Bongaa "Kityläinen" !

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
KGrilli

Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

intimiteettiä ja yksityisyyttä kunnioittaen voimme tässä kertoa bongailuistamme. osanhan voi tunnistaa galleriakuvien perusteella, osa on jo käs-päivää-tuttuja.

kerro missä törmäsit "Kitystä tuttuun"?


* vahvistamattomien tietojen mukaan 3 kpl Kityläisiä on lenkkeillyt tänään melko samalla reitillä Helsingin keskustan rantojen tietämillä.

* Kityläinen bongattu omalta deittisivultani

(tätä on siis tarkoitus täydentää aina silloin ku se tapahtuu, ei niinkään listata menneitä)
Viimeksi muokannut KGrilli, 20.11.2005 18:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tiikeriankka

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

En ole nähnyt teistä ketään irl paitsi, yhdet jotka olivat toissakesänä Kaisaniemessä. Ehkä sitten, jos kehtaan raahata itseni pikkujöuluihin.
Mulli75

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Yhteen törmään lähes päivittäin. En kerro missä ja miksi. Tapahtuma ei ole niin harvinainen että sanoisin sitä bongaukseksi.
Aito_Johanna

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Siis listataanko tähän kaikki pienet ja suuret järjestetyt miititkin vai tarkoitatko satunnaisia bongauksia?
Viimeksi näin kityläisiä täällä kotonani ehkä kuukausi sitten, kun pelasimme Aliasta ja Trivial Pursuitia.
Pelkän galleriakuvan perusteella en ole koskaan sattumalta bongannut ketään ei-ennestään-tuttua.
KGrilli

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Aito_Johanna kirjoitti:Siis listataanko tähän kaikki pienet ja suuret järjestetyt miititkin vai tarkoitatko satunnaisia bongauksia?
Viimeksi näin kityläisiä täällä kotonani ehkä kuukausi sitten, kun pelasimme Aliasta ja Trivial Pursuitia.
Pelkän galleriakuvan perusteella en ole koskaan sattumalta bongannut ketään ei-ennestään-tuttua.

tarkoitus on siis kirjoittaa aina silloin kun se bongaus tapahtuu. matkittu eräältä toiselta palstalta.

ei listata jälkeenpäin mitään miittejä tms. vaan päiväkohtaisesti. kts. mun eka postaus jonka bongit oli tältä päivältä.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja mölli »

Lolitan olen tainut nähdä junassa kerran, vai voiko pitkiä kaljuja naisia olla montaa? :o
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Lolita »

mölli kirjoitti:Lolitan olen tainut nähdä junassa kerran, vai voiko pitkiä kaljuja naisia olla montaa? :o
Etkä mitään tullut sanomaan? Ens kerralla katsot silmiin ja sanot "mä olen mölli".
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja mölli »

Lolita kirjoitti:
mölli kirjoitti:Lolitan olen tainut nähdä junassa kerran, vai voiko pitkiä kaljuja naisia olla montaa? :o
Etkä mitään tullut sanomaan? Ens kerralla katsot silmiin ja sanot "mä olen mölli".
En silloin täällä kirjoitellut kun siittä monta monta on kuukautta. Ekana tuli mieleen onko toi joku syöpäpotilas ja sitten tajusin että se on vaan kalju kerta ripset yms löytyy. Jäi mieleen että "sulla" on tarkkakatse tosin voin olla väärässä kun "tapahtuma" ei kestänyt kuin alle puol minsaa :)
1108

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vittu en mistään. Vittu KITY vittu.
Exsat

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Exsat »

-Yksi kityläinen makaa meidän sohvalla juuri nyt
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Sincian työpaikka on ainakin ollut 20 metriä tästä missä nyt istun. Maailma on liian pieni, toivon ettemme törmää vaikka samaa Siwaakin olemme käyttäneet. Kammottavaa jos Kity tunkee reaalimaailmaankin ja näin lähelle kotia. Ei Sinciaa vastaan mitään, vaan periaatteessa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Gattaca kirjoitti:vaikka samaa Siwaakin olemme käyttäneet....
Homeboyhyn taisin viimeksi tuossa torstaina törmätä lähisiwassamme.
Toivottelin hyvää syntymäpäivää. (oli lähellä, etten siinä kaupan kassalla olisi alkanut halailemaan...). Tuo onkin niitä ainoita kityläisiä, johon tulee sattumanvaraisesti silloin tällöin törmättyä ilman etukäteisvaroitusta.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Mustis: pidän tittelistäsi, mistä lienet keksinyt.. ;D
ninnithequeen

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Exsat kirjoitti:-Yksi kityläinen makaa meidän sohvalla juuri nyt
Niin no, voisinhan minäkin sanoa että yksi kityläinen nukkuu vieressäni joka yö, vaikka vain pari postausta onkin tehnyt... :roll:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Gattaca kirjoitti:Mustis: pidän tittelistäsi, mistä lienet keksinyt.. ;D
Yks semmonen Poikuus aikoinaan keksi.
Aika vekkuli tyyppi muuten oli! :wink:

By the way: se kasvitieteilijätyttönen on hiljattain eronnut ja yhä neitsyt!
(=niin, tämä tietenkään ei ollut mikään vinkki).
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Kiitos Mustaenkuli.
Minä kun kerron kaiken isille ja äidille, SINUUN viittaan juuri tuolla termillä, jatkona se "kirkollinen" ammattinimikkeesi (tai koulutuspaikkasi), joka tekee varsinaisen vitsin.. Nätisti sinusta kielin, mutta tuo titteli naurattaa wanhuksia :D

Edit: vai ei vinkki. Lisää kärsimyksiäni sitten... mutta hän sanoi, ETTEI niin pidä eläimistä ja siksi ei opiskele elukkatiedettä... ei sitten ainakaan emäntäkelpoinen... Houkuttava silti oli.
(Homoko se kundi oli?? Vai kasviksella Hyviä Tyttöjä?)
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Gattaca kirjoitti: titteli naurattaa wanhuksia :D
Mullon luonnonlahjakkuus saaha erilaiset vanhukset nauramaan itselleni.

(Ei se kundi Tuskassa mikkään homo ollu.) :off:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

mustaenkeli kirjoitti:(Ei se kundi Tuskassa mikkään homo ollu.) :off:
No sitten lienee kyseessä Hyvä Tyttö -ilmiö. ihQua!!
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Lipa »

En ole ikinä bongannut ketään Kityläistä.
Joskus minua on tuijotettu sellainen miettiväinen mutru naamalla että olen ajatellut, että tuo varmaan tunnistaa minut jostain.
nami nami
Kittys

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Kittys »

:off: Kuvaaminen kielletty!
MGandhi

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Juhani30 bongattu muutama kk takaperin Sörnäisten metroasemalla (odotti länteen menevää metroa). Seurassaan tällä tunnistamaton neito (mallia aktivisti tai larppaaja).
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Lolita »

MGandhi kirjoitti:(mallia aktivisti tai larppaaja).
Tarkenna hieman. Ei sillä, että Juhanin yksityiselämä minulle kuuluisi, mutta olen jos itse ajellut Juhanin kanssa metrolla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sattumalta bongattu haemaeraemies joku aika sitten Stockalla.
Dumari

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Jos näen jonkun ennaltasopimatta, niin juoksen karkuun ja kiellän kaiken.
Kid

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Kid »

Bongattu Dumari viime lauantaina Trickshotissa :lol:
Vastaa Viestiin