Bongaa "Kityläinen" !

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja MrM »

Kottarainen kirjoitti:Voisi toki olla että farminkin jälkeen palaisivat vanhoihin tottumuksiin saman tien. Psyykkinen ongelmahan tuo on. Laihdutusleikkauksen jälkeenkin ainakin osa kykenee ylläpitämään entisiä läskejä. Juovat kai sitten jotain rasvapirtelöä jatkuvalla syötöllä.
Ei kai se ihan noin mene, vaan vatsalaukku siinä missä muutkin kudokset kyllä venyy ja kasvaa arpeutuen suuremmiksi tiukan treenin tuloksena. Toisin sanoen annoskoot kasvaa pikkuhiljaa taas entiselleen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Georgina »

MrM kirjoitti: Ei kai se ihan noin mene, vaan vatsalaukku siinä missä muutkin kudokset kyllä venyy ja kasvaa arpeutuen suuremmiksi tiukan treenin tuloksena. Toisin sanoen annoskoot kasvaa pikkuhiljaa taas entiselleen.
Mä näin kerran telkkarista semmosen jolla se vatsalaukku oli silleen verkotettu ettei se pääse venymään. Se veti blenderillä kaikkea paskaevästä pirtelöksi että sai ne syötyä silti. :shock: Kova on halu joillain syödä ittensä hengiltä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Nergal »

^Ööö... Tota, ketä vittua kiinnostaa?
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Nergal kirjoitti:^Ööö... Tota, ketä vittua kiinnostaa?
en tiiä kenestä kitinäläisestä on kyse eikä vittuakaan kiinnosta mutta tää on kato ihan normaalia keskustelua. Joku sanoo jotain, toiset kommentoi jotain vähän siihen liittyvää ja niin se homma etenee. Ne jota ei kiinnosta menee johonkin toiseen ketjuun nillittään. Sä oot kyllä taas niin urpo, tulee taas mieleen että pitäis ettiä se nore-toiminto.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Georgina kirjoitti:
MrM kirjoitti: Ei kai se ihan noin mene, vaan vatsalaukku siinä missä muutkin kudokset kyllä venyy ja kasvaa arpeutuen suuremmiksi tiukan treenin tuloksena. Toisin sanoen annoskoot kasvaa pikkuhiljaa taas entiselleen.
Mä näin kerran telkkarista semmosen jolla se vatsalaukku oli silleen verkotettu ettei se pääse venymään. Se veti blenderillä kaikkea paskaevästä pirtelöksi että sai ne syötyä silti. :shock: Kova on halu joillain syödä ittensä hengiltä.
Olen ymmärtänyt, että ainakin eräs tuollainen "läskileikkaus" on sellainen, jossa asetetaan "panta" henkilön vatsaan. Toisin sanoen vatsalaukun pitäisi kutistua niin, että se täyttyy nopeammin eikä siten jaksa vetää samaa määrää mättöä naamaan (ja on vaarallistakin vetää). Varmaan tuollainen sopisi juuri niille, joiden on "pakko" vaan syödä.

Noin muuten minusta Kottiksen idea "läskifarmista" on hyvä. Ei sellaista rääkkiä, mitä noissa biggest loosereissa on, vaan ihan opettelua toisenlaisiin ruokailutottumuksiin. Harva jätti-iso oikeasti on sellainen jonkun geeniperimän takia, vaan kyllä siihen sitä ruokaakin tarvitaan.

Veikkaan, että monelta tosi läskiltä puuttuu motivaatio laihduttaa, koska syöminen on kivaa/helpottaa oloa/poistaa ahdistusta/on syvälle juurtunut/monille jopa elämäntapa tapa jne.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Minua rupesi mietityttämään, että mikä taho ja miten tässä tapauksessa toimittaa ruokaa kaverille valtavat määrät jos hän ei edes pääse itse ulos kodistaan ?

Jossain TV-jutussa se oli vanhemmat mikä oli aika vastuutonta. Helppohan heidän olisi ollut säädellä paljonko ja mitä henkilö syö.

Voi olla, että jutussa asiasta puhuttiin. En vaan voinut katsoa tuollaista muutamaa sekuntia kauempaa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Ei puhuttu ruuasta tuossa jutussa. Eihän se olisi ollut oleellista, hoho - siinä keskityttiin vain tekemään haastateltavasta uhri :P Saahan sitä sapuskaa vaikka tilaamalla pizzaa sun muuta roskamättöä. Ja olen ymmärtänyt, että monilla kaupoilla on Suomessakin nykyään tilaus- ja kotiinkuljetuspalvelu. Vai olenko aikaani edellä? :)
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kreitsu kirjoitti:^Ei puhuttu ruuasta tuossa jutussa. Eihän se olisi ollut oleellista, hoho - siinä keskityttiin vain tekemään haastateltavasta uhri :P Saahan sitä sapuskaa vaikka tilaamalla pizzaa sun muuta roskamättöä. Ja olen ymmärtänyt, että monilla kaupoilla on Suomessakin nykyään tilaus- ja kotiinkuljetuspalvelu. Vai olenko aikaani edellä? :)
Joo tuo selkeä puhdas sensaatiohakuisuus tuntui tympeältä.

Mutta toisaalta tämä on ihan totta. Kuinka ihmeessä on pystynyt saamaan itsensä tuohon kuntoon. Tuo varsin hauska puhetapa ja terve huumorikin ja ääni on kauhea kontrasti sille, että sielussa on pakko olla itsetuhoinen maailma.

Onko hän vielä täällä jollain nikillä?

Lähinnä mietin, eikö todella kukaan läheinen häntä auta tai pakota laihtumaan tai tekemään jotain ennekuin väistämätön ennenaikainen kuolema tai tauti tulee? Eikö hoitoon voida millään tavalla lähes pakottaa? Tiedän ettei voi tässä tapauksessa kun ei ole kuin vaarallinen itselle, mutta ihan surkean surkeaa. Onkohan hänellä vielä se tyttöystävä? Hänellä olisi se voima todennäköisesti.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ajelin eilen iltapäivästä/alkuillasta Espoossa, kun viereisen kaistan mustan Q7:n kuski räpelsi niin keskittyneesti kännykkäänsä, että tuli hortoilleeksi aika railakkaasti yli kaistaviivojen. Vaikka jouduin tekemään varsin reippaan väistöliikkeen, ei tuo kännykkäkuski varmasti edes huomannut mitään. Jos se friisilätraktori olisi vielä ajanut bussikaistaa, niin olisin ollut varma bongauksesta, mutta kyllä nytkin voi jo pitää aika todennäköisenä, että bongasin kuin bongasinkin kitinäläisen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:Ajelin eilen iltapäivästä/alkuillasta Espoossa, kun viereisen kaistan mustan Q7:n kuski räpelsi niin keskittyneesti kännykkäänsä, että tuli hortoilleeksi aika railakkaasti yli kaistaviivojen. Vaikka jouduin tekemään varsin reippaan väistöliikkeen, ei tuo kännykkäkuski varmasti edes huomannut mitään. Jos se friisilätraktori olisi vielä ajanut bussikaistaa, niin olisin ollut varma bongauksesta, mutta kyllä nytkin voi jo pitää aika todennäköisenä, että bongasin kuin bongasinkin kitinäläisen.
Ikävä tuottaa pettymys, mutta olin eilen mopolla liikkeellä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tai sitten olit kännissä etkä vaan muista. :on:
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tai kaikki oli Urpiaisen unta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Aasi Qstockissa!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Niba »

Spermanenä pari viikkoa sitten Vuokin metrolaiturilla
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jumppanorsu lentokoneessa oulu-hki.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suvinen kirjoitti:90% bongaus perhe Ylihankalasta Muumimaassa ke 2.7. Oletetun Ylermin katse oli niin tehokkaasti kiinnittynyt kameran ruutuun ettei juurikaan katsellut ympärilleen. Katson vahvaksi todistukseksi henkilöllisyydestä sen, että kyseinen mieshenkilö kuvasi pieteetillä lastaan Muumilaakson "vankilan" kaltereiden takana.
:cheer: Et erehtynyt! Mä en "löytänyt" sinua :cry:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Ilmeisesti sähkömopo on korjattu.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja KKK »

Elco tai kaksoisolento bongattu naisseuralaisen kanssa Särkänniemessä.
Amazing shit happens!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

KKK kirjoitti:Elco tai kaksoisolento bongattu naisseuralaisen kanssa Särkänniemessä.
Possujunassa hattara kätösessä?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

FM Sellossa. Oli saanut kestävämmän kulkuvälineen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Bluntly Sellon liepeillä. Selkeesti nokkimaan menossa.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sello - tuo palstamme virallinen™ olohuone.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Diddley Bow kirjoitti:Bluntly Sellon liepeillä. Selkeesti nokkimaan menossa.
Melko todennäköinen paikka bongata kun asunto, jota kutsun kodikseni, ja paikka, jossa hengailen kahdeksan tuntia päivässä, on alle kilometrin säteellä Sellosta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Eilen bongasin erään Hunajamelonin Järvenpääläisessä Citymarketissa ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Suvinen kirjoitti:Tämmöinen täti tuli vastaan paikallislehden keskustelupalstalla:

http://www.ksml.fi/yhteiso/keskustelu/p ... /89596.htm

Muutama viesti pitää alaspäin skrollata.

Muistaako kukaan?
Drag-Arska, ikävä kyllä ei pysty unohtamaan vaikka kuinka yrittää.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Vastaa Viestiin