Maistuva maanantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tonttu8

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Huomenta.
On muuten nääs ihan älyttömän hyvä olo, kun sai nukutuksi kunnolla.
Jos mä nyt tänään viimein virittelisin siniset jouluvalot ikkunaan, piti tehdä se jo viime viikolla mut jäi tekemättä. Joulu tulee, vähänks ihanaa! :D
Patz

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja Patz »

no ohhoh, enpäs osannutkaan...
nypari

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja nypari »

Vapaapäivä edessä, siivota pitäis ja urheillakin. Aamukahvin juotuani voisin mennä lenkille Kauppiin. Kahden päivän krapula oli jälleen muistutus hauraudestani, no hauskaa kuitenkin oli. Kyllä tästä ihan hyvä viikko tulee, pikkujouluputki vaan painaa päälle, mitenköhän sitä lauantaina jaksaa taas rimputella?
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Huomenta.
Uusi sänky oli :krooh:

Päivän ohjelmasta en oikein tiedä. Vähäsen varmaan siivoamista ja yhdelle isolle peilille tarttis löytää paikka.... jos vaikka kattoon sängyn yläpuolelle :jouden:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Dumari

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Päivää just heränneille, työpäivä on jo puolessavälissä miulla. Omalta osaltani ehkäisin "paskaa-maanantaita" työpaikallani ja kävin ostamassa kaksi pullapitkoa eilisten syndejeni "kunniaksi". Oikea syy lienee oli piristää "paskaa-maanantaita", pienet asiat saavat usein hymyn naamalle.

Rolloa lainaillen: Parempaa maanantaita! 8)
Patz

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja Patz »

Dumari kirjoitti: kaksi pullapitkoa eilisten syndejeni "kunniaksi".
Myöhästyneet onnittelut! :cheer:
Kid

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huomenta. Yö meni ihan vituiks ko uni ei meinannu millään tulla. Eka kuppi kahvia jo massussa ja silmät vie ristissä..
Tänään pitäs taas siivoilla, ommella ja lukee viimeseen tenttiin ennen valmistumista! Ja pitäs keretä käymään systerilläkin..
Mut tässä mä vaan istun ja olen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Faktoja, jotka haluatte ehdottomasti tietää:
Elämäni ensimmäinen kerta, kun tunnen olevani menkkojen takia turvoksissa. Masu ei meinaa farkkuihin mahtua ja ahistaa. Sattuukin pikkasen tuohon alavatsaan, mutta sen aion kestää kuin mies. Eiku, eihän mies näitä kipuja kestäisi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumari

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kappas löytyi uusi allekirjoitus City-lehdestä :D

Tissikuningattarelle/ylämummulle kiitos onnitteluista/osaanotosta.
Lolitalle jaksuja&sympatiaa, Veljen vaimokkeelle kanssa zemppiä. Miunkin pitäs saada tänään taas jotain aikaiseksi, mutta tuntuu aivan kuolemalta kurkussa :?
Dumari

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Stiplu!
Kid

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jumalauta! Mä alotin reilu 2 vuotta sitten koulun ja valmistun joulukuussa. Nyt tuli opelta meiliä, että mun pitää tehä kemian ja fysiikan etätehtävät!?!?!? Mitä vittua! Opintojen alussa ei oo ollut mitään puhetta noista, eikä missään opintokortissa tai muussa oo noista ollu juttua.
Ja mä olen käynyt amiksen, en lukiota. Amiksessa ei nuita aineita ollut, yläasteella kyllä.
Miks vitussa mun pitää matkailukoulussa jotain kemmaa ja fyssaa suorittaa?!?!? Saatana. Soitin opelle et mitä helv.. ja hän ei tienny mistään mitään ja sano et mun pitää soittaa jollekkin toiselle tyypille. Siis oma ope laittaa meiliä eikä osaa mihinkään kysymykseen vastata.
Vittu et vituttaa! Ja se henkilö joka asiasta tietää, on paikalla vasta huomenna.
Vittu!
Röökiä ja heti.
Vittu!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Helöy!

Dumarille myöhäiset synttärionnittelut! :h:

Mies ja broidi pelaa NHL:ää, mä pääsin surffaamaan. Käytettiin auto äsken lenkillä, jos velipoika vaikka ostais sen. Pari viikkoa vanha ajokortti kuumottelee taskussa, ja elossa selvittiin.

Eilen naapuritalossa systerin ja sen miehen kanssa Hotelli + Monopoly- sessio. Hunis voitti toisen ja minä toisen, kyllä meistä vielä hyviä biznezmiehiä/-naisia tulee ;)

Töitä ei sitten tänään ollutkaan, kun menen itsenäisyyspäivänä tekemään "ei-halutun" vuoron. Tuplapalkka, ja vielä yölisineen, why not!?
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti:Helöy!
Dumarille myöhäiset synttärionnittelut!
Kiitos :D
Eilen olinkin Ogeliksessa J ja hänen pärheen ganssa. Oli kivaa.
Elppis kirjoitti:Helöy!
Töitä ei sitten tänään ollutkaan, kun menen itsenäisyyspäivänä tekemään "ei-halutun" vuoron. Tuplapalkka, ja vielä yölisineen, why not!?
Samaa itsekin ajattelin, niin voi hyvällä omallatunnolla olla puis 8. joulukuuta kun edellisillalla on kekkuloinut Bloodhound Gangin keikalla.
*köh, köh* nelinkertainen liksa
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari kirjoitti: *köh, köh* nelinkertainen liksa
Hoitopuolella on yleensä vähän vaikeampi saada noita HYVIÄ LIKSOJA ;)

Muuten, ollaan tässä sun naapurissa kylässä (vieläkin). 52 tuumaa riittää NHL:ään, riittäähän? Tätä menoa ja miehen ilmeestä päätellen ollaan täällä vielä ainakin pari tuntia, kunnes broidi lähtee duuniin.

Heh, ihminen jonka kanssa vaihdoin aamulla vuoroa, olikin nukahtanut uudelleen, ja tullut töihin klo 11, pomo oli vaan nauranut sille! :D Mutta onni onnettomuudessa, miespuolinen työkaveri, jolla oli vapaapäivä, oli vahingossa tullut MUN vuoroon, joten sai jäädäkin sen sinne tekemään. Eli loppu hyvin kaikki hyvin... Pitäis vaan löytyä Nokian laturi, nää samsung-ihmeet are not compatible!
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti:Muuten, ollaan tässä sun naapurissa kylässä (vieläkin). 52 tuumaa riittää NHL:ään, riittäähän? Tätä menoa ja miehen ilmeestä päätellen ollaan täällä vielä ainakin pari tuntia, kunnes broidi lähtee duuniin.

Pitäis vaan löytyä Nokian laturi, nää samsung-ihmeet are not compatible!
Samsunki-ihmeet pitäis kieltää lailla, tai ainakin pitäs olla sellainen pykälä että kaikki laturit/akut olis samanlaisia.
www.nettiauto.com/511398

Vois lähteä koeajolle, tuolla tuskin naisia saisi, mutta vaikuttais melkein sopivalta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Muuten, ollaan tässä sun naapurissa kylässä (vieläkin). 52 tuumaa riittää NHL:ään, riittäähän? Tätä menoa ja miehen ilmeestä päätellen ollaan täällä vielä ainakin pari tuntia, kunnes broidi lähtee duuniin.

Pitäis vaan löytyä Nokian laturi, nää samsung-ihmeet are not compatible!
Samsunki-ihmeet pitäis kieltää lailla, tai ainakin pitäs olla sellainen pykälä että kaikki laturit/akut olis samanlaisia.
www.nettiauto.com/511398

Vois lähteä koeajolle, tuolla tuskin naisia saisi, mutta vaikuttais melkein sopivalta.
Skoda?? Jumalauta! :D

Broidi oli kaverinsa kanssa käynyt koeajamassa RX-8:n eilen. Kaartaneet kaivopuiston karusellin eteen, ja kuulemman kirkkaankeltaisen auton ympärille oli alta 10 min kertynyt ihaileva yleisö. Boys will be boys ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
tuulenpuiska

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Haa! Kuin ihmeen kaupalla olen onnistunut oikaisemaan unirytmin ihmisen kaltaiSeksi! Haa! Nyt kun älyäisi vielä pitää siitä kiinni, niin c'est ca! Haa!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Pitäis käydä uus tyyny ostamassa hetipaikalla, jos se auttais tuohon oikean puolen niskatuskaan. Yks työhakemuskin täytyy viedä paikan päälle, kun hupsista vaan, hakuaika umpeutuukin tänään..

Salilla kävin pyörähtelemässä, ja ruokakauppa ja kirjasto olis vielä käymättä, muuta ei sitten ohjelmassa olekaan tälle päivälle. Voi taas keskittyä märehtimiseen ja murehtimiseen ja tuskailuun loppuvuorokauden sitten.
Avatar
Ruthlessboy
Kitinäaddikti
Viestit: 93
Liittynyt: 20.11.2005 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja Ruthlessboy »

-menta. Töissä taas ja olo on mitä mainioin :P Sain just liput Fugeesin konserttiin joka on 1.12.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Tupakat loppu. Ei hyvä. Tosin työaikaa on jäljellä enää 2h 45 min..et ehkä joudun kestää sen aikaa ilman nikotiinia.

Tapasinpas muuten eilen ihqun pojan.. Mainitsemisen arvonen asia, koska näin tapahtuu ehkä kerran kahdessa vuodessa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
nokkaelain

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Nyt jo junassa jossain Salon seudulla - taidan ehtiä harvinaisen aikaisin töihin.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Tämä maanantai onkin todella maistuva! Pomoni sai jonkun ihme huuto- ja kiroilukohtauksen mulle jälleen kerran ja päätin sitten ottaa loparit :) No uusi työ alkaa joulukuun alussa että kai tässä saa sitten vähän lepäillä ennen sitä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

irmelianneli kirjoitti:Pitäis käydä uus tyyny ostamassa hetipaikalla, jos se auttais tuohon oikean puolen niskatuskaan.
No voe helevetin kuustoista! Se tyyny unohtu!!

Ei kyllä jaksa uudestaan lähtee tonne pakkaseen. Jos Buranalla tämä vrk, ja huomenna sitten uudella tyynyllä..
Dumari

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Vaola kirjoitti:
Dumari kirjoitti:"Miestanssijoista löytyy ehkä enemmän herkkyyttä kuin ahtaajista." Jouko Valkama, City-lehdessä.
Se on muuten JoukA Valkama... :wink:
Vielä pahempaa :twisted: Pitääkin käydä hakemassa okulaarit kohta, wanhuus ei tule yksin.
Gina

Re: Maistuva maanantai!

Viesti Kirjoittaja Gina »

Edelleen kipeänä. BOORing.

Myöhästyneet onnittelut Dumikselle :cheer:
Vastaa Viestiin