Maistuva maanantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ainiin, myös täältä D:lle eilisen johdosta onnentoitotukset!!

(Ja Ginalle paranepian-toitotuksia, ja lämmintä mehua ja villasukkia ja herkkuja)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Menikin sunnuntaiketjuun.. uudestaan että Ginakin lukisi.

Koska ketjut katoilevat alta aina just kun tämä tulee esille:

Kun olen sanonut Ginalle PUOLUSTAUTUAKSENI että tiedän hänestä(KIN) asioita joita en yksityisjuttuina paljasta, en ole tarkoittanut sillä vihjailla että "meidän" "välillämme" olisi "sillai" tapahtunut jotain. Kun ei ole. On sitä nyt helvetti muitakin priva-asioita, kiero mieli joka tuonkin luulee "sillai"-vihjailuksi.. itsellä ei sellaista tarkoitusta.

Sillä Ginan jutulla, johon viittaisin ei ole sitten niin MITÄÄN tekemistä Ginan ja minun keskinäisten asioiden kanssa. Muu asia jonka lupasin salata. Tuliko nyt varmasti selväksi? Ja vielä kerran: tarkoitus oli sanoa että tiedän monesta yksityisasioita ja en paljasta niitä, vastineena siihen kuin minua sellaisesta syytettiin.

Mut joo.. minulle saa toistaen ja toistaen kaataa paskaa päälle, mutta jos minä puolustaudun, se onkin "jankkausta". Vitun ylimieliset kieroilijapaskiaiset!

Ja tokaks.. se oli EXAT joka äsken halusi puhua köh.. jostakusta kukkaisilmaisuin, en minä. Hauku nyt Exat, pliis.
Exsat

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Gattaca kirjoitti:Hauku nyt Exat, pliis.
No okei sitten.

Hau hau hau
räyh
murrrrrrhau!
ruf.
Enthu

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Uhh Enkun kielitesti illalla..saa nähä onko mtn jääny päähän vai opetus menny toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos... Dumikselle myöhäiset synttärionnittelut täältä lähiön betoniviidakosta :!:
Gina

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja Gina »

Gattaca kirjoitti:Menikin sunnuntaiketjuun.. uudestaan että Ginakin lukisi.

Koska ketjut katoilevat alta aina just kun tämä tulee esille:

Kun olen sanonut Ginalle PUOLUSTAUTUAKSENI että tiedän hänestä(KIN) asioita joita en yksityisjuttuina paljasta, en ole tarkoittanut sillä vihjailla että "meidän" "välillämme" olisi "sillai" tapahtunut jotain. Kun ei ole. On sitä nyt helvetti muitakin priva-asioita, kiero mieli joka tuonkin luulee "sillai"-vihjailuksi.. itsellä ei sellaista tarkoitusta.

Sillä Ginan jutulla, johon viittaisin ei ole sitten niin MITÄÄN tekemistä Ginan ja minun keskinäisten asioiden kanssa. Muu asia jonka lupasin salata. Tuliko nyt varmasti selväksi? Ja vielä kerran: tarkoitus oli sanoa että tiedän monesta yksityisasioita ja en paljasta niitä, vastineena siihen kuin minua sellaisesta syytettiin.

Mut joo.. minulle saa toistaen ja toistaen kaataa paskaa päälle, mutta jos minä puolustaudun, se onkin "jankkausta". Vitun ylimieliset kieroilijapaskiaiset!

Ja tokaks.. se oli EXAT joka äsken halusi puhua köh.. jostakusta kukkaisilmaisuin, en minä. Hauku nyt Exat, pliis.
Luin. Kuittaan. En koe minkäänlaista tarvetta haukkua Exsatia.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Ei muuta kuin että sen kiertoilmaisunkin käänsit MUN viaksi... minä olen mulkku mutta ihan vitun liikaa vääristelyä tekemisistäni ja sanomisteni tarkoituksista esiintyy... :(
Gina

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja Gina »

Gattaca kirjoitti:Ei muuta kuin että sen kiertoilmaisunkin käänsit MUN viaksi... minä olen mulkku mutta ihan vitun liikaa vääristelyä tekemisistäni ja sanomisteni tarkoituksista esiintyy... :(
En kääntänyt sitä sinun viaksi. Olen vain jotakuinkin miljoona kertaa sanonut että antaisit minun jo olla. Nyt pistän norauksen päälle ja kaikki Kityssä on vain :dream:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Minähän annoin olla, Exat otti esille syytöksenä, vastasin..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tänne jäätyy!!! Onneksi on nyt k a h v i a, kun vihdoin muistin ostaa sitä kaupasta!! Kaksi isoa mukillista kuumaa kahvia, aah.

Sitten vissiin vois mennä pesulle jo pikkuhiljaa. Tulin salilta vajaa viisi tuntia sitten, enkä vieläkään ole päässyt suihkuun (olikohan tätä nyt ihan tarpeellista ilmoittaa.. :roll:) Noh, kukapa mua haistelisi saati hivelisi, ni aivan sama. Sitäpaitsi ei mun hiki ees haise. Nyt kuitenkin menen.
slam

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

Työnantajan kanssa neuvotelliin minun vapaista ja saisin niitä kuulemma enemmänkin, kuin vain ensi maanantai...(laivalle)

yöihmisenä on viddumaista olla, jos päivällä kuuluu meteliä ympäristöstä :P
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

slam kirjoitti:Työnantajan kanssa neuvotelliin minun vapaista ja saisin niitä kuulemma enemmänkin, kuin vain ensi maanantai...(laivalle)

yöihmisenä on viddumaista olla, jos päivällä kuuluu meteliä ympäristöstä :P
Joo, niin on tosiaan.

Luin ensin että neuvottelitte sun varpaista.. :D
slam

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:
slam kirjoitti:Työnantajan kanssa neuvotelliin minun vapaista ja saisin niitä kuulemma enemmänkin, kuin vain ensi maanantai...(laivalle)

yöihmisenä on viddumaista olla, jos päivällä kuuluu meteliä ympäristöstä :P
Joo, niin on tosiaan.

Luin ensin että neuvottelitte sun varpaista.. :D
jäy, jäy... :) Aika rento lähteä laivalle (ensi viikon loppuna) ja päästä pois näistä kuvioista ja sitten sen jälkeen pikkujouluihin ja sitten piakkoin laivalla viroon... :)

sitten tulee Joulupukki ja tuo joulukaljarauhan :roll:
slam

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:Noh, kukapa mua haistelisi saati hivelisi, ni aivan sama. Sitäpaitsi ei mun hiki ees haise. Nyt kuitenkin menen.
Minun haisee, löyhään, kun rankki tynnyri... rankaisin itseäni taas viime yönä fyysisellä työllä... Työnantaja lykkäsi väkisellä sopimuspaperin eteen, jossa työsuhdetta jatkettiin helmikuun loppuun. Alustavasti puhuttiin sitoutumisesta tuohon työpaikkaan vain Tammikuun loppuun. En suostunut allekrjoittamaan, kunnes aika muutettiin lyhyemmäksi. Tierä sitten, jos yrittäisi jostakin repiä aikaa paremman työn etsimiseksi itselleen... 7-16 ja kravatti naulaan :lol:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Olipa ihana, kuuma, pitkä, omenainen suihku. Ihan hyvä olo nyt. Paitsi että hemmetti näitä ahtaita kylpyammekylppäreitä!!!! Suihkuverho takertui koko ajan muhun, ja lopulta tietysti rysähti niskaan. Hitto, jos mulla ois valta, niin räjäyttäisin kaikki maailman kylpyammeet (ellei ympärillä ole tilaa vähintäänkin 20 m2..)
Gina

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja Gina »

Vittu TTYYYYLLLSÄÄÄ!!!!!
Kurkkuun sattuu. Ei saa puhua, ei sosiaalista elämää. Tietokone vituttaa. En kehtaa sanoo mitä tähän tarvittaisiin.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Gina kirjoitti:Vittu TTYYYYLLLSÄÄÄ!!!!!
Kurkkuun sattuu. Ei saa puhua, ei sosiaalista elämää. Tietokone vituttaa. En kehtaa sanoo mitä tähän tarvittaisiin.
SAMIKSET!!! Tahtois ees sättäillä, mutku....
Starflare

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Never fear ladies! Kohta alkaa simpsonit ja pelastaa puolen tunnin ajaksi tylsyydeltä :D.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Vitsit ku mä en ees kato Simpsoneita.. Onkohan mun sit pakko todellakin väijyä Salkkareita.. :roll: jo on aikoihin eletty.
Runkkis

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Eka työpäivä uudessa toimipaikassa. Näyttää siltä, että ei vähään aikaa olen ongelmia sen suhteen mitä tekisi... Jos saisi edes pari työntekijää jostain rekrytoitua..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Runkkis kirjoitti:Eka työpäivä uudessa toimipaikassa. Näyttää siltä, että ei vähään aikaa olen ongelmia sen suhteen mitä tekisi... Jos saisi edes pari työntekijää jostain rekrytoitua..
Mä voin tulla!

*köyhä, toimeton paskiainen*
Gina

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja Gina »

Starflare kirjoitti:Never fear ladies! Kohta alkaa simpsonit ja pelastaa puolen tunnin ajaksi tylsyydeltä :D.
Huippua kiitos! mä tiskasin, seuraavaksi pyykkään ja ehkä siivoan. Eikö se olekin lepäämistä, onhan?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Gina kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Never fear ladies! Kohta alkaa simpsonit ja pelastaa puolen tunnin ajaksi tylsyydeltä :D.
Huippua kiitos! mä tiskasin, seuraavaksi pyykkään ja ehkä siivoan. Eikö se olekin lepäämistä, onhan?
Tiskaaminen ja pyykkääminen ok. Siivota et saa! Onko kuumetta?
Gina

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja Gina »

irmelianneli kirjoitti:
Gina kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Never fear ladies! Kohta alkaa simpsonit ja pelastaa puolen tunnin ajaksi tylsyydeltä :D.
Huippua kiitos! mä tiskasin, seuraavaksi pyykkään ja ehkä siivoan. Eikö se olekin lepäämistä, onhan?
Tiskaaminen ja pyykkääminen ok. Siivota et saa! Onko kuumetta?
Pitäis tampata matot ja imuroida. Ei mulla ole mittaria en osaa sanoa kuumeesta. Vähän silmiä kyllä polttelee takaa.
Gina

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja Gina »

Niin ja tietokoneen kansiot vois järjestellä... Mulla on täällä mp kolmosia puoli koneellista, joku lajittelu vois olla kohillaan.
Runkkis

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

irmelianneli kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Eka työpäivä uudessa toimipaikassa. Näyttää siltä, että ei vähään aikaa olen ongelmia sen suhteen mitä tekisi... Jos saisi edes pari työntekijää jostain rekrytoitua..
Mä voin tulla!

*köyhä, toimeton paskiainen*
Eikun hakemusta kehiin...
Vastaa Viestiin