Osoittaako kotisi että olet aikuinen?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Osoittaako kotisi että olet aikuinen?

Äänestys päättyi 29.05.2014 11:31

1.
4
6%
2.
5
7%
3.
4
6%
4.
4
6%
5.
5
7%
6.
4
6%
7.
4
6%
8.
4
6%
9.
2
3%
10.
4
6%
11.
4
6%
12.
4
6%
13.
3
4%
14.
4
6%
15.
5
7%
16.
5
7%
17.
4
6%
 
Ääniä yhteensä: 69

Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Osoittaako kotisi että olet aikuinen?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Joo. Vaikka mä haluaisin kuitenkin korostaa, että olen niin tavattoman monisyinen ja -kerroksinen persoona, että pikemminkin tämä oireiluni on lievää metatason kriisinpoikasta tai ainakin hämmennystä siitä, että tämä harmaantumisen kanssa samaa tahtia etenevä laajempikin keski-ikäinen pystyynkuivahtaminen ei tunnu aiheuttavan ensimmäisen kertaluvun kriisiä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Osoittaako kotisi että olet aikuinen?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Suvinen kirjoitti:
Dynamo kirjoitti: Kuinka monta ikkunaa?
Mulla pestäviä pintoja 4, mutta 42 läpeä. Tänä vuonna pestynä jo 3 läpeä.. :mrgreen:
No ihan noihin lukuihin en yllä :shock: Ihan vaatimattomat 9 ikkunaa, autotallin/varaston ikkunoita en laske kun en niitä koskaan pesekään. (niinkuin noita muita pesisin, haha.)
Jos jossain vaiheessa ajaudutte tilanteeseen, jossa pääsette valitsemaan ikkunoita taloonne, niin suosittelen kolmikerroselementti ikkunoita ja vielä kun ottaa avattavat ikkunat kaksoissaranoinnilla, niin ei tarvitse edes erillisiä tuuletusikkunoita. Tulee paljon halvemmaksi, kun siivoojalla on vain kaksi pintaa per ikkuna pestävänä. Jostain DI:lle täysin käsittämättömästä syystä tälläiset ikkunat on tosi harvinaisia Suomessa vaikka nää on tosi kätevät ja hyvännäköiset.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Osoittaako kotisi että olet aikuinen?

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Näyttää olevan 100%.
Vastaa Viestiin