EstettyMaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: EstettyMaanantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Phuuh, perjantaista melkein toipunut. On toi juhlien järkkääminen hienoa puuhaa kun kaikki menee putkeen: Sen verran iloisia kiitoksia sadellut ihmisiltä että omat fiilikset on huomattavasti keskiverto-maanantaita korkeammalla. Heti samantien tänä aamuna porukan mietittiin että lisää lisää, pitää järkkää lisää! Odotellaan baarilta vahvistusta myynneistä, ja että tahtovatko meidät uudelleen tuonne pitämään tansseja. En näe syitä miksi ei haluaisi.

Pistetään parit räpsytkin vielä mukaan:

Alkuillan tunnelmia:

Kuva

Itse liekittämässä:

Kuva
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: EstettyMaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mitäs me ammattilaiset? Ihan hitokseen vituttaa, kun oma työmylly on edelleen varikolla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: EstettyMaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lauantain jumpat veti kropan niin jumiin, että seisten mennään. Jos erehtyy istumaan ei pääse enää ylös. Koulutusta viikko täynnä = aikaisia aamuherätyksiä = aamuruuhkaa = road rage = hieno viikko!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: EstettyMaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Onneksi Metro vie ja Bussi tuo..
Eilen oli kiva etten ollut omalla autolla liikenteessä, ihan kymmenen kilsan matkalla autossa lasi jäätyi kiinni, koska jäätävää tihkua, itsellä ei oli tehnyt vaikeaa koska osaan katsoa pikkutihkun ja sumun läpi, night vision.. ;)
Mutta tosiaan 150km ajo jäätyneillä laseillä ja varsinkin jäätävällä asfaltilla olisi ollut ihan gutaa..

Kuulin, Nälkäpeli elokuvat paskoja mutta että näin paskoja?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: EstettyMaanantai

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

^
Oliko lämmitylaite rikki? Vai miksi lasi ei pysynyt sulana auton ulkopuolelta?
Ilmeisesti tuulilasinlämmitysvastuksia ei autossasi ole. No ei ole mullakaan, mutta kyllä 500km ajo alijäätynyttä vettä sadellessa menee vielä ihan hyvin. Ajovalot saattavat tosin muurautua melkoisen jääkerroksen alle.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: EstettyMaanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Nyt ei mene ollenkaan putkeen. En löydä viimeisimmän yhtiökokouksen pöytäkirjaa allekirjoitettuna, joten en voi viedä lappuja kirjanpitäjälle. Minun piti tänään viedä tavaraa kierrätykseen, mutta se paikka, minne piti viedä, on maanantaisin kiinni.
Pakkaus on kesken, mutta ei pahasti. Rinkka on vielä tyhjä, joten onnistunen tässä ees. Toivottavasti. Parempi ois, koska huomenna muutetaan.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: EstettyMaanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

exPertti kirjoitti:Mukavampiin aiheisiin: "tervemenoa kovat pakkaset"
Etelässä kovia pakkasia (nykyään varmaan alle -15, omassa lapsuudessa alla -25) oli päivän tai pari, mutta ilmeisesti märkä loskapaska sopii kepulaisille kieroilijoille paremmin?
Paras päivä ikinä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: EstettyMaanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mulla meinas eilen jäätyä pakarat pulkkamäessä, vaikka olikin monessa kerroksessa vaatetta. Pitänee kaivaa toppahousut kellarista. Toisaalta kolmivuotiaalla oli hauskaa, kun kiskoin sitä mäen päälle pulkassa (normaalisti toki kiipeää itse) pysyäkseni lämpimänä. Treenin kannalta! Tänään oli kiva keli koirien kanssa jäälenkillä, ei tarvinnut töppöjalatkaan talvitakkeja. Oikeastaan päin vastoin, melkoisella läähätyksellä etenivät kinoksessa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: EstettyMaanantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Maanantai pitää sisällään selkeän valinnan vaikeuden; valvoisko illalla Man City - Chelsean, vai meniskö ajoissa pehkuihin ja heräisi tölläämään änäriä kukonlaulun aikaan.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: EstettyMaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oppilaat nauraa, kun könkkään täällä kuin satavuotias.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: EstettyMaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Diddley Bow kirjoitti:Maanantai pitää sisällään selkeän valinnan vaikeuden; valvoisko illalla Man City - Chelsean, vai meniskö ajoissa pehkuihin ja heräisi tölläämään änäriä kukonlaulun aikaan.
Helppo. Futis.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin