Auton väri?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Auton väri?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulla on vuoden 11 tummanpunainen farkku Avensis. Väri valikoitui pakon sanelemana, kun muuten oli sopiva paketti. Lempiväriä ei ole, harmaasta en pidä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Auton väri?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Käytettyä ostaessa oli pakko olla hieman joustava värin suhteen. Ainoa, jolla ei olisi tullut kauppoja olisi ollut sähkönsininen. Nyt on tuollainen tummansininen, joka näyttää monessa valossa mustalta, ihan jees.

Historiassa on hopeanharmaata, mustaa ja tummansinistä.

Jos vain väriä olisin ollut valkkaamassa, niin sellainen tiilenpunainen/oranssi, musta tai Kottaraisenkin mainitsema samppanja olis ollut aika kova.

Värin lisäksi kiinnitin tietysti huomiota myös kilpeen. Yksi vaihtoehto oli rekkariltaan ex-puolison sählyjoukkueen nimi, joka poissulki vaihtoehdon välittömästi.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Auton väri?

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Valitsen auton ja verhoilun värit sen mukaan miten ne sopivat kyseiseen autoon.
Liila ulkoväri ja vaalea sisustus ovat pannassa. Yhdessä tai erikseen.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Auton väri?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Musta. Väri oli melko määräävä tekijä kun en missään nimessä halunnut hopeista ja farkku-Avensiksia ei juuri muunvärisenä ollut.

Aikaisemmat punainen ja vihreä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Auton väri?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Koska ajan käytetyillä, niin en valitse autoa värin perusteella, koska se nyt on vähiten auton ajo-ominaisuuksiin ja kuntoon vaikuttava seikka. Nykyinen on harmaa. Aika tylsä väri. Valkoinenkin on värikkäämpi. Kura ja pöly maastoutuu siihen kuitenkin tehokkaasti, joten aika kätevä, eikä tarvi olla koko ajan pesemässä.

Jos sais vapaasti valita autoonsa värin, niin se olisi jotain selvästi erottuvaa murrettua keltaista tai oranssin sävyä. Luonnollisesti metallivärinä. Mutta tämä on täysin hypoteettinen pohdinta, koska ei ole tarkoitus koskaan uutta autoa ostaa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Auton väri?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Nykyinen metallinvihreä tuli koska sen sai nopeaan toimitukseen. Aika moni väri käy, mutta yleensä mallista riippuen on yksi tai kaksi jotka näyttävät erityisen hyvältä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Auton väri?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Olen valinnut kolmeen viimeisimpään värin, se on aina ollut musta. Kahdessa ensimmäisessä metallimusta, nykyisessä tavis koska oli mustempi. Sitä edelliset (joiden väriin en ole päässyt vaikuttamaan) ovat olleet musta, valkoinen, viininpunainen, kirkkaanpunainen, sininen (sellainen melko vaalea, mikä volkkareissa oli 2000-alussa), metallivihreä, sininen ja harmaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Auton väri?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ihan saatanan sama, minkä värinen koppa on alla. Kunhan toimii.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Auton väri?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mielivärini on Sininen. Autossa metallinsininen. Vanha Pikkumustani tosin on siis Musta. Joka kyllä ihmisissä positiivisesti herättää mielikuvia, että se Lantikka olisi joku loistoauto tai Valtiaiden virallinen salaisen palvelun auto.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Auton väri?

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

^
a) Kurakelien ajan vuokralla koko ajan ?

TAi vaihtoehtoisesti:
b) Ei lapset. Ei. Isä/setä/eno ei voi ottaa teitä haalarit päällä ja kengät jalassa kyytiin. Riisukaa ne ensi pois. Sitten isä/setä/eno nostaa teidät yksi kerrallaan takapenkille/turvaistuimiin. JA laittaa kuraiset vaatteet jätesäkkiin tavaratilaan. ?

Kumpi vaihtoehto mielestäsi toimii paremmin vaalean, esim. marie-keksin värisen, sisustan kanssa?
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Auton väri?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

c) Menkää taksilla tai kävelkää
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Auton väri?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Sellainen metallinpunainen hieman ruskehtava. Erittäin kaunis väri.

Huonoin olisi tylsä hopea tai harmaa

Mutta on yllättävää, että Kitinän porukka pitää väreistä! Muistaakseni minun värinkäyttöni on kauhistus. Koettakaa nyt päättää pidättekö väreistä vai ei!

STADINARSKAINEN
metalli oliivi
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Auton väri?

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Vesper kirjoitti:c) Menkää taksilla tai kävelkää
Ei kun tumma verhous, jolle pikainen imurointi. Ajoittain sitten kunnon pesu, tehtynä ihan itse ilman teknisiä vimpaimia -> puhdasta tuli. JA sitten heti perään lianhyljintä-ainetta.
Eikä tartte pelätä edes kesäsateen kastelemien uusien farkkujen päästävän/jättävän väriä vaaleaan sisustukseen.
Sisustukseen saa valoisuutta muutenkin kuin vaaleilla istuimilla.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Auton väri?

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Musta auto aina kun mahdollista. Seuraava vaihtoehto vaalea kullanväri (sopivan sävyn oon nähnyt BMW:lla ja Fordilla, muilla on liian keltaisia...)

Punainen -etenkin kirkas peruspunainen- ja vihreä jäävät kauppaan, sen verran häiritsee vaikka käytettyjä autoja ostankin. Vihreää autoa mulla ei ole ollut ikinä. Eikä tule :P
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Auton väri?

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Musta olis kyllä munkin auton väri jos pääsee valkkaa. Tällä hetkellä on vihreä auto :P
Ruokalan kalapuikko Pena
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Auton väri?

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Niin joo, ja sisäpuoli vois mielellään olla mustaa nahkaa.
Tällä hetkellä mustaa/tummanharmaata kangasta kirjottuna lasten kurasaappaiden jäljillä. Viikonloppuna pestään...
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Auton väri?

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

exPertti kirjoitti: Tarkalleen ottaen olen huomannut, että vaaleassa autossa kuivuttuaan kura näkyy vähemmän kuin tummassa.
Niin? :D
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Auton väri?

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Niin, tota... Likaiset penkit vaativat pesua väristä riippumatta :D
Pesetkö sä esim. mustia vaatteita harvemmin kuin vaaleita ihan vain siksi, että lika ei niin näy?
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Auton väri?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Kiukkutipu kirjoitti:Pesetkö sä esim. mustia vaatteita harvemmin kuin vaaleita ihan vain siksi, että lika ei niin näy?
Tietenkin valkoisia pallavahousuja pestään useammin tahrojen takia kuin tummia farkkuja?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Auton väri?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:
Kiukkutipu kirjoitti:Niin, tota... Likaiset penkit vaativat pesua väristä riippumatta :D
Pesetkö sä esim. mustia vaatteita harvemmin kuin vaaleita ihan vain siksi, että lika ei niin näy?
Anteeksi, väännän työssä jo kolmatta viikkoa ihan uskomattoman typerästä asiasta, joten en jaksaisi nyt.
Pertti - mies, joka vääntää töissä, kotona ja vapaa-ajalla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Auton väri?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pertti - mies, joka vääntää töissä, kotona ja vapaa-ajalla.
Ehdottomasti, vapaa-aika näköjään sinulla eritelty kotona olosta. :)

EDIT: olisikohan työkuviota kuvaavampi se, että tietämätön yrittää saada halutonta tekemään tarpeetonta. Arvatkaa kuka minä olen?
Sekä tietämätön että haluton, mutta luulet olevasi vain haluton.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Auton väri?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mustat nahkapenkit ja parkkihallissa pari kertaa viikossa käyvä autonpesijä. Ihan voittajakombo.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Auton väri?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Nyt kun keskustelu meni sisustaan, niin nahkaverhoilu ja valkoiset mittariston taustat, kiitos.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Auton väri?

Viesti Kirjoittaja MrM »

Mulla on sellanen lohenpunainen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Auton väri?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pappakermaa tossa pertsan kuvassa. En panis.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin