Larstaaki

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Larstaaki

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No kiitos kysymästä, vaihteeksi kahvakuulaa. Ja jos hyvä tuuri käy, tärskyt hierojan kanssa. Herkuton helmikuu, day 1.

Haluaisin lähteä katsomaan alamäkiluistelua, mutta ei tunnu kiinnostavan ketään muuta. Tyhmää.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Larstaaki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Heräsin itsestään vähän ennen ysiä. Hämmentävää.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Larstaaki

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Ohhoh, johan tuli järkättyä kekkerit!

60 iloista ihmistä nautti juhlista, sauna oli hyvä ja tilat toimi, oma setti meni tosi nappiiin ja ihmisetkin tykkäsi siitä. Mitään ei hajonnu ja baari sai hyvin myyntiä, joten eipä jää viimeiseksi kerraksi. Kiitosia sadellut sen verran että lisää selvästi kelpaa, joten yhtälö on selvä.

Jatkoilla jutusteltiin rauhallisen musiikin parissa mukavia sinne 07 korville ja nukkumaan päästiin joskus 09. Unirytmi tässä kärsi, mutta aivan sama, ei kiinnosta, täysin sen arvoista <3

10/10, will do it again.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Larstaaki

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Vesper kirjoitti:No kiitos kysymästä, vaihteeksi kahvakuulaa.
Sinäkin!
Mä olin tänään 4 tuntia kans leirillä, eilen ja torstaina aika kovat työntöreenit + tempausta eilen pitempi setti sen mitä nahat käsissä kesti. 2 viikon päästä kuusamossa ajattelin nostaa 14 kg biathlonia (työntö + tempaus) sillä silmällä että maaliskuun lopussa ois laukaassa SM kisat, amatöörisarjassa vois nostaa :) pari hevosta ratsastettu, pyykit vielä odottaa ennekuin sänkyyn uuden Stephen Kingin kanssa :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin