VapaaehtoinenMaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VapaaehtoinenMaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Viimeinen lomapäivä. Muuten, jokainen päivä meni niin, että ainakin toinen tyttö oli kipeä. Väijyin illalla Rio Openin finaalin ja väsyttää. Saisinkohan tuon tytön päikkäreille, pääsis itsekin. Huomenta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: VapaaehtoinenMaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En tiedä kuinka kieron luonteen se vaatii, mutta myönnän saavani suurta tyydytystä svedujen kiekkokärystä. Sama tunne valtasi minut, kun norskit sakkasivat suksihuollossa. Kun oma maa ei oilein menesty ja kansalainen on ajettu ahtaalle jää jäljelle vain vahingonilo. Ei muuta kuin lisää käryjä muille maille...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: VapaaehtoinenMaanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Huomenia. Hiihtolomaviikko alkoi täällä, ei tosin lomana, mutta vaikuttaa kyllä omaankin arkeen. Kummimukulat tulevat loppuviikoksi lomailemaan, kun omat työtehtävät on poikkeuksellisen varhaisteinixystävällisiä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: VapaaehtoinenMaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Viikonlopun vesisade pilasi risusavotan, joten jouduimme rakentamaan notskille katoksen ja grillaamaan reilusti. Suussa vieläkin kevyt rasvakerros.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: VapaaehtoinenMaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Varsin homoa koko homma, sulattelen jäitä, veikkasin leikkimielisesti että saamme uida avannon sijaan aukeissa vesissä, 15.3 mennessä, ei minulla mitään sitä vastaan ole kevään veden täyskierto käyntiin!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: VapaaehtoinenMaanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Arhinmäki on kyllä niin tyylitön moukka, että pakko sanoa että (umpivassari)kansa on saanut näköisensä edustajan. Mokataan, dokataan, kiukutellaan kun joku ojentaa ja ei edes pyydetä anteeksi.

Futishuligaani löytyy yhä pinnan alta kun vähän raaputtaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: VapaaehtoinenMaanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Onhan se tietty aika perus, että lähdetään avustajaksi poliittisella virkanimityksellä palkatun kamun kanssa seuraamaan urheilukisoja, vedetään sammumiseen asti viinaa ja seurataan kisoja telkkarista kun ei kyetä saapumaan kisapaikalle. Onhan tätä tiedostavaa mukaälykköä maa täynnään, jotka jaksavat päivitellä persujen tekemisiä ja joiden ihon alla Halla-aho ja Breivik kummittelevat 24/7/52, vaikka arkipäivää tuntuvat olevan näiden vihreiden tai punavihreiden ministereiden hölmöilyt. Miehen voi viedä pois hulinoimasta, mutta ei huligaania miehestä.

Perimmäinen ongelmahan tässä ei ole niinkään näiden sankareiden jatkuvat toilailut, moraalittomuus ja lain kunnioituksen puute vaan se, että heidän intresseissään ei millään muotoa ole Suomen tai suomalaisten etu, mitä valtiontalouteen tulee - asia on just päinvastoin: mitä vituimmaksi talous menee, sitä enemmän he voivat ostaa valtaa toisten rahoilla.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Vastaa Viestiin