Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja slam »

Viime yönä kaksi konstaapelia tuli erikseen autoni luokse ja molemmat vittuilivat samat sanat. Kenties poliisikoulussa opetettu käyttäytymisjuttu? :lol: "sinä olet aiheuttanut hälyytyksen" kuului ensimmäisen suusta voimakkaasti painottaen. Ärhähdin vastaan, että "älä tule minua suoraanpäinten syyttelemään"

Olin ollut 10-15km päässä tapahtumapaikasta, kun terminaalista soitettiin, että kaupan tyttö on ilmoittanut hälyytyksestä sinne ja minä sanoin olevani vielä muualla ja terminaalissa uskoivat asian. Ehdin kuitenkin ennen poliisia hälyytyspaikalle ja ensimmäinen konstaapeli ärjäisi minulle, että "jaahas, olet aiheuttanut hälyytyksen". Olin autoni kopissa ja vetelin tavaraa ulos valmiiksi. Kaveri(poliisi) tuli sinne perässä ja alkoi möykkäämään. :lol:

Kaupan nainen tuli paikalle ja ihmeteltiin yhdessä poliisin mukavaa toimintamallia. Poliisien olisi pitänyt jäädä odottamaan kaupan ihmisen paikalle saapumista, mutta lähtivät menemään ja käskivät minun olemaan menemättä sisään kauppaan. En olisi millään edes ehtinyt sinne kaupalle asti lenkiltäni, kun hälyytys tuli. Sitä poliisit eivät kuunnelleet, mutta onneksi kaupan muija otti asian leppeesti, ja ymmärsi eikä pitänyt saman moista protketta...

Nauratti, vaan kun molemmat poliisit tulee kyrpä otassa karjahtelemaan. Ihan, kun olisin joku pahan tekijä. Entä sitten, jos olisin laittanut hälyytyksen päällekin, niin olisin myöntänyt ja "vittumainen" asenne heillä suoraan, vaikka en sanonut heille edes sanaakaan. (turhia hälyjä tulee herkkien laitteiden kanssa. ns. normia) Asenne tyyliin; "jaahas, poika, taas olet paskonut" :lol:
Dumari

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Vastaus itse kysymykseen:
En ole ikinä ottanut poliisin kanssa yhteen, kerran olen maijassa ollut, mutta karkasin etupenkin kautta ulos :oops:

En ymmärrä poliisin parjausta tai homoskoudeiksi/paskalakeiksi haukkumista. Työtähän ne tekevät ja ovat ihmisiä myös. Ei poliisiksi synnytä tai aivopestä niin että päässä liikkuu ainoastaan "serve and protect". Yksilöitä hekin ja olen kyllä itsekin saanut maistaa kaltaistasi kohtelua, mutta yritän ymmärtää, edes minulla ei aina voi olla hyvä päivä :D
Gina

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja Gina »

I only wish ;)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Maijassa istunut.
Ja kerran en osannut käyttää työpaikan hälylaitteita ja varmaan joka saatanan valvontakamerassa näkyi kun hätääntyneenä juoksin ulos. Pillit jäi soimaan siinä koulussa.
slam

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja slam »

Gina kirjoitti:I only wish ;)
Kait heillä oli vähän huono päivä, kun joutuivat kaffeelta lähteen. :lol:

ps. ärsyttää, vaan ku olivat hitaampia, kun minä. Mie ehdin purkaan kuorman ja lastaussillalle valmiiksi, kun ketään ei näkynyt eikä kuulunut... :lol:
Mida

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja Mida »

Satakunnan messuilla oli poliisiauto. Pikkusiskot kävi sisällä istumassa. Mä otin kuvia.

Miks ihmeessä ne olis musta kiinnostunu? Minen oo koskaan mittää pahoi tehny.
slam

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja slam »

Dumari kirjoitti:Yksilöitä hekin ja olen kyllä itsekin saanut maistaa kaltaistasi kohtelua, mutta yritän ymmärtää, edes minulla ei aina voi olla hyvä päivä :D
Olin itsekkin varmaan yhtä vihainen ja väsynyt 24h hereillä oli vähitellen täyttymässä. Olisi hieman keittänyt, jos samaiset pollarit olisivat lähteneet perään kytteileen ja napanneet sakon minulle ylinopeuksista yöllä 60 alueella.

Ps. immeinen on immeinen, mutta aina pitää spekuloida. :wink:
Viimeksi muokannut slam, 21.11.2005 16:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aito_Johanna

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Kerran yksi poliisipartio pysäytti, kun pyöräilin jalkakäytävällä, ja kysyi vittumaiseen sävyyn, olenko jo täyttänyt 12 vuotta. No, olin.
Dumari

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Mida kirjoitti:Miks ihmeessä ne olis musta kiinnostunu? Minen oo koskaan mittää pahoi tehny.
Just tuo on yleinen käsitys poliiseista. ihmiset mieltää poliisin paikalle saapumisen USEIN negatiivisena asiana.
Kyllä ne konstaapelit saattavat lähestyä muissakin aikeissa, kuin hilut-kinttuun-ja-heti-asenteella.
Patz

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Itse olen lähestynyt poliisia usein. Myös poliisi on lähestynyt minua usein. Eikä kyllä kertaakaan ns. ikävässä mielessä, jos ei muutamaa ylinopeutta lasketa... Niistäkin kyllä selvisin pelkällä hymyllä ja ripsien räpsyttelyllä.

Paatuneinkin paskiainen kyllä hädän tullessa useimmiten turvaa poliisiin.
slam

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja slam »

Patz kirjoitti:
Paatuneinkin paskiainen kyllä hädän tullessa useimmiten turvaa poliisiin.
sou true. :lol: (hihi,hihi) "Poliisi anna mulle, uuh, uuh" :D , jos poliisi liikkuisi yksin se ei olisi sen kummoisempi, kun raivopäinen rekkamieskään, joka puolustaa kuormaansa.

Molemmat "konstitaapelit" puhaltaa yhteen hiileen ja partiossa on myös johtaja... (yx kaveri on poliisissa myöskin, ja ihan rento sälli) , joten en yleistä 8)
1108

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Poliisit, nuo arkipäivän kivat pikku veijarit, ovat ottaneet yhetyttä minuun useasti.

Normaalisti kun puhelin soi ja soittajana on poliisi joudun tarttumaan aseeseen ja suorittamaan jos jonkinlaisia tehtäviä yhteiskuntamme suolejijoiden pyynnöstä. On ammuttu lukuisia hirviä, kerran jopa päästin ilmat pihalle yhdestä hevosesta, kerran ammuin kaasupulloja palavasta rekasta rikki. Mutta ei tässä kaikki.

Mokomat kusipäät ovat kerran raahanneet minut asemalleen syyttäen kolarin ajamisesta jossain vitun Nokialla ilman mitään syytä, kerran niputettiin asemalle syytettynä pahoinpitelystä mihin en ollut syyllistynyt. Ja kerran pientä poikaa kiikutettiin asemalle syystä että räksiä ei saa ampua ilmakolla.

Mutta pakko sanoa että +/- tilastossa olen ollut asiakkaan enemmän auttamassa kuin syytettynä. Kas kun en pahojani kamalasti kerkiä tekemään. Syytän kissanpentumaista IRL-luonnettani.
slam

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja slam »

1108 kirjoitti:Poliisit, nuo arkipäivän kivat pikku veijarit, ovat ottaneet yhetyttä minuun useasti.
Poliisi on arkipäivämme sankari, suoranainen gentleman. Ihmeiden tekijä ja kova varmasti kusemaan ihmisten silmille sinisellä autollaan ja opetelluilla käytösmalleilla. (voisin uudistaa heidän toimintatapojaan ja vähentäisin kaffittelua SHEllillä , jos valta siihen olisi :lol: )

"minä soitan poliisit" kommentteja kuulee tämän tästä ja ovat nuo kansan kynttilät paljon perheriitoja selvitellyt. Annan rispectiä kuitenkin sen 95% heille.
SingleMalt

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

1108 kirjoitti: kerran ammuin kaasupulloja palavasta rekasta rikki..
..anteenin nupin? Vai siis ammuit ne kaasupullot rikki? Alumiinipulloja vai normipulloja, millä ammuit?
Sannu

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja Sannu »

En nyt tiedä siitä yhteenotosta, mulla on poliisien kanssa ollut vain hyviä kokemuksia :wink:

Kun asuin Kalliossa, tuntui, että olin niiden kanssa tekemisissä vähän väliä: Ensin pöllittiin mun uusi maastopyörä, sitten joku urpo alkoi seurata autolla...täytyy sanoa, että mulla on kylä aika herkässä tuo toleranssi kaikenlaisen epäilyttävän kanssa...toisaalta siitähän ne palkan saa, että tulee neitokaisia auttamaan!
1108

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

SingleMalt kirjoitti:Vai siis ammuit ne kaasupullot rikki? Alumiinipulloja vai normipulloja, millä ammuit?
Normipulloja ja aseena 308 Win. Aikaa hommasta on jokin 2-3 vuotta, eivät pystyneet sammuttamaan paloa räjähdysriskin takia. Sain pitää hauskaa jonkin aikaa!!
safi

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja safi »

Öh tunnustan muutamia kertoja nuorempana on ollut hiukan vaikeuksia.
Tosin ne eivät liittyneet suoranaisesti minuun vaan seuraan, jossa liikuin.
Näytin kyllä hulluina nuoruusvuosinani niin kahelilta pukeutumiseni ja muun suhteen, että minusta oli helppo kilttien poliisienkin uskoa lähes mitä tahansa.
Ekat kokemukset taitaa olla teini-ikäisenä, jolloin karkailin jatkuvasti kotoa ja vanhempani huolesta sairaana soittivat perääni poliisit, kun luulivat minun makaavan hengettömänä jossain pusikossa.
Ollessani n. 15v. yritin piilotella erästä silloista ystävääni nurkissani, koska tämä oli saanut linnatuomion. Onnistuihan se jonkin aikaa, kunnes eräänä päivänä poliisit ilmestyivät oven taakse ja veivät tyypin mennessään.
Ikävin nuoren tytön kokemus tapahtui, kun olin palaamassa reissun päältä rakkaaseen kotimaahani ja poliisit epäilivät minun tuoneen huumeita mukanani. Sinänsä naurettavaa, koska en ole koskaan edes käyttänyt aineita puhumattakaan siitä, että alkaisin salakuljettaa niitä maahan kroppaani hyväksikäyttäen. Noh tarvittavat tutkimukset tehtiin minusta ja kamoistani, mutta mitään eivät löytäneet.
Nyt jo laittaa hymyilyttämään, mutta silloin ei kyllä paljoa naurattanut. No on ainakin kokemuksia mitä kiikkustuolissa sitten muistella :oops:
Bliss

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Joskus olen kuulemma ajanut hiukan turhan joutuisasti erinäköisillä moottorikäyttöisillä ajoneuvoilla. Silmätikkuna useimmiten silloin, kun olen liikuskellut kaksipyöräisellä kikottimella :roll:
Treenikavereina useampia poliiseja, ja niissä merkeissä yhteenotot ovat ihan fyysisellä tasolla, mustelmineen :D
Turbohaltija

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Joskus on käynyt mielessä, että naispoliisin kanssa olis kiva olla "yhteenotossa".... :wink:
Mulli75

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Vuonna 1996 olen poliisin käskystä pysähtynyt kadun reunaan vastaanottamaan rikesakkoa muutaman kommentin saattelemana toistaiseksi viimeisen kerran.

Kerran aamuyön ensitunneilla ajaessani autolla kohti pohjoista Järvenpään kohdalla pysäyttivät minut etsiessään jotain tiettyä henkilöä/autoa. Promillemittariin puhalluksista en muista muuta kuin tuloksena nolla.

Muuten tulee oltua treeneissä poliisien kanssa, silloinkin on turpaan tullut mutta olen itsekin niitä nöyryyttänyt samalla mitalla. Tänään varmaan taas. Naispoliisiin kohdistuvia yhteen ottoja toisessa muodossa on tullut harrastettua jonkin verran mm. baaritiskillä, junassa ja kadulla.
Viimeksi muokannut Mulli75, 22.11.2005 8:03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

2 juopumuspidätystä
4 muuta pidätystä (yhdessä niistä uhattiin ampua, koska juoksin pakoon)
Huomautuksia

Varsinainen gangsteri... :igor:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Hebuli

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Kolme kertaa olen ollut poliisien kanssa tekemisissä:

- Joku sunnuntaiaamu minut puhallutettiin. Nollaa näytti. Toivotti hyvää matkaa, taisi olla vittuilua? Sinänsä kumma että olen vain kerran elämässäni tullut pysäytetyksi ratsiaan, vaikka ajan autolla kuitenkin suht paljon.

- Nuorna poikana kuultavana asemalla, kun kaveriani epäiltiin varastetun tavaran kätkemisestä, ja haluttiin selvittää oliko minulla asiasta lisätietoja.

- Aikuisena jälleen kuultavana asemalla, kun olin toisena osapuolena ja todistajana ryöstöyrityksessä.

Eli ihan hyvä ja asiallinen kuva mulla on paskalakkien toiminnasta noin niinku yleensä.
ninnithequeen

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Varmaan 20 kertaa istunut maijassa. Sakkoja tullut ala-ikäisenä juopottelusta useasti. Juossut 13-vuotiaana poliiseja karkuun lähimpään metikköön omppuvinkku kädessä suunnilleen joka perjantai. Ajanut kännissä kortitta ja ala-ikäisenä autolla poliiseja karkuun pimeällä metsätiellä (kiinni jäin)

Ja vain kerran olen ollut putkassa :shock:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Jouduin viime kesänä Italiassa autoillessani vaikeuksiin poliisien kanssa. Ei ymmärretty umpiranskalaisen kaverini kanssa ollenkaan mitä he selittivät, passit ei kelvanneet.. lopuksi selvisi että meillä oli banaani unohtunut auton katolle :D

Suomessa ainoastaan kerran ihku naapurini kutsui poliisit kämpilleni kun vietin tupareita, kello tais olla silloin jotain yhdeksän illalla.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Onko poliisien kanssa ollut yhteen ottoja?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Pari kertaa soittanut poliisit paikalle, kun naapurit ovat metelöineet, siinä kaikki asiakaskokemukset.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin