HuojentunutTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: HuojentunutTorstai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Loistoaamu!!! :]
8,5 tuntia unta, olkapää ja käsi lääkitty oireettomaksi, virtaa on kuin pienessä voimalassa.
Sitäpaitsi tein hiton hyvää paholaisen hilloa eilen illalla. Ja muutenkin on kivaa.

:dream:
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: HuojentunutTorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Järjestän ylihuomenna himassa työkavereille illanvieton. Ruokaa, sauna ja singstaaria - varsinaista kreisibailausta siis. En oikein ehdi panostaa ruokapuoleen, kun olen viikonlopun töissä, mut lasagnea ja lohta sekä patonkia ja salaattia aion ehtiä vääntää. Perussettiä.
Kohta ytimeen Pikku Kakkosen puistoon.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: HuojentunutTorstai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Oho, viiminen työpäivä ennen lomaa! Huomenna Ouluun, mistä lauantaina kohti Leviä, missä laskuhommia pari päivää ja sitten käymään omilla mailla neidon kanssa.

Turengin puinnit saivat sentään jonkun positiivisen sävyn, kun YLE osasi kertoa että visuaalista menoa siellä on ollut eikä vaan YYmehiä.



Videota pitkin iltaa jonkun kamerasta. Olen kyllä tosi ylpeä kun saa olla osana tuota jengiä joka on vastuussa visuaalisesta ilmeestä, on ihan maailman luokan mittarissa noi hommat <3
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: HuojentunutTorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Nälkäisenä uni on heikompaa ja sitä riittää vähempi. Aamulla ei välttis väsytä, koska herätessä ei herää syvästä unesta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12348
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: HuojentunutTorstai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Antoiko sen Yksinäinen katsastaja? Oliko Tonto myös paikalla? Onko Kitinän puujalkavitsimestari vauhdissa? :lol:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12348
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: HuojentunutTorstai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

No silliä kullekin ja pennuille jaffaa.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: HuojentunutTorstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Palautekeskusteluissa tuli palautetta, että pitäisi olla vähän relampi asenne omaan palkkaan ja etuihin. Että saisi olla kiinnostuneempi esim. alaisten palkoista! Tuijotin pomoa epäuskoisena ja sanoin, että tänä vuonna voidaan pitää poikkeuksellisesti välivuosi niistä. Tuli 2% lisää, mikä oli prosentin enemmän kuin odotin ottaen huomioon, että lokakuussa tuli 10% ja helmikuussa aloin saamaan vedätettyä norjapalkkaa.

Tasan ainoa asia mikä olisi tapahtunut, jos olisin ollut relampi olisi ollut etten olisi saanut lokakuussa mitään, helmikuussa mitään ja nyt 2%. Näissä hommissa ei ole varaa olla rela.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Vastaa Viestiin