Maistuva maanantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Gina kirjoitti:Kaveri tarjosi tänään kahta aikuista ihanaksi tiedettyä kissaa. Vähän tekis mieli. En vaan oo varma kestänkö sitä karvan määrää ja kestääkö kissat sisäelämää. :roll:
Se sisäelämän kestäminen on mullakin vaatimuksena, kun kerrostalossa asun. Vakaa aikomus on kyllä valjaissa kisua ulkoiluttaa. Muuten olisin saanut isältä meidän perheen kissan, mutta kun Leevi on tottunut ulkoilemaan vapaana, joten se tuskin tottuisi täyteen sisäelämään. Viimeisen tiedon mukaan en edes viikon lomalle Leeviä tänne saa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Gina

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja Gina »

Lolita kirjoitti: Se sisäelämän kestäminen on mullakin vaatimuksena, kun kerrostalossa asun. Vakaa aikomus on kyllä valjaissa kisua ulkoiluttaa. Muuten olisin saanut isältä meidän perheen kissan, mutta kun Leevi on tottunut ulkoilemaan vapaana, joten se tuskin tottuisi täyteen sisäelämään. Viimeisen tiedon mukaan en edes viikon lomalle Leeviä tänne saa.
Kyllä mä luulen että vapauteen tottuneella kissalla alkaa aika nopeasti ahdistaa :( Noita ois kaks, niistä ois toisilleen seuraa. Pablo ja Picasso. Hopeinen ja kultainen, tosi isoja ovat vielä.

*harkitsee*
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja nexie »

Mä olen istunut koko illan koneen ääressä tekemässä kouluhommia. Hillitöntä.

No life...
Don't Panic!
ninnithequeen

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Joulupukista ja tontuista on tullut mun parhaat kaverit. Ikinä en ole saanut lasta noin kiltisti nukkumaan :D

Mä oon julma äiti...
tuulenpuiska

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

ninnithequeen kirjoitti:Joulupukista ja tontuista on tullut mun parhaat kaverit. Ikinä en ole saanut lasta noin kiltisti nukkumaan :D

Mä oon julma äiti...
Ah, klassista lapsenkasvastusta. Et sä oo julma, vain old-skool :P
Dumari

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Milloin se joulukuu tulee? Mulla on ollut kalenteri jo yli kuukauden, kerpeles!
huima

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja huima »

Jumalauta The Posies veti keikan.

Vasta kahden jälkeen pääsin ulos Tavastialta. Jätkät soittivat sen pari tuntia lavalla, ja fiilis oli hyvä. Hienoa. Rokkia.
Vastaa Viestiin