Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kun jou jou -Arhinmäki lähtee, muutetaanko rahapäätöksiä eli saako poroporvarien golf-harrastus kuitenkin nuorille jo varatut varat? Miten käy homoaatteen, kun sateenkaariveijareita edustaa vain ekohippien puolue?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vähän ju-mit-taa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Oon tyhjennellyt kaappeja muuttoa varten vähän liiankin tehokkaasti, aamupalan kanssa meinas tulla ongelma. Nyt on lautasella juuri paistettuja banaanipannukakkuja, joten tilanne kääntyi voitoksi.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä en tiedä kestääkö mun herkkä sielu uuden ystävän palstaruotimista.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^^Paska se on!11
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Hitsi tää uusi lääkitys on loistava!

Eilenkin sorvasin klo 8.30-19.30, otin vastaan 47 potilasta ja koko ajan happy happy jou jou.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olisikohan napit hyviä? Olin sorvilla 7:00 - 17:00 ja kokoajan vittuuntuneena. Onnistuin kuitenkin hukkaamaan nelisen miljoonaa euroa ja tappamaan toistakymmentä asiakasta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

James Potkukelkka kirjoitti:Hitsi tää uusi lääkitys on loistava!

Eilenkin sorvasin klo 8.30-19.30, otin vastaan 47 potilasta ja koko ajan happy happy jou jou.
Mitäs aloit napsimaan?

Itellä on ollut vähä kevät pärinää ilmassa, ei mitään ihan super-kriittistä mutta sellaista pientä viistoa. Itse en sitä ois ehkä huomannut, mutta tyttöystävä totesi että hei, oletko huomannut että käyt taas vähän täysiä?

Kesälomat varattu ja hyväksytty, on juhlaa tiedossa taas!

Kesän ohjelmalista tähän asti:

Kosmos festivaali 6-8.6
Metsänwäki 23-26.6
Midnight sun festivaalit Lofooteilla 16-22.7
Metsäfestivaali 25-27.7
Bermuga gathering 22.8-24.8
Psy-fi festival Hollanissa 28.8 - 1.9

Aww yezzzz!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Bluntly kirjoitti:Olisikohan napit hyviä? Olin sorvilla 7:00 - 17:00 ja kokoajan vittuuntuneena. Onnistuin kuitenkin hukkaamaan nelisen miljoonaa euroa ja tappamaan toistakymmentä asiakasta.
Lääkkeitä ja terapiaa, sillä ne solmut aukeaa (ehkä). Lue tuolta tarkemmin, niin osaat ehdottaa lekurille oikeita myrkkyjä: Depression Käypä hoito -suositus
Paras päivä ikinä.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Riemumieli kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Olisikohan napit hyviä? Olin sorvilla 7:00 - 17:00 ja kokoajan vittuuntuneena. Onnistuin kuitenkin hukkaamaan nelisen miljoonaa euroa ja tappamaan toistakymmentä asiakasta.
Lääkkeitä ja terapiaa, sillä ne solmut aukeaa (ehkä). Lue tuolta tarkemmin, niin osaat ehdottaa lekurille oikeita myrkkyjä: Depression Käypä hoito -suositus
Ehkä ensimäinen kerta kun on olen Riemiksen kanssa samaa mieltä. Napit itsessään tuskin auttaa lävitse sotkusta, ja ilman nappeja ei varmasti jaksa työstää sotkujaan.

Hae apua Bluntly, ei kenenkään tarvi kärvistellä ongelmiensa kanssa yksin.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Haemaeraemies kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Hitsi tää uusi lääkitys on loistava!

Eilenkin sorvasin klo 8.30-19.30, otin vastaan 47 potilasta ja koko ajan happy happy jou jou.
Mitäs aloit napsimaan?
Voxra (bupropioni). Ainoa markkinoilla oleva dopamiinin ja noradrenaliinin takaisin oton estäjä.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 26.03.2014 9:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Riemumieli kirjoitti:Kun jou jou -Arhinmäki lähtee, muutetaanko rahapäätöksiä eli saako poroporvarien golf-harrastus kuitenkin nuorille jo varatut varat? Miten käy homoaatteen, kun sateenkaariveijareita edustaa vain ekohippien puolue?
Homoja nyt revitään kovasti kahteen suuntaan, kun vasurien lähdön myötä sekä vihreät että krisut kuvittelevat painoarvonsa hallituksessa nousseen vaa'ankielen asemaan. Golfaajilla varmaan tosiaan helpottaa, sillä vaikka Ilaskiven kotilentokenttä nyt menikin köyhien asunnoiksi, niin Talin golfseura saanee jatkaa subventoitua erityisasemaansa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

James Potkukelkka kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Hitsi tää uusi lääkitys on loistava!

Eilenkin sorvasin klo 8.30-19.30, otin vastaan 47 potilasta ja koko ajan happy happy jou jou.
Mitäs aloit napsimaan?
Voxra (bupropini). Ainoa markkinoilla oleva dopamiinin ja noradrenaliinin takaisin oton estäjä.
Oho cool. Tuo noradrenaalin takaisin oton esto on vissiin aika hyvä keino taistella flegmaattisuutta / yleistä apatiaa vastaan. Ah, Zyban, sen takiahan tuo oli tuttu. Syötkö millä annoksella sitä?

Sehän on muuten virallisesti β-keto-3-kloori-N-tert-butyyliamfetamiini,eli substituoitu katinoni, josta tehdään paljon tutkimuskemikaaleja. Suoraa sukua khatin vaikuttavalle aineelle myös. On stimulanttien sukua kuten nimestäkin huomaa, niin ihan varmasti jaksaa painaa pitkää päivää.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Haemaeraemies kirjoitti:On stimulanttien sukua kuten nimestäkin huomaa, niin ihan varmasti jaksaa painaa pitkää päivää.
Jotenkin stimulanteista tulee aina mieleen se, hoidetaanko enemmän seurausta kuin syytä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Haemaeraemies kirjoitti: Kosmos festivaali 6-8.6
Metsänwäki 23-26.6
Midnight sun festivaalit Lofooteilla 16-22.7
Metsäfestivaali 25-27.7
Bermuga gathering 22.8-24.8
Psy-fi festival Hollanissa 28.8 - 1.9
Mun kesään kuuluu kans kaksi näistä. Tosin yritän parhaani mukaan hoitaa asiat niin, että mun ei tarvitse mennä paikan päälle.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti:Oon tyhjennellyt kaappeja muuttoa varten vähän liiankin tehokkaasti, aamupalan kanssa meinas tulla ongelma. Nyt on lautasella juuri paistettuja banaanipannukakkuja, joten tilanne kääntyi voitoksi.
Muutatko yksin vai jonkun kanssa? Oliko sulla se äijä vielä mukanas? Kyselyikä...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Yksin, tai siis koirien kanssa. Tekee niin tiukkaa tälläinen "tapaileminenkin" että mitään yhteenmuuttoa en osaa edes ajatella vakavissaan.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

exsu kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti: Kosmos festivaali 6-8.6
Metsänwäki 23-26.6
Midnight sun festivaalit Lofooteilla 16-22.7
Metsäfestivaali 25-27.7
Bermuga gathering 22.8-24.8
Psy-fi festival Hollanissa 28.8 - 1.9
Mun kesään kuuluu kans kaksi näistä. Tosin yritän parhaani mukaan hoitaa asiat niin, että mun ei tarvitse mennä paikan päälle.
Oletko kenties dance safe:n tai vastaavan porukan riveissä?
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Haemaeraemies kirjoitti: Oletko kenties dance safe:n tai vastaavan porukan riveissä?
Dancewise loppui vuodenvaihteeseen, mä otin niiden ea:n koordinoitavaksi.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Riemumieli kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:On stimulanttien sukua kuten nimestäkin huomaa, niin ihan varmasti jaksaa painaa pitkää päivää.
Jotenkin stimulanteista tulee aina mieleen se, hoidetaanko enemmän seurausta kuin syytä.
Aiheellinen kysymys, mutta kyllä sille on oikeaa lääkekäyttöä. Tietyntyyppiset stimulantit tulevat tarpeeseen ihmisille joiden oma elimistö ei pysty tuottamaan tarpeeksi piristeitä että normaali-elämä on mahdollista. Kyllä, ADHD:ta on diagnosoitu väärin paljon, mutta on iso joukko ihmisiä joille se lääke oikeasti toimii.

Stimulanteilla on huono maine, mutta niissä on potentiaalia paljon.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Haemaeraemies kirjoitti:



Oho cool. Tuo noradrenaalin takaisin oton esto on vissiin aika hyvä keino taistella flegmaattisuutta / yleistä apatiaa vastaan. Ah, Zyban, sen takiahan tuo oli tuttu. Syötkö millä annoksella sitä?

Sehän on muuten virallisesti β-keto-3-kloori-N-tert-butyyliamfetamiini,eli substituoitu katinoni, josta tehdään paljon tutkimuskemikaaleja. Suoraa sukua khatin vaikuttavalle aineelle myös. On stimulanttien sukua kuten nimestäkin huomaa, niin ihan varmasti jaksaa painaa pitkää päivää.
150mg depot kerran päivässä.

Yleisiä vaikutuksia tosiaan kuvasin jo shrink-ketjussa. Hypersomnia korjaantui oleellisesti. Aiemmin vetelin lähes joka päivä päikkärit normaalien yöunien lisäksi. Nyt pärjää tavallisella 8 tunnin unella. Tämä paras vaikutus, mua hävetti, kun piti nukkua koko ajan.

Yleinen energiataso parempi muutenkin.


Tuo noradrenaliini/dopamiini vaikutus ei ole kuitenkaan niin jyrkkä, että pitäisi varsinaista euforiaa aiheuttaa. Asiasta enemmän

http://tinyurl.com/pbbscpc
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 26.03.2014 10:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Näin Espoolaisena autoilijana toivon, että Kyllösen poistumisen myötä piina hieman helpottaisi edes joltakin kantilta. Jos liikenneministerin pesti sattuu menemään vihreälle autonvihaajalle, niin on toiveissa, että se olisi sentään sitten metron suhteen suopeampi. Kyllönenhän oli vahvasti sitä mieltä, ettei valtiolta tipu rahaa länsimetron jatkopätkää varten, joka on pahin mahdollinen vaihtoehto mokomassa hukkaputkessa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti:Näin Espoolaisena autoilijana toivon, että Kyllösen poistumisen myötä piina hieman helpottaisi edes joltakin kantilta. Jos liikenneministerin pesti sattuu menemään vihreälle autonvihaajalle, niin on toiveissa, että se olisi sentään sitten metron suhteen suopeampi. Kyllönenhän oli vahvasti sitä mieltä, ettei valtiolta tipu rahaa länsimetron jatkopätkää varten, joka on pahin mahdollinen vaihtoehto mokomassa hukkaputkessa.
Tuskin sitä salkkua voi vihreille antaa elleivät sitten luopuisi Haaviston tai Niinistön salkusta.

Länsimetron jatkeen suhteet mielipiteeni on fifty-sixty. Espoohan itse sanoi, että sen panos-tuotos suhde on negatiivinen, mutta se pitää rakentaa nyt, kun sen rakentaminen tulisi myöhemmin vielä kalliimmaksi. Ei mielestäni oikein hyvä perustelu investoinnille :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Arhinmäki pääsi olympialaisiin, loppuvaalikautena ei ollut kiinnostavia kisoja.
Universaali disclaimer.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja aasi »

So Hard kirjoitti:Arhinmäki pääsi olympialaisiin, loppuvaalikautena ei ollut kiinnostavia kisoja.
Vain happamat jalkapallon MM-kisat.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin