Viallinen viikonloppu Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viallinen viikonloppu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olo om kuin Keskustan vaalivoiton jälkeen, Tujunen wentään..
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viallinen viikonloppu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tänään kreisibailataan meikkiksen residenssissä muutaman paskalakin voimin. Hämis, tuutko kympiksi antaan vähän biittiä rytmiryhmällemme?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Viallinen viikonloppu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tänään kreisibailataan meikkiksen residenssissä muutaman paskalakin voimin. Hämis, tuutko kympiksi antaan vähän biittiä rytmiryhmällemme?
Voi hittolainen. Oon Levillä justiinsa nyt, niin ei oikein pääse paikalle, katto-organisaatio ei ole vielä niissä rahoissa että helikopteri olisi saatavilla.

Mutta pitäkäähän silti kolleega-kyybeleiden kanssa kiva ilta! Muille myös hyvää viikonloppua!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Viallinen viikonloppu Lauantai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Mä kävin eilen juhlistamassa entisen duunikaverin varpajaisia Erottajan palosasemalla, kun tyyppi harrastaa noita hommia työkseen. Siellä oli tupa täynnä raavasta karjua kaljulla ja ilman, sori vaan tytöt. Vannoin itselleni etukäteen, että tämä viikonloppu vedetään kurkku suorana viunaa, mutta päätinkin pyhittää tämän päivän lepohommiin ja painella huomenna urheilemaan. Baarissa notkuminen ei vaan kiinnosta, ei edes silloin, kun viinahammasta kolottaa.
Vastaa Viestiin