57 miltsiä ja risat Suomeen -lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

57 miltsiä ja risat Suomeen -lauantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Onneksi olkoon, olisi maistunut minullekin.
Paras päivä ikinä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 57 miltsiä ja risat Suomeen -lauantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Elco, pääsitkö kastamaan kärkeä?

Raporttia kehiin!1
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 57 miltsiä ja risat Suomeen -lauantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

TPK!

Toi lääkityksen justeeraus on todella vaikuttanut positiivisesti. Lester Burnhamin sanoin, tunnen taas olevani elossa.

Tapahtuu juttuja, joita ei ole tapahtunut muutamaan vuoteen; musiikki kuulostaa niin hyvältä, että iho nousee kananlihalle, innostuu jostain (nyt autoista). Työnteko maistuu, ei enää tarvitse ottaa lisähappea ennen joka potilasta ja tekee mieli tehdä enemmän töitä. Wow. Saa nähdä, onko lopputulos sama, kuin Lester Burnhamilla :)

Täytyypä käydä hakemassa KISS:n levy, kun pääsee sorvin äärestä. Love Gun kuulosti autossa niin mahtavalta. Varmasti löytyy joku kokoelma, josta löytyy myös Detroit Rock City.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: 57 miltsiä ja risat Suomeen -lauantai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ hae harrikka samalla reissulla, YOLO!
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: 57 miltsiä ja risat Suomeen -lauantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Kuparinen kestää. Ilta meni tismalleen suunnitelman mukaan siihen housujen poisottovaiheeseen asti, jolloin pimu löi jarrut päälle. Ei kuulemma näin nopeasti edetä täällä seksiin. Pushasin sen minkä kehtasin muistaen, että tulee uusi päivä: Esitin win-win propositionia, järven kulumattomuus-argumenttia ja pikaisen seksin parisuhteelle luomaa vahvaa pohjaa. Olihan se aikamoinen järkytys nukkua yksin ja nyt höyrynpaine on hyperkriittisellä tasolla ja olen täysin sen mamman vietävissä. Homma menee oikeaan suuntaan, mutta matkaa valitettavasti taitetaan paikallismopolla eikä shinkansenilla. Kai se seuraava asema sieltä joskus tulee, ja mä kans.

Tätä ne kulttuurierot kamalimmillaan ovat.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 57 miltsiä ja risat Suomeen -lauantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^toihan meni erinomaisesti. Seuraavalla kerralla terälehdet jo aukeavat varmasti!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: 57 miltsiä ja risat Suomeen -lauantai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

elco kirjoitti:Homma menee oikeaan suuntaan, mutta matkaa valitettavasti taitetaan paikallismopolla eikä shinkansenilla.
Parempi paikallisjunalla tunneliin kuin shinkansenilla asemalle.
- vanha viidakon sananlasku
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: 57 miltsiä ja risat Suomeen -lauantai

Viesti Kirjoittaja elco »

James Potkukelkka kirjoitti:^toihan meni erinomaisesti. Seuraavalla kerralla terälehdet jo aukeavat varmasti!

Ehkä ennemmin kuin erinomaisesti itse käyttäisin luonnehdintaa "ihan päin helvettiä", mutta eivät liittoutuneetkaan luovuttaneet kun natsit pommittivat Pearl Harboria. Ei vaan mene kaaliin miten noin tavattoman yksinkertaisesta asiasta pitää keittää tälläinen soppa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 57 miltsiä ja risat Suomeen -lauantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

elco kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:^toihan meni erinomaisesti. Seuraavalla kerralla terälehdet jo aukeavat varmasti!

Ehkä ennemmin kuin erinomaisesti itse käyttäisin luonnehdintaa "ihan päin helvettiä", mutta eivät liittoutuneetkaan luovuttaneet kun natsit pommittivat Pearl Harboria. Ei vaan mene kaaliin miten noin tavattoman yksinkertaisesta asiasta pitää keittää tälläinen soppa.
Noh noh, et kai halua, että lastesi äiti antaa heti ensi treffeillä!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: 57 miltsiä ja risat Suomeen -lauantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

elco kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:^toihan meni erinomaisesti. Seuraavalla kerralla terälehdet jo aukeavat varmasti!
Ehkä ennemmin kuin erinomaisesti itse käyttäisin luonnehdintaa "ihan päin helvettiä", mutta eivät liittoutuneetkaan luovuttaneet kun natsit pommittivat Pearl Harboria. Ei vaan mene kaaliin miten noin tavattoman yksinkertaisesta asiasta pitää keittää tälläinen soppa.
Seksiä saa just silloin kun nainen on niin päättänyt, ei siinä samppiksen kaataminen ja vonkuu auta - korkeintaan hidastaa. Nätisti tuokin neiti otti kaiken vallan käsiinsä, niinkuin niillä tapana on.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: 57 miltsiä ja risat Suomeen -lauantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Syytän kv salaliittoa ja sitä, että olen 41-vuotias. Antakkee, antakkee, olette aiemminkin antaneet.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 57 miltsiä ja risat Suomeen -lauantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Kunhan vain muistat laatia avioehdon, niin kaiki sujuu erinomaisesti!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 57 miltsiä ja risat Suomeen -lauantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

James Potkukelkka kirjoitti:
Täytyypä käydä hakemassa KISS:n levy, kun pääsee sorvin äärestä. Love Gun kuulosti autossa niin mahtavalta. Varmasti löytyy joku kokoelma, josta löytyy myös Detroit Rock City.
Löytyi!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: 57 miltsiä ja risat Suomeen -lauantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Pikku-ukko osallistui MTV Juniorin 10 kysymystä kilpailuun ja kolasi vastustajansa viimeisessä kysymyksessä. Minäkin säilytin kasvoni, kun osasin vastata omaan kysymykseeni oikein. We are the winners!! :cheer: :cheer:

Kisa ajetaan ulos joskus parin viikon päästä.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: 57 miltsiä ja risat Suomeen -lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kävin spinnaamassa ja kahvakuulaamassa, nyt pitäisi lähteä kummitytön kanssa frisbeegolfaamaan. Kauhean terveellinen lauantai, täytyy kyllä jotenkin kompensoida. Harmi ettei ole kukaan kaatamassa skumppaa kurkusta alas, riisuisin kyllä housutkin. En oo silleen niin tarkka tavarastani.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: 57 miltsiä ja risat Suomeen -lauantai

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Puut ja pensaat leikattu. Saunottu. Pirtee olo!
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 57 miltsiä ja risat Suomeen -lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Elcohan voi kiristää naistansa sillä, et jos ei kohta nivunen pauku, niin kiimainen kilpailijatar, Vesper, tulee ja ottaa väkisin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: 57 miltsiä ja risat Suomeen -lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Elcohan voi kiristää naistansa sillä, et jos ei kohta nivunen pauku, niin kiimainen kilpailijatar, Vesper, tulee ja ottaa väkisin.
En kun mä oon hetero.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin