinen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin