SäpinääHetiNytKeksiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: SäpinääHetiNytKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sirkka-täti veti eilen referenssisuorituksen sille, miten voi mokata itsensä suorassa lähetyksessä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: SäpinääHetiNytKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja MrM »

Sirkka-täti oli hauska.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: SäpinääHetiNytKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Sirkka-täti veti eilen referenssisuorituksen sille, miten voi mokata itsensä suorassa lähetyksessä.
Mene itse tv-lähetykseen ja vedä hyvin, kun jännittää varmasti muutenkin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: SäpinääHetiNytKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

huima kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Sirkka-täti veti eilen referenssisuorituksen sille, miten voi mokata itsensä suorassa lähetyksessä.
Mene itse tv-lähetykseen ja vedä hyvin, kun jännittää varmasti muutenkin.
Mun mielestä tässä oli se surkuhupaisuus, että hän teki vastapuolelle palveluksen ollessaan esimerkki mitä tapahtuu, kun 40 vuotta polttaa pilveä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: SäpinääHetiNytKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

PAskaa lappaa ovista ja bakomdörrem prööt! också, paska haisee kuin painikilpailuissa tai peäpallostadionilla, koska pertti..

Vaikea myöntää mutta jos joka päivä käyttää jotain huumetta niin siitä jää jälki ihmiseen..

Tein ilalla omaa hernekeittoa ja tunelma on sen mukainen, pitää vielä syödä sitä lounaaksi niin johan paskan nakkas!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: SäpinääHetiNytKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Silmäpako sukkahousuissa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: SäpinääHetiNytKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja MrM »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mun mielestä tässä oli se surkuhupaisuus, että hän teki vastapuolelle palveluksen ollessaan esimerkki mitä tapahtuu, kun 40 vuotta polttaa pilveä.
No mitä siitä tän yksilön perusteella sitten tapahtuu? Tulee 65-vuotias ei niin kauhean suppeakatseinen tai kaikkea vihaava, kieltävä ja pelkäävä mummo? Vai jotain poliisin kannalta vielä pahempaa?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: SäpinääHetiNytKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

MrM kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mun mielestä tässä oli se surkuhupaisuus, että hän teki vastapuolelle palveluksen ollessaan esimerkki mitä tapahtuu, kun 40 vuotta polttaa pilveä.
No mitä siitä tän yksilön perusteella sitten tapahtuu? Tulee 65-vuotias ei niin kauhean suppeakatseinen tai kaikkea vihaava, kieltävä ja pelkäävä mummo? Vai jotain poliisin kannalta vielä pahempaa?
Siis jos tämä Sirkka oikeasti oli juuri eläkkeelle jäävä opettaja, niin kovasti oli pehmeäpäinen ja yksinkertainen tapaus. Aivan kuin olisi jossain vahvoissa mömmöissä ollut. Enkä mä tässä ketjussa ole puhunut poliisina, vaan tavan kansalaisena. Sanotaanko vaikka diplomaattisesti, etten haluaisi, että hän opettaisi omia lapsiani.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: SäpinääHetiNytKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

^Meidän saksan kielen opettaja ala-asteella oli samaa tyyliä oleva täti. Polttelusta en tosin tiedä... Mut ihan huippu opettaja! Muksujen oli helppo lähestyä, ja luokassa oli aina mukava, lämmin tunnelma. Kyl mä muksulleni voisin tuollaisen opettajan suoda.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: SäpinääHetiNytKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

saira kirjoitti:Kyl mä muksulleni voisin tuollaisen opettajan suoda.
Kuten sanoin, minä en. Se, että opettaja vetää pilvee säännöllisesti ja ulosanti on tokkurainen ei kasvata oppilaasta suvaitsevaista.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: SäpinääHetiNytKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
saira kirjoitti:Kyl mä muksulleni voisin tuollaisen opettajan suoda.
Kuten sanoin, minä en. Se, että opettaja vetää pilvee säännöllisesti ja ulosanti on tokkurainen ei kasvata oppilaasta suvaitsevaista.
No tota, en mä vetäis suoraa viivaa kerran kuukaudessa tapahtuvan polttelun ja kyseisen henkilön ulosannin välille, jos täti rehellinen oli, ja mitä en tässä vaiheessa epäile. Ihan yhtä vähän riippuvuutta ku punaisella nenällä ja lasillisella punkkua kuukausittain. Ja jos sä et tietäis, et täti polttelee kerran kolmessa vkossa tai kuukaudessa, ni sä pitäisit sitä aika varmasti vaan hiukan höpsönä, sympaattisena tätinä, niinku se meidänkin opettaja oli. Ja mitäs mulle kuuluu mitä täti vapaa-ajallaan tekee, niin kauan ku se ei opetukseen vaikuta.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: SäpinääHetiNytKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

saira kirjoitti:...ni sä pitäisit sitä aika varmasti vaan hiukan höpsönä, sympaattisena tätinä, niinku se meidänkin opettaja oli.
Enhän mä voi rehellisesti tähän jälkikäteen vastata, mutta "lottorivini" olisi todennäköisesti luokkaa: pöhnäinen, hihhuli, pubiruusumainen
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: SäpinääHetiNytKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Mun mielestä tässä oli se surkuhupaisuus, että hän teki vastapuolelle palveluksen ollessaan esimerkki mitä tapahtuu, kun 40 vuotta polttaa pilveä.
En tietenkään nähnyt ohjelmaa, mutta mitä tuolloin tapahtuu? Oliko se porttiteorian läpikäynyt ihmisraunio, joka tekee rikoksia ja myy itseään rahoittaakseen riippuvuuttaan?

Jos taasen kyseessä on semisti sekainen, mutta eläkeikään asti töissä käynyt 65-vuotias niin mitäs vikaa siinä sitten on? Et pitänyt mielipiteistä? Et pitänyt siitä, että pilvenpoltto on sekavoittanut sen tyypin? Mikä oikeus tai motiivi kenelläkään olisi ollut puuttua harrastukseen (jos lakia ei oteta lukuun), jos nuo tosiaan ovat seuraukset?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: SäpinääHetiNytKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
saira kirjoitti:...ni sä pitäisit sitä aika varmasti vaan hiukan höpsönä, sympaattisena tätinä, niinku se meidänkin opettaja oli.
Enhän mä voi rehellisesti tähän jälkikäteen vastata, mutta "lottorivini" olisi todennäköisesti luokkaa: pöhnäinen, hihhuli, pubiruusumainen
:D Mä pidän sen "hiukan höpsö".

Tässä muuten vielä juttua. Eli tämän mukaan ei ole edes ollut säännöllistä koko ajan, vaan vuosiakin on voinut jäädä väliin.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: SäpinääHetiNytKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

^
Kuinkahan realistisesti muut aineita käyttävät kertovat käyttömääristään julkisuudessa :think:
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: SäpinääHetiNytKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

^^ Mä tiedän useamman, jotka voi sen tehdä, mut heillä ei ole mitään menetettävää, siis siinä mielessä, että joku asema muuttuis sen myötä. :D Mut veikkaan, et ne, joilla on menetettävää, ei sitä kerro, edes siinä tapauksessa, että päihde on laillinen jos määrät on suurempia...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: SäpinääHetiNytKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:Yllekin kuitenkin kiskoo olutta joka päivä.
Koko ajan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: SäpinääHetiNytKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Eipä Sirkallakaan ollut paljoa menetettävää. tehnyt sijaisuuksia jo vuoden.
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194881 ... uonna.html
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: SäpinääHetiNytKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

SÄPIä Pertille ketju uuteen nousuun ellei peräti pystyyn!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: SäpinääHetiNytKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Dynamo kirjoitti:Eipä Sirkallakaan ollut paljoa menetettävää. tehnyt sijaisuuksia jo vuoden.
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194881 ... uonna.html
Silläpä...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: SäpinääHetiNytKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Sirkka astuu kehiin noin 40 minuutin kohdalla. On nyt pakko katsoa, että voin muodostaa oman mielipiteen hänen esiintymisestään.

http://areena.yle.fi/tv/2151993

Edit. en siis katsonut Yleltä livenä ja nämä "jälkilähetykset" onkin nähtävästi jaksotettu tunnin pätkiin ja kahdeksaan osaan. En tiedäkään jaksanko kaikkia katsoa.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: SäpinääHetiNytKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja MrM »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kuten sanoin, minä en. Se, että opettaja vetää pilvee säännöllisesti ja ulosanti on tokkurainen ei kasvata oppilaasta suvaitsevaista.
Ei niin. Sen sijaan suvaitsevat, erilaisuutta sallivat ja ennakkoluulottomat roolimallit kasvattavat.

Minusta tuo Sirkka ei kyllä edelleenkään ollut sen enempää tokkurainen kuin kuka tahansa muukaan keskiverto 65v mummeli. Ensimmäisenä mulle tulisi tuosta stereotypisoimalla mieleen joku vähän tavallista avoimempi ja luovempi taineaineiden opettaja, eikä mikään pihalla oleva myssyttäjä.
Viimeksi muokannut MrM, 05.03.2014 22:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: SäpinääHetiNytKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja MrM »

Kreitsu kirjoitti:Edit. en siis katsonut Yleltä livenä ja nämä "jälkilähetykset" onkin nähtävästi jaksotettu tunnin pätkiin ja kahdeksaan osaan. En tiedäkään jaksanko kaikkia katsoa.
Eihän se ilta ollut kuin kaksi lähetystä ja uutiset välissä, 50min + 70min tai jotain sinne päin.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: SäpinääHetiNytKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

MrM kirjoitti:Minusta tuo Sirkka ei kyllä edelleenkään ollut sen enempää tokkurainen kuin kuka tahansa muukaan keskiverto 65v mummeli.
Nuoremmissa opeissa oli aikanaan paljon härömpiä. Ehkä ne sitten veti spiidiä.

Keskimääräinen eläkkeellejäänti-ikä on 61v, joten hyvin on myssymummo painanut.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: SäpinääHetiNytKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

MrM kirjoitti:Minusta tuo Sirkka ei kyllä edelleenkään ollut sen enempää tokkurainen kuin kuka tahansa muukaan keskiverto 65v mummeli. Ensimmäisenä mulle tulisi tuosta stereotypisoimalla mieleen joku vähän tavallista avoimempi ja luovempi taineaineiden opettaja, eikä mikään pihalla oleva myssyttäjä.
Sulla on oikeus sun tunteisiin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin