Seminar Saturday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Seminar Saturday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jos hörppis toisen espresson, pukis lapset ja haravois. Ei meinaa lähteä Jone tänä aamuna käyntiin. Huomenia.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Seminar Saturday

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Viimein sain maalattua lipaston. Jälki on vähän sinnepäin, mutta ei se pahemmaltakaan voi näyttää kuin aiemmin
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Seminar Saturday

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tarvitset vaimon.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Seminar Saturday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lasten kanssa kannattaa aina kun mahdollista hoitaa puhdetöitä, eikä siirtää niitä omalle ajalle. Kannattaa pyrkiä ajattelemaan, että parempi tehdä heti, koska sopivampaa hetkeä ei usein tule, ja jos tulee, niin ei muista tai jaksa. Yleensäkin kannattaa tehdä heti aamupäivällä, että on mukavampi fiilis sitten loppupäivän. Mutta, suvis, näinhän olet pitkälti tehnytkin. Ainiin, en ikinä hankkisi alati rempattavaa tai huollettavaa asuntoa tai taloa itselleni. En vaan jaksisi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Seminar Saturday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sun miehes kuulostaa masentuneelta. Jos on, niin en ihmettele hommien kasautumista.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Seminar Saturday

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Sun miehes kuulostaa masentuneelta.
Masentuneelta? Nythän me voidaan lukea vain Suvin näkemys. En osta.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Seminar Saturday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Diddley Bow kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Sun miehes kuulostaa masentuneelta.
Masentuneelta? Nythän me voidaan lukea vain Suvin näkemys. En osta.
Lähinnä muistaen myös onneton, eroontuomittu parisuhde. Kyllä kai siinä pidemmän päälle ylimääräinen energia katooa, eikä saa aikaan. Minusta se kuulostaa masentavalta, mutta korostan, että vain minusta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin