Teresa Orlowskin lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Teresa Orlowskin lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pikku nostalgiapläjäys kasikytluvulta. Kova tamma. Huomenta...tai kotoisammin vain menta!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Teresa Orlowskin lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

All Wrong! Noodles..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Teresa Orlowskin lauantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Saan ilokseni vaihtaa lapseni autoon kesärenkaat. Iloa tuottaa etenkin se, että tyttären aikuinen poikaystävä saa lorvia sillä aikaa pleikan lumoissa. Saatanan uusavuttomat! Ja vielä kun mä luulin, että olin opettanut kakaran itsenäiseksi.

Just hiffasin mottoni, jos sitä joskus Arto kysyy multa suorassa lähetyksessä: Kuka täällä ketään mihinkään tarvii?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Teresa Orlowskin lauantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ostin biltemasta sellaiset 20 euron muovipölykapselit peittämään peltivanteita. Nyt tekee mieli mennä ajamaan jonnekin kuraiselle tielle, että tuo pahin muovinkiilto hieman taittuisi.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Teresa Orlowskin lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vanhempani olivat jonkun viikon täällä Orimattilassa. Tänään lähtivät Varkauteen. Joku rutiini-laboratoriotesti äiteellä ensi viikolla. Äiti pakkasi monta päivää, isäni taas että kunhan nousee autoon. Arvelutti päästää niitä matkaan yksin. Kyselin lopuksi onko kaikki varmasti mukana. Soittivat, että hengissä ovat selvinneet... mutta isältä unohtui.... tekohampaat. Joko minä ajan ne tuomaan tai postitan Varkauteen maanantaina.
Vastaa Viestiin