Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

aasi kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Arhinmäki pääsi olympialaisiin, loppuvaalikautena ei ollut kiinnostavia kisoja.
Vain happamat jalkapallon MM-kisat.
Sinne voi olla vaikea mennä edustamaan kun ei ole omaa joukkuetta matkassa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti:Länsimetron jatkeen suhteet mielipiteeni on fifty-sixty. Espoohan itse sanoi, että sen panos-tuotos suhde on negatiivinen, mutta se pitää rakentaa nyt, kun sen rakentaminen tulisi myöhemmin vielä kalliimmaksi. Ei mielestäni oikein hyvä perustelu investoinnille :)
Koko metroahan ei olisi alunpitäenkään pitänyt rakentaa, koska se ei ollut taloudellisesti kannattava edes alkuperäisen hintalaskelman mukaan, mutta jos se loppuu pysyvästi Matinkylään niin päätös on entistä huonompi Matinkylän länsipuoleisille asuinalueille. Toisekseen Espoossa myönteinen metropäätös sisälsi ehdon siitä, että se rakennetaan Kivenlahteen asti, joten jos valtio ei osallistu, niin loppu saattaa valmistua kokonaan Espoolaisten rahoilla, mikä olisi perin valitettavaa, koska koko päätös tehtiin käsittääkseni Helsingin pitkäaikaisen painostuksen seurauksena. Mun on vaikea ymmärtää miksi koko metron rakentaminen oli jaettu kahteen osaan...tai no kai se johtui siitä, että jos koko pituudesta olisi pitänyt päättää kerralla, niin sitä ei olisi koskaan rakennettu.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:Näin Espoolaisena autoilijana toivon, että Kyllösen poistumisen myötä piina hieman helpottaisi edes joltakin kantilta. Jos liikenneministerin pesti sattuu menemään vihreälle autonvihaajalle, niin on toiveissa, että se olisi sentään sitten metron suhteen suopeampi. Kyllönenhän oli vahvasti sitä mieltä, ettei valtiolta tipu rahaa länsimetron jatkopätkää varten, joka on pahin mahdollinen vaihtoehto mokomassa hukkaputkessa.
Tuskin sitä salkkua voi vihreille antaa elleivät sitten luopuisi Haaviston tai Niinistön salkusta.
Voi olla, että "vihreä autonvihaaja" on espoolaisille autoilijoille (tosin etkö sä itsekin ole tällainen?) vähän samanlainen yleistermi kuin "punavihreä kommari" oslolaisille it-miehille, eli se ei viittaa puoluekantaan vaan mihin tahansa mielikuvatason erimielisyyteen sanojan sydäntä lähellä olevissa asioissa.

Tosin kysymys uusista ministereistä on kiinnostava. Lähtökohtaisesti luulisin, että paikat menevät kokkareille ja demareille. Kokoomuksella olisi varmaan tilausta naisministerille ja demareilla miehelle (Antti Lindtman?). Toisaalta, sekä kulttuuri- että liikenneministerin salkku sijoittuvat ministeriöihin, joissa demareilla on jo ministeri. En tiedä, haluaisiko kokoomus antaa nämä ministeriöt kokonaan demareille. Tuskin ainakaan liikenne- ja viestintäministeriötä. Saa nähdä, tyydytäänkö tässä täyttämään nämä vapautuneet paikat vai nähdäänkö suurempaakin kierrätystä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

So Hard kirjoitti:Sinne voi olla vaikea mennä edustamaan kun ei ole omaa joukkuetta matkassa.
Opintomatkalle edustuskokemusta hankkimaan? Olympialaisissahan edustusministerin kuntopohja hieman petti, joten kansainvälisistä ympyröistä olisi ehkä hyvä hankkia lisäkokemusta ennen seuraavaa menestymismahdollisuutta.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vagabondo kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Sinne voi olla vaikea mennä edustamaan kun ei ole omaa joukkuetta matkassa.
Opintomatkalle edustuskokemusta hankkimaan? Olympialaisissahan edustusministerin kuntopohja hieman petti, joten kansainvälisistä ympyröistä olisi ehkä hyvä hankkia lisäkokemusta ennen seuraavaa menestymismahdollisuutta.
Njoo, jelloshotteja huor.. ammattilaisen dekolteesta olisi seuraava looginen askel.
Universaali disclaimer.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Arhinmäki sai sen verta korvausta ministerin salkkuun että eiköhän ole varaa mennä ihan omalla lipulla?
metro on kansallinen tavoite, kun lentokenttärata valmistuu niin pisara kansainvälinen?
Ainahan suomalaiset voi saada oman erityisluvan rikkaden venäläisten varalle tai sitten lienee pakko erota EUsta!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

exsu kirjoitti:Mä en tiedä kestääkö mun herkkä sielu uuden ystävän palstaruotimista.
Vuosimallia 2012 ja väri punainen ? Arvasiko oikein? Mitä voitin?
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti:Voi olla, että "vihreä autonvihaaja" on espoolaisille autoilijoille (tosin etkö sä itsekin ole tällainen?) vähän samanlainen yleistermi kuin "punavihreä kommari" oslolaisille it-miehille, eli se ei viittaa puoluekantaan vaan mihin tahansa mielikuvatason erimielisyyteen sanojan sydäntä lähellä olevissa asioissa.
Kyllä se on ihan yleisnimi vihreään puolueeseen kuuluvalle, koska noin yleisesti ottaen puolueen linja on yksityisautoilun kustannuksia nostava ja yksityisautoilun vähentämiseen pyrkivä. Edes omia tavoitteita ajavia asioita puolue ei tunnu voivan kannattaa, jos siitä näyttää olevan iloa myös yksityisautoilulle. TJEU: Helsingin keskustan autoliikenteen vähentäminen keskustatunnelin avulla.

Koska yrität kuitenkin jotain vänkäämistä niin haenpa lainauksen vihreän puolueen ohjelmasta:

"Yksityisautoilu lakkautetaan, ja se korvautuu yksilötasolla kevyen liikenteen muodoilla ja kollektiivisella tasolla joukkoliikenteellä."

Vaikka siellä nyt joku autoiluun positiivisemmin suhtautuva olisikin joukossa, niin ko. järjestöön kuulumalla antaa tukensa autoilijoiden vainoamiselle ja on ansainnut autonvihaajan tittelin.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Länsimetron jatkeen suhteet mielipiteeni on fifty-sixty. Espoohan itse sanoi, että sen panos-tuotos suhde on negatiivinen, mutta se pitää rakentaa nyt, kun sen rakentaminen tulisi myöhemmin vielä kalliimmaksi. Ei mielestäni oikein hyvä perustelu investoinnille :)
Koko metroahan ei olisi alunpitäenkään pitänyt rakentaa, koska se ei ollut taloudellisesti kannattava edes alkuperäisen hintalaskelman mukaan, mutta jos se loppuu pysyvästi Matinkylään niin päätös on entistä huonompi Matinkylän länsipuoleisille asuinalueille. Toisekseen Espoossa myönteinen metropäätös sisälsi ehdon siitä, että se rakennetaan Kivenlahteen asti, joten jos valtio ei osallistu, niin loppu saattaa valmistua kokonaan Espoolaisten rahoilla, mikä olisi perin valitettavaa, koska koko päätös tehtiin käsittääkseni Helsingin pitkäaikaisen painostuksen seurauksena. Mun on vaikea ymmärtää miksi koko metron rakentaminen oli jaettu kahteen osaan...tai no kai se johtui siitä, että jos koko pituudesta olisi pitänyt päättää kerralla, niin sitä ei olisi koskaan rakennettu.
Mutta jos jatkonkin suhteen panos-tuotos on negatiivinen, niin kait järkevä päätös olisi luopua jatkosta. Nythän ajatus menee niin, että kun on jo laitettu näin paljon rahaa kannattamattomaan hankkeeseen, niin täytyy laittaa vielä lisää.

http://en.wikipedia.org/wiki/Sunk_costs ... st_fallacy
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Dynamo kirjoitti:
exsu kirjoitti:Mä en tiedä kestääkö mun herkkä sielu uuden ystävän palstaruotimista.
Vuosimallia 2012 ja väri punainen ? Arvasiko oikein? Mitä voitin?
Molemmat väärin! Oot muuten kolmas joka kysyi onko auto punainen. :D
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vagabondo kirjoitti:Koska yrität kuitenkin jotain vänkäämistä
Minä vänkäämistä? Ennenkuulumatonta! En vain oikein nähnyt, että paikka olisi mitenkään menossa vihreille, joten arvelin, että moni muukin osuu kuvauksen alle. Mutta tosiaan, onhan tässä ihan iso mahdollisuus laajemmallekin ministerikierrolle - tai sitten Katainen ostaa lisäministeripaikalla pikku-stöltä lupauksen siitä, että vihreät pysyvät hallituksessa siitä huolimatta, että Putinille annetaan oma pikku ydinlaitos Suomeen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

^^
No sitten vuoden uudempi ja sininen !!11
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:Koska yrität kuitenkin jotain vänkäämistä
Minä vänkäämistä? Ennenkuulumatonta! En vain oikein nähnyt, että paikka olisi mitenkään menossa vihreille, joten arvelin, että moni muukin osuu kuvauksen alle. Mutta tosiaan, onhan tässä ihan iso mahdollisuus laajemmallekin ministerikierrolle - tai sitten Katainen ostaa lisäministeripaikalla pikku-stöltä lupauksen siitä, että vihreät pysyvät hallituksessa siitä huolimatta, että Putinille annetaan oma pikku ydinlaitos Suomeen.
Fennovoiman ydinvoimalupa on nyt kyllä mielenkiintoinen. Vihreät ovat antaneet ymmärtää lähtevänsä hallituksesta, jos hallitus myöntää luvan. Sen jälkeen hallituksella olisi enää 102 paikkaa ja eduskunnan puhemies ei äänestä, eli käytännössä 101.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exsu kirjoitti:
Dynamo kirjoitti:
exsu kirjoitti:Mä en tiedä kestääkö mun herkkä sielu uuden ystävän palstaruotimista.
Vuosimallia 2012 ja väri punainen ? Arvasiko oikein? Mitä voitin?
Molemmat väärin! Oot muuten kolmas joka kysyi onko auto punainen. :D
Kerro ny! Haluat kuitenkin kertoa! Ollaan kilttejä!1
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:Koska yrität kuitenkin jotain vänkäämistä
Minä vänkäämistä? Ennenkuulumatonta! En vain oikein nähnyt, että paikka olisi mitenkään menossa vihreille, joten arvelin, että moni muukin osuu kuvauksen alle. Mutta tosiaan, onhan tässä ihan iso mahdollisuus laajemmallekin ministerikierrolle - tai sitten Katainen ostaa lisäministeripaikalla pikku-stöltä lupauksen siitä, että vihreät pysyvät hallituksessa siitä huolimatta, että Putinille annetaan oma pikku ydinlaitos Suomeen.
Fennovoiman ydinvoimalupa on nyt kyllä mielenkiintoinen. Vihreät ovat antaneet ymmärtää lähtevänsä hallituksesta, jos hallitus myöntää luvan. Sen jälkeen hallituksella olisi enää 102 paikkaa ja eduskunnan puhemies ei äänestä, eli käytännössä 101.
Parasta mitä voisi tapahtua, olisi että vihreät häipyisivät.
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja exsu »

James Potkukelkka kirjoitti:
Kerro ny! Haluat kuitenkin kertoa! Ollaan kilttejä!1
No oke. Se on sininen, sellainen tosi tumman sininen!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Riemumieli kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:On stimulanttien sukua kuten nimestäkin huomaa, niin ihan varmasti jaksaa painaa pitkää päivää.
Jotenkin stimulanteista tulee aina mieleen se, hoidetaanko enemmän seurausta kuin syytä.
Mikä on syy? Alkuräjähdys kait.

Itse ajattelen Woody Allenin sanoin "Whatever Works" ja kun tänään on wikipedian linkittämispäivä, niin tässä taas asiaan kuuluva artikkeli

http://en.wikipedia.org/wiki/Nirvana_fallacy
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exsu kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:
Kerro ny! Haluat kuitenkin kertoa! Ollaan kilttejä!1
No oke. Se on sininen, sellainen tosi tumman sininen!
Ihan paska väri!111
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti:Mutta jos jatkonkin suhteen panos-tuotos on negatiivinen, niin kait järkevä päätös olisi luopua jatkosta. Nythän ajatus menee niin, että kun on jo laitettu näin paljon rahaa kannattamattomaan hankkeeseen, niin täytyy laittaa vielä lisää.
Niin mutta kun julkisen liikenteen palvelurakenteen kannalta Matinkylään loppuva metro on se kaikista huonoin vaihtoehto, eli jos tappioita haluttaisiin minimoida, niin pitäisi tiputtaa rukkaset tähän paikkaan, eikä laittaa enää penniäkään kiinni. Ei Matinkylän liikennejärjestelyjä esimerkiksi ole tehty laajamittaista liityntäliikennettä varten, minkä takia onkin alettu pohtia, että jos sittenkin lännestä jatkettaisiin bussiliikennettä kamppiin entiseen malliin.

Toisaalta koko eteläistä Espoota on alkuperäisen metropäätoksen jälkeen kaavoitettu entistä tiiviimmäksi ja järjestelyt tehty mm. Suomenojan alueen muuttamisesta asuntorakentamiseen. Suunnitelmat on siis tehty sen varaan, että se metro tulee ja länsiväylän bussikaistat vapautuu autoliikenteelle.

Kyllä se on vähän niin, että kun paska on jo housuissa, on turha enää rypistää. Nyt vaan katsellaan kuka tyhmän metropäätöksen maksaa ja koska ja millä hintalapulla.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Romantikot luulevat, että terapia parantaa kaiken. Ja siihen rinnalle sitten lääkkeet ovat ok, mutta lääkkeet ovat saatanasta jos ei terapiaa. Ajattelin itsekin joskus noin ja olen rampannut useammankin kerran pitkäkestoisessa terapiassa. Ja kyllä, olen saanut niistä apua hyvin paljon. Tuskin olisin tässä ilman niitä.

Mutta... jossain vaiheessa voi joutua kohtaamaan sen tosiasian, että ei koskaan täysin "parane", vaan pitää opetella elämään sen kanssa, mitä on. Ja siihen erityisesti tarvitaan lääkkeitä (ja sen hyväksymiseen sitä terapiaa, mutta jossain vaiheessa terapia mahdollisesti muuttuu hyödyttömäksi joidenkin kohdalla, kun ei ole enää käsiteltävää). Ei kai nyt kukaan tosissaan kuvittele, että esim. skitsofrenia paranee terapiassa lörpöttelemällä tai että syy sairastumiseen saadaan edes koskaan selville. (Huom: minulla ei ole skitsofreniaa - se oli vain esimerkki).

Että itse ottaisin nyt mielelläni ihan mitkä tahansa lääkkeet, jotka tekisivät olon sellaiseksi että huvittaa olla elossa. Minulle riittäisi ihan vain se, ettei ole kuollut koko ajan. Minun kohdaltani terapiat on nyt käyty - ei ole enää mitään käsiteltävää. Haluan vaan vittu SOPIVAN lääkityksen!


Ps. Älkää jaksako sitä alkoholipaskaa vetää tähän. Te ette tiedä mun juomatavoista mitään. Jostain syystä muutama täällä nähtävästi kuvittelee, että olen joku Gattis joka kittaa viinaa joka päivä. Voin kertoa, etten juo edes joka viikko.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Niba »

En halua lääkkeita enkä terapiaa, ne maksaa, paitsi kipulääkkeitä, ne on halpoja.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Niba »

joo Fiat ritmo latina
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exsu kirjoitti:Mä en tiedä kestääkö mun herkkä sielu uuden ystävän palstaruotimista.
Jos palstaruotimista luvassa, niin se on joko Ranskis tai Italialainen. Mä veikkaan sympaattista FIAT cinquecentoa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Kunhan ei vaan ostanut 19.3.2014 myytyä 320 diesel Bemaria. Jos koneremppaa ei ole vielä tehty, niin maksanee noin 4.500€. Ja seuraavan saa tehdä taas noin 100tkm päästä. Oli ollut myytävänä 420 päivää :D
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9391
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Urheilurahat takaisin golfille -keskiviikko?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kottarainen kirjoitti:Kyllä mun herkkiä volvohaaveitakin on täällä murjottu :(
:paijaa:

Muuta Espooseen. Täällä ymmärretään Volvoja ja sellaisen omistaminen melkein kuuluu kansalaisvelvollisuuksiin.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin