Torstain krapuloinnit

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstain krapuloinnit

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hirmu morkkis eilisestä. Jäi vähän heikolle syömiselle eilen niin illalla mätin sitten jotain munkkipalleroita naamariin ihan liikaa, ei hyvä.

Muuten meni kivasti, en käyttänyt edes kaikkia mukaani varaamia oluita. Lähinnä koska paikalle pelmahti lauma parikymppisiä kananaivoisia yksilöitä, joita pakenin saunaan. Illan hintakaan ei päätä huimannut, ainut suora kustannus oli osuuteni taksimatkasta (jonka unohdin suorittaa sialle). Yökerhoon menemisen skippasin kiinnostuksen puutteeseen jonossa ja silmästäkin alkoi erittymään jotain mössöä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Torstain krapuloinnit

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Ei krapulaa, päinvastoin olo on mitä loistavin :]
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Torstain krapuloinnit

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Olin suunnitellut ottaa sisäpalveluohjesäännön mukaiset 6-8 annosta, mutta koska vaimo ei ottanut mitään, join vain neljä. En tykkää ottaa, jos vaimo ei ota.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstain krapuloinnit

Viesti Kirjoittaja saira »

Täällä vappusuunnitelmat muuttuivat vielä vähän vähemmän mielenkiintoisiksi eilen. Miehen kaverit kyselivät häntä eilen istumaan iltaa kanssaan kerholla, ja muksu lähti ensin vapputorille ja sieltä palatessaan pyysi päästä tälle ystävälleen yökylään. Mun vappuuni kuului siis LaTexin opettelua ja lasi valkkaria sohvalla omassa rauhassa. Ei krapulaa.
Viimeksi muokannut saira, 01.05.2014 12:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Torstain krapuloinnit

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ei kankkusta, juhlinta miedolla kaavalla. Tänään sää ei houkuta ultsille, vaan tulee soffanpohjavapunpäivä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Torstain krapuloinnit

Viesti Kirjoittaja Gat »

Olin kaksi eikun kolme ja puoli päivää ihan ilman kaljaa! Ennätys! Alkuun krapula oli hirveä, sellaista paniikkikohtausoksentelua. Sitten rauhoituin. Tosin eilen kävin kaupassa ja join kuusi Karhua. Sopiva määrä, ei krapulaa. Tänään pari tasoittavaa, simaa (alkoholipitoista) ja tippaleipää.

Se harmitti, että kun eilen kerrankin ihan varmasti selvinpäin, pestynä, puhtain vaattein kruisailin ympäri Orimattilan "keskustaa" yhtään kyttäautoa ei näkynyt minua pysäyttämässä!! Vaikka suunnittelin mulkoilevani epäilyksiä herättävästi ja rekvisiittana pelkääjän paikan jalkatilassa pyöri tyhjä Karhutölkki.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Torstain krapuloinnit

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Ei krapulaa tahi muuta pahaa oloa. Eilen .375 pullo sampanjaa.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstain krapuloinnit

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pakkaushommia, huomenna Kyprokselle. Helvetin hyvä, että Suomessa kylmeni.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstain krapuloinnit

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Älä oo Perde noin kateellinen. Onhan se paljon mukavampi lähteä, kun täällä ei ole enää huippukelit, vaan muutos on oikeasti suuri.

Mukavaa matkaa Yllelän väelle!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstain krapuloinnit

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti:^ Älä oo Perde noin kateellinen. Onhan se paljon mukavampi lähteä, kun täällä ei ole enää huippukelit, vaan muutos on oikeasti suuri.

Mukavaa matkaa Yllelän väelle!
Kiitos. Eli juuri näin. Ehti jo vähän harmittaa viikko sitten, kun oli muutama päivä sortsikeliä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Torstain krapuloinnit

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ettäpä oli huonoa tippaleipää tämä "Fazer". Valmiiksi kuivunutta toki, mutta muutenkin liian kapeasta langasta pyöritettyä rypyliäistä mautonta taikinamöykkyä. "Wanhan Porvoon Fabriikin Kotisima" lasipullosta taas on rusinoita vajaa kuin ehtaa simaa ja ainakin parempaa kuin muovipullofeikit.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Torstain krapuloinnit

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

exPertti kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
exsu kirjoitti:^ Älä oo Perde noin kateellinen. Onhan se paljon mukavampi lähteä, kun täällä ei ole enää huippukelit, vaan muutos on oikeasti suuri.

Mukavaa matkaa Yllelän väelle!
Kiitos. Eli juuri näin. Ehti jo vähän harmittaa viikko sitten, kun oli muutama päivä sortsikeliä.
Etkö oikeasti pystyisi nauttimaan arkirutiinien murtamisesta jos tietäisit Suomeen jääneitten nauttivan elämästään? :)

Juu, hyvää reissua.
Käsittääkseni Yllen ja kaltaistensa ajatus kumpuaa siitä käsityksestä, että Suomessa on ikään kuin rajoitettu määrä kivoja kelejä. Hän tietenkin toivoo, etteivät ne kulu juuri silloin, kun hän itse on poissa. :P

Sitten asiaan eli MINUUN. Mitään en ole ottanut eilen enkä tänään enkä ota. Mutta huomenna saatan ottaa.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Torstain krapuloinnit

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

exPertti kirjoitti:^ kateellinen? Ei kun olen aina pitänyt tätä logiikkaa outona, että 'onneksi kotimaahani tuli surkea ilma niin reissusta tulee parempi mieli'. Eikö maisemanvaihto itsessään tunnu riittävän hyvältä syyltä tuhlata rahaa? :)
Suomi on niin kallis maa, että maisemanvaihto saattaakin itse asiassa olla tapa säästää rahaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Torstain krapuloinnit

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Snooker on saanut arvoisensa konnotaation. Kävin tänään Tohtori Kyllä:n vastaanotolla. Hänelle oli määrä saapua tuttu pariskunta kylään, mutta saavuttuani paikalle tämä ilmoitti heille "pelaavansa snookeria" ja siirsi miitingin iltaan. Lienen raportoinut meneillään olevien mm-kisojen kulusta liikaa aiemmilla visiiteilläni ja ko. visiittien pääasiallinen sisältö on selvästi raportoitu eteenpäin, koska kryptattu koodi aukesi vastanottajalle välittömästi. Tulikin pelailtua krapulasta huolimatta tai juuri sen takia ahkerasti, heittämällä paras vapunpäivä koskaan.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Torstain krapuloinnit

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Yksi saideri, sitten nukahdin soffalle klo 23. Olenko nyt aikuinen?
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstain krapuloinnit

Viesti Kirjoittaja exsu »

Eksyin räkälään taiteilijaystävieni kanssa. Oli hupaisaa. Sitten iski vanhuus, ja lähdin koitin. Nyt on aika jees.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstain krapuloinnit

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kreitsu kirjoitti:
Käsittääkseni Yllen ja kaltaistensa ajatus kumpuaa siitä käsityksestä, että Suomessa on ikään kuin rajoitettu määrä kivoja kelejä. Hän tietenkin toivoo, etteivät ne kulu juuri silloin, kun hän itse on muualla
Ei liity kiintiöihin tai rajoituksiin. Vaan matkan yhden tärkeimmän asian realisoitumiseen mahdollisimman hyvin. En siis mene etelään Suomen kesälämmössä. Toukokuun alku oli jo sinänsä kompromissi, alun perin piti mennä huhtikuun viileillä, mutta tarjonta oli tuolloin heikkoa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin