Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Pari kertaa soittanut poliisit paikalle, kun naapurit ovat metelöineet, siinä kaikki asiakaskokemukset.
Ois ollut paljon hauskempaa, jos oisit kirjoittanut jotain muuta tähän :lol:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Pari kertaa soittanut poliisit paikalle, kun naapurit ovat metelöineet, siinä kaikki asiakaskokemukset.
Ois ollut paljon hauskempaa, jos oisit kirjoittanut jotain muuta tähän :lol:
Mä mietin sitä, mutta yhtyminen eteepäin ja takaapäin ja näin päin ja noin päin, se olis kuulostanut kamalan törkeeltä ;)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
hermine

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Yllättävän vähän.
ninnithequeen

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Pari kertaa soittanut poliisit paikalle, kun naapurit ovat metelöineet, siinä kaikki asiakaskokemukset.
Ois ollut paljon hauskempaa, jos oisit kirjoittanut jotain muuta tähän :lol:
Mä mietin sitä, mutta yhtyminen eteepäin ja takaapäin ja näin päin ja noin päin, se olis kuulostanut kamalan törkeeltä ;)
Ja liittänyt sit sen ihanan pahis-kuvan samaan :h:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Ja liittänyt sit sen ihanan pahis-kuvan samaan :h:
Mikä pahiskuva?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Mida

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja Mida »

Dumari kirjoitti: Just tuo on yleinen käsitys poliiseista. ihmiset mieltää poliisin paikalle saapumisen USEIN negatiivisena asiana.
Kyllä ne konstaapelit saattavat lähestyä muissakin aikeissa, kuin hilut-kinttuun-ja-heti-asenteella.
Nojoo on ne pari kertaa puhalluttanuki. Mut ei se niitten vika oo ettei ne tiiä et mä oon absolutisti.
ninnithequeen

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja liittänyt sit sen ihanan pahis-kuvan samaan :h:
Mikä pahiskuva?
Se "Kiltti tyttö".

Soon niin ihana.
Mulli75

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

slam kirjoitti: Nauratti, vaan kun molemmat poliisit tulee kyrpä otassa karjahtelemaan. Ihan, kun olisin joku pahan tekijä. Entä sitten, jos olisin laittanut hälyytyksen päällekin, niin olisin myöntänyt ja "vittumainen" asenne heillä suoraan, vaikka en sanonut heille edes sanaakaan. (turhia hälyjä tulee herkkien laitteiden kanssa. ns. normia) Asenne tyyliin; "jaahas, poika, taas olet paskonut" :lol:
Tuttua tekstiä ja toimintaa. Miksi kuskia epäillään varkaudesta/murrosta. Voisihan kuski varastaa kuormasta jota on ollut tuomassa kauppaan ja tehnyt sen jossain muualla kuin valvotun kaupan pihassa tai takatiloissa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Se "Kiltti tyttö".

Soon niin ihana.
Kiva kapinoida ja leikkiä hurjaa tyttöä, kun totuus on vähän erilainen. Pitäähän se nyt heti näkyä ihmisestä päälle, että on kunnon kansalainen :)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Minun kokemukseni poliiseista ovat erittäin positiivisia.
Aina ovat olleet ystävällisiä, avuliaita ja joskus pilke silmäkulmassakin. ;)

Olin juuri todistajana yhdessä jutussa ja hälytyskeskuksen täti oli tosi vittumainen, mutta poliisit kilttejä.

Vaikka poliisit eivätkään ole akateemisia, arvostan heitä kovasti. On kivaa tietää että voi luottaa Suomen poliisiin, ja joissain tapauksissa on ollut äärimmäisen helpottavaa soittaa poliisille ja huomata, miten nopeasti kaartavat paikalle.

Olen myös juopotellut niin monen poliisiksi opiskelevan kanssa, että on vaikeaa olla näkemättä poliisejakin ihan tavallisina ihmisinä.
nami nami
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

hermine kirjoitti:Yllättävän vähän.
:komp:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Runkkis

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Lipa kirjoitti:
Vaikka poliisit eivätkään ole akateemisia, arvostan heitä kovasti. t.
Mutta muita ei-akateemisia et arvosta?!?

IhQuu...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Runkkis kirjoitti:
Lipa kirjoitti:
Vaikka poliisit eivätkään ole akateemisia, arvostan heitä kovasti. t.
Mutta muita ei-akateemisia et arvosta?!?

IhQuu...
Se on vaan rajoittunut, arvostanhan minäkin sinua.
Camilla kirjoitti: Suomessa ainoastaan kerran ihku naapurini kutsui poliisit kämpilleni kun vietin tupareita, kello tais olla silloin jotain yhdeksän illalla.
Täytyi olla hyvät juhlat! (Tai kusipää naapuri.)

Omalta osaltani olen osoittautunut täysimääräiseksi ryökäleeksi ja roistoksi, koska olen laittanut opman turvallisuuteni alttiiksi siinä määrin paljon ja useasti, että poliisiakin on joskus tarvittu.
Olen lähes täysin välinpitämätön tässä asiassa.
Kyllä poliisisetä olisi taas ollut viime sunnuntaina otettu kun doppler-tutkalla autoni kulkua olisi mitannut!.. Mieluummin puhun niistä rikkomuksista ja rikoksista joista kiinni en ole jäänyt. Joskus tässäkin asiassa tulee tilinselvitys eteen ja sitten katsotaan paljon jää viivan alle. Sellaisia juttuja jotka eivät suoran uhkaa toisten henkeä ja omaisuutta ihan ok juttuina pidän..
Pyyhin Netikettiin..
Runkkis

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Niba kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:
Lipa kirjoitti:
Vaikka poliisit eivätkään ole akateemisia, arvostan heitä kovasti. t.
Mutta muita ei-akateemisia et arvosta?!?

IhQuu...
Se on vaan rajoittunut, arvostanhan minäkin sinua.


/quote]

Pitäisi ilmeisesti päätellä mihin viittaat "se" sanalla?!?

Luulen kuitenkin ymmärtäväni mitä tarkoitat...

...ja tämä lienee ainakin osittain totta...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Lipa kirjoitti:Vaikka poliisit eivätkään ole akateemisia, arvostan heitä kovasti.
Tuota tuota, kyllä tuolla käytävillä juoksee akateemista niin että päät yhteen kolisee...

Toisaalta taas, kyllä minä arvostan ammatti-ihmistä kun sellaisen apua tarvitsen, sama se onko kyseessä akateeminen ihminen vai ei. Huku paskaan, kun vessasi tukkeutuu, akateemiset putkimiehet ovat harvassa. Ajatuskuviosi on typerä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Patz

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Lolita kirjoitti: Huku paskaan, kun vessasi tukkeutuu, akateemiset putkimiehet ovat harvassa. Ajatuskuviosi on typerä.[/color]
Kerrankin saa kompata.

Kyllä on elämä vaikeaa, jos yrittää etsiä itselleen akateemisen kaupankassan, autoasentajan, kampaajan, sähkärin, putkimiehen, sairaanhoitajan, lastenvahdin, brankkarin.... Lienee turha jatkaa listaa.
slam

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja slam »

Mulli75 kirjoitti:
slam kirjoitti: Nauratti, vaan kun molemmat poliisit tulee kyrpä otassa karjahtelemaan. Ihan, kun olisin joku pahan tekijä. Entä sitten, jos olisin laittanut hälyytyksen päällekin, niin olisin myöntänyt ja "vittumainen" asenne heillä suoraan, vaikka en sanonut heille edes sanaakaan. (turhia hälyjä tulee herkkien laitteiden kanssa. ns. normia) Asenne tyyliin; "jaahas, poika, taas olet paskonut" :lol:
Tuttua tekstiä ja toimintaa. Miksi kuskia epäillään varkaudesta/murrosta. Voisihan kuski varastaa kuormasta jota on ollut tuomassa kauppaan ja tehnyt sen jossain muualla kuin valvotun kaupan pihassa tai takatiloissa.
ja eihän noita avaimia yleensä anneta kaverille, jolla on rikosrekisteri... uskoisivat rehellistä ihmistä. :lol: Sitä paitti laitteeseen mun käsittääkseni tallentuu käynti öisin, jos oiken olen "arvellut"... mutta eivät tainneet poliisit osata käyttää sitä... (en kyl itsekkään uskalla sitä alkaa tarkemmin selaamaan, alkaa pian soimaan :D
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Vartuin siellä missä polisilla o tylsää ja heidän suuria tehtäviä on mm: istua paikallisen markein pihalla ja väijyä jos joku 18 täyttäny kaveri ostaa kohta 18 täyttävile kaljaa.Kyseinen paikka lapissahan oli jälleen uutisissa siitä että virkahnkilö saanut kenkää laittoien toimiensa takia.Ylläripylläri.

Ikävästi asenettani o huonontanut myös epäkohteliaat kytät Lohjalla.hei,voisinki tässä käyttää tilaisuutta hyväkseni ja lähettää terveisiä:

Haista vittu ja saa syöpä senkin pätykkä natsi!Oliko hauskaa alistaa ja uhkailla 5 kytän voimia tyypiä joka ei laita vastaan tai soita suutansa tai kiistä syylsyyttään? Taidatte olla homoja kaikki tyynni kun tarvii 5 kyttää kattomaan kun yksi riisuuntuu.No onneksi sain pylistää ja levittää teille 5:lle oikein luva kanssa.Kuvottavia olette silti.

Ja sille yhelle fiksulle; vaikka kopissa ei ole mitään näkemistä niin SE EI OLE AIVAN SAMA onko mulla niitä laseja vai ei,katsos -5.4 näöllä 13 tunnissa tulee päänsärky aika tehokkaasti.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Hebuli

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Lipa kirjoitti:Vaikka poliisit eivätkään ole akateemisia, arvostan heitä kovasti.
Ööö... häh?

Ps. Ammatti"korkea"kouluista ei valmistu akateemisia ihmisiä. Nehän ovat vain uudelleennimettyjä opistoja. Onko miehesi akateeminen rakennusinssi? (dippa-inssi)
Herra Manala

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Suomen poliisi on korruptoitunut. Eräs ylikaunis naispuolinen ystäväni viuhtoo jatkuvasti tutkaan jopa yli kolmenkympin ylinopeuksia uudenkarhealla BMW M3:llaan, muttei saa koskaan sakkoja. Ei niinkuin ikinä. Varmaan keskimäärin viisi kertaa vuodessa nasahtaa tutkaan, ja aina on 20-40km/h ylinopeutta, mutta selviää joka kerta hymyilemällä nätisti.

Kaunis mies jos oisin, tsaigudiigudiigutsaigudaigudiigudiigudai.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hebuli kirjoitti:
Lipa kirjoitti:Vaikka poliisit eivätkään ole akateemisia, arvostan heitä kovasti.
Ööö... häh?

Ps. Ammatti"korkea"kouluista ei valmistu akateemisia ihmisiä. Nehän ovat vain uudelleennimettyjä opistoja. Onko miehesi akateeminen rakennusinssi? (dippa-inssi)
Poliisikoulu on aika vaikea, akateemisesti.
The great club outshines the individual, always and forever.
Patz

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Herra Manala kirjoitti:Suomen poliisi on korruptoitunut. Eräs ylikaunis naispuolinen ystäväni viuhtoo jatkuvasti tutkaan jopa yli kolmenkympin ylinopeuksia uudenkarhealla BMW M3:llaan, muttei saa koskaan sakkoja. Ei niinkuin ikinä. Varmaan keskimäärin viisi kertaa vuodessa nasahtaa tutkaan, ja aina on 20-40km/h ylinopeutta, mutta selviää joka kerta hymyilemällä nätisti.
Älä mussuta, en minäkään ole koskaan saanut sakkoja jatkuvasta kaahailusta huolimatta. Ja minä sentäs olen kaunis korkeintaan kaulaa myöten suossa ja ämpäri päässä.
Avatar
Dryad
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 03.09.2005 21:03

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja Dryad »

Ikävin kokemus poliiiseista tuli esiteininä, jolloin aamuyön tunteina hiippailin kotiin päin ja todistin kun ylinopeutta ajava auto ajoi koiran päälle. Järkyttyneenä juoksin paikalle tarkistamaan tilannetta. Koira oli hengissä, naapurin setä kävi myös katsomassa ja sanoi että eläinlääkärireissulla saattaisi selvitä, osuma oli tullut lonkkaan. Pidin koiraa sylissä ja rauhoittelin. Poliisi tuli paikalle, he kumartuivat syliini katsomaan koiraa, jolloin se hieman murahti/haukahti uhkaavasti heille. Poliisit käskivät minun nousta ylös ja ampuivat koiran suoraan edessäni. En ikinä unohda sitä. Tämän jälkeen poliisit leikkasivat koiran kaulapannan, jossa oli tiedot ja rokotusmerkinnät, irti ja nakkasivat ojaan. Koiran ruumiin he ottivat mukaan ja autoa ajaneen naisturistin päästivät pois ilman sakkoja.

Poliisit eivät koskaan ilmoittaneet koiran omistajalle mitä tapahtui. Sain itse selville kuka oli omistaja ja tiedon välitin eteenpäin. Surullisinta tarinassa oli se että koira kuului iäkkäälle miehelle, jonka vaimo oli kuollut ja koira oli ainoa "valopilkku" hänen elämässään. Tiedän että hän olisi maksanut mitä vain, mikäli lääkärit olisivat voineet koiran hyväksi tehdä.

Muutenkin poliisien kanssa on ollut tekemistä. Kotoakin ovat tulleet hakemaan kesken päiväunien. Mitään pahaa ikinä tehny... Ainakaan kovin pahaa.
Be a good animal, true to your animal instincts.
Exsat

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Poliisien kanssa olen ollut tekemisissä lähinnä työasioissa, välillä melko tiiviistikin. Ainoat reissut maijan kyydissä liittyvät myös työjuttuihin. Myös opinnäytetyöni tein yhteistyössä poliisin kanssa.

Yksityishenkilönä poliisi on ollut kiinnostunut minusta vain kerran, joskus kymmenen vuotta sitten tarkastivat repun jonkun limudiskon pihalla. Tosin poliisiopiskelijat ovat suorittaneet erinäisiä ruumiintarkastuksia joskus lukioaikoina..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Herra Manala kirjoitti:Suomen poliisi on korruptoitunut. Eräs ylikaunis naispuolinen ystäväni viuhtoo jatkuvasti tutkaan jopa yli kolmenkympin ylinopeuksia uudenkarhealla BMW M3:llaan, muttei saa koskaan sakkoja. Ei niinkuin ikinä. Varmaan keskimäärin viisi kertaa vuodessa nasahtaa tutkaan, ja aina on 20-40km/h ylinopeutta, mutta selviää joka kerta hymyilemällä nätisti.

Kaunis mies jos oisin, tsaigudiigudiigutsaigudaigudiigudiigudai.
Kai pääsisit sakkorysäyksestä vielä paremmin jos olisit kaunis naanen? Hoitojahan on olemassa tähän ongelmaan?
Ei oo mulla yli- eikä toivottavasti alikauniitakaan mulla ystävinä ♫►♫
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin