PertsaPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: PertsaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Ihanaa perjantaita :]

Huomenna Kuka, mitä, häh -musikaali, muuten ei yhtään mitään käsikirjoitettua ohjelmaa viikonlopulle.
Ja kevätkin yrittää tulla!!!
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9413
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: PertsaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Töitä, töitä, töitä vaan.
Deadline puskee ja kannustaa.

Viikonloput peruutettu. Palataan asiaan parin viikon päästä :swirl: :napu:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PertsaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Entisen pomon kolmikymppiset. Vien kohtuuhintaisen viskin ja imuroin sen itse illan aikana.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: PertsaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Yläselkä ilmeisesti kettuuntunut liiasta pyöräilystä, ärsyä. Noin muuten kevättä rinnassa! Tilulii!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: PertsaPerjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Ja "yllätyksenä" taas tälle viikonlopulle kun muksu piti iskälle mennä. Taas "äiskäpuoli" järjesti kriisiä, eli iskä on nyt paskana eikä pysty muksua ottaan. Helvetin helvetti...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: PertsaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

saira kirjoitti:Ja "yllätyksenä" taas tälle viikonlopulle kun muksu piti iskälle mennä. Taas "äiskäpuoli" järjesti kriisiä, eli iskä on nyt paskana eikä pysty muksua ottaan. Helvetin helvetti...
On se nyt saatana kumma, jos aikuinen mies ei pysty hoitamaan velvollisuuksiaan johtuen jostain perkeleen psykosta hukkaviivasta. Luulisi, että oma lapsi on parasta terapiaa ja mielenterveyden ylläpitäjä vailla vertaa.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: PertsaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:
saira kirjoitti:Ja "yllätyksenä" taas tälle viikonlopulle kun muksu piti iskälle mennä. Taas "äiskäpuoli" järjesti kriisiä, eli iskä on nyt paskana eikä pysty muksua ottaan. Helvetin helvetti...
On se nyt saatana kumma, jos aikuinen mies ei pysty hoitamaan velvollisuuksiaan johtuen jostain perkeleen psykosta hukkaviivasta. Luulisi, että oma lapsi on parasta terapiaa ja mielenterveyden ylläpitäjä vailla vertaa.
Täytyy kompata.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: PertsaPerjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

^^ Mä oon niin samaa mieltä. Enkä mä ymmärrä sitä suhdetta enää miltään kantilta. Puukkoa tulee teki ex mitä hyvänsä. Jos muksu ei ole siellä, ni sit sanotaan riidellessä, et ku et sä osaa olla isä lapselleskaan, mut jos muksu on siellä, ni sit ei äiskäpuolta paljoa näy, kun vaikka äiskäpuoli muksusta pitääkin, ni harmittaa, et exällä on lapsi jo aiemmasta suhteestaan, ja ex on ollu synnytyksessä ja kaikkea. :roll: Miksi siis olla suhteessa, missä on yksi iso ongelma (kaikkien muiden pienten lisäksi), mitä ei vaan voi muuttaa?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: PertsaPerjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Eilen oli Sanna Suutari siinä radiotoimittajien tv-ohjelmassa. Hehkutti, miten julkisuustauko teki hyvää, ja hän vihdoinkin on aikuinen ja voi itse päättää mihin suuntaan elämäänsä haluaa viedä. Ja se suunta mihin siis halusi sitä viedä, oli Viidakon Tähtöset- ohjelma. Tuli mieleen, että joku lobotomia olis ihan kiva, kovin leppoisalta vaikutti sen elämä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: PertsaPerjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Mut jee! Ensi torstaina tulee meille aamusta heti odotettu vieras! Eli muurahaismyrkyttäjä... Pari massamurhaa jo viikon sisään tehneenä on hienoa, et joku muu tuleen tekeen sitä, ja ehkä mun ei hetkeen tartte hankkia itelleni pahaa karmaa... :cheer:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: PertsaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

exPertti kirjoitti: Eikös tämä ollut tehnyt jonkun alapään leikkauksenkin? Hämärää muistikuvaa.
Joku pillunkiristys on tehty.

"Lisäksi minulle tehtiin rasvaimu sekä vaginoplastia. Yleensä se tarkoittaa vaginan kiristämistä, mutta minun vaginaani ei juurikaan koskettu, vaan leikkaus tehtiin täysin terveydellisistä syistä ja siinä korjattiin synnytyksen aiheuttamia vaurioita."

http://www.mtv.fi/ohjelmat.shtml/kotima ... i-salailla
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: PertsaPerjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Punajuuret kypsymässä, punasipulit ja munakoisot marinoitumassa. Huomisen evään esivalmistelut hyvällä mallilla, siis! Vain parasta mun upealle naistenpäivädeitille.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: PertsaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Sauna kuumenemassa. Juomat viileitä. Ihan pertsa-settiä yksin kotona meininkinä. Huomenna illalla vois olla tärviöllä!
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: PertsaPerjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Onko tuo Marjo ihan käsittämättömän pelottavan näköinen tuossa "Pelasta perheemme Super-Marjo" -trailerissa vai onko mulla joku käsittelemätön blonditrauma?
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21355
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: PertsaPerjantai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Riemumieli kirjoitti:On se nyt saatana kumma, jos aikuinen mies ei pysty hoitamaan velvollisuuksiaan johtuen jostain perkeleen psykosta hukkaviivasta.
Jos ei halua panna psykoa hukkaviivaa?

...ei kun täähän olikin joku huoltohommeli.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: PertsaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Riemumieli kirjoitti:Luulisi, että oma lapsi on parasta terapiaa ja mielenterveyden ylläpitäjä vailla vertaa.
Herää nyt. Onhan noita fas-lapsia ja muita. Ei tainnut olla se paras terapia ja mielenterveyden ylläpitäjä. Vai miksi vitussa niitä muuten on.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: PertsaPerjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

^No joo, exäni on elänyt lapsuutensa ilman isää, oma iskänsä oli poissa kuvioissa kymmenisen vuotta siitä lähtien kun exäni oli 3-vuotias, eikä tämä suhde koskaan kovin läheiseksi enää muodostunut. Ja tätä exäni on jaksanut tilittää. Näin ollen voisi kuvitella, että tietää miltä tämä tuntuu, ja voisi myös kuvitella, ettei haluaisi oman lapsensa kanssa tätä toistaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: PertsaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Järkevä ihminen varmaan tajuaisikin itse toimia toisin. Sitten ovat ne, jotka toistavat samaa kaavaa, jonka ovat nähneet ja huonoksi havainneet. Kun mihkäs se seepra raidoistaan pääsisi ja "kun en muusta tiedä" ym. paskaa. Eli varmaan on niin "kiinni" vielä(kin) omassa traumassaan/katkeruudessaan, ettei kykene muita (omaa lasta) ottamaan huomioon. Lapsen kannalta tosi ikävä juttu.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Vastaa Viestiin