Timmi tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Perkele... lämpö noussut taas yli 37 vaikka syön olkapäähän Ibusalia.

Pomo sanoi äsken että jos lounaaseen mennessä ei laske lääkkeen avulla, "saat luvan lähteä". Ja kauhea nauru perään etten todellakaan ole potkuja saamassa.. Hassu täti. Katsotaan nyt, luulen että lämpö on ihan vaan aikaisin nousemisesta ja kiireisestä eilisestä, stressinlaukaisija tmv..
Yksi sana: Ovulaatio. Taas on aika miettiä sitä vauva-aihetta ;) (sori, mulla on projisoituva vauvakuume)
Ajankohta täsmää. Perhana, älä ala tohon kampanjointiin, mä seison heikoilla jäillä eikä toi yks kotona auta asiaa ollenkaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hebuli kirjoitti: Oletko koittanut nukkua selälläsi ohuella ja kovahkolla patjalla? Auttaa joidenkin selkävaivoihin.
Ei pysty oleen selällään, paitti jos on jalat koukussa
:?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

kid kirjoitti:
Hebuli kirjoitti: Oletko koittanut nukkua selälläsi ohuella ja kovahkolla patjalla? Auttaa joidenkin selkävaivoihin.
Ei pysty oleen selällään, paitti jos on jalat koukussa
:?
Tietokonetomografiaan MARS! OTA se lähete, tai talsi illalla tapaturma-asemalle, kyllä ne sut sinne ottaa...
The great club outshines the individual, always and forever.
Lilo

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Hmm. Kyllä kaikkien kityruNkkareiden kannattaisi vaihtaa autovakuutus IF:lle, huomasin taannoin että mainostavat maksavansa 130%... :roll:
Kid

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: Tietokonetomografiaan MARS! OTA se lähete, tai talsi illalla tapaturma-asemalle, kyllä ne sut sinne ottaa...
Mä ajattelin kyl mennä lekuriin uudelleen ko ei tää oikeen helpota... Täytyy kait sit vaatia tarkempia tutkimuksia. Mutta mä vihaan lääkäreitä, ni ei o helppoo!
tonttu8

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Huomenta. Miten mua muka väsyttää, vaikka olen nukkunut 10h viime yönä? Vai oonkohan nukkunut liikaa... tai sitten vlopun unen vähyys vaivaa vielä. Ei tiedä.
Ei ole vieläkään jouluvaloja ikkunassa, mutta huomenna...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Piti vaan mainita teille naispuolisille: pistä mies pelaamaan splinter cell:iä! Sen taustaäänet nukuttaa ihan pirun hyvin. Eilen meni max. 1 minuutti kunnes sain unenpäästä kiinni. Yleensä tähän tehoaa NHL, nykyään Hitman tai SC.

Kjäh :twisted:
The great club outshines the individual, always and forever.
Hebuli

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

kid kirjoitti:
Hebuli kirjoitti: Oletko koittanut nukkua selälläsi ohuella ja kovahkolla patjalla? Auttaa joidenkin selkävaivoihin.
Ei pysty oleen selällään, paitti jos on jalat koukussa
:?
:shock: Vaikutat kyllä aika työkyvyttömältä invalidilta. Kuuntele Elppiksen neuvoa, se on alan timantinkova ammattilainen. Älä anna lääkärien hyppyyttää itseäsi.
Exsat

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Pinkkuavatarit vaan lisääntyy! :cheer:

Tänään vuorossa huonekalukauppa- ja kodinkonekierros. Pilates-tunnillakin voisi käydä, ja vihdoinkin siellä Kelassa, kun on jäänyt jo ties kuinka monena päivänä.
Dumari

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Jes, sain ajan kirurgiselle kolmen kuukauden päähän. Vitun kivaa, vastahan tässä on pari kuukautta ollut mitään tekemättä. :evil:
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Exsat kirjoitti:Pinkkuavatarit vaan lisääntyy! :cheer:
:D ne on rok

Parkettia laittamaan... pah. Ei äippä oikein ymmärtänyt että sen parketin alle tulee sellaista eristysmattoa. Noh, tyhjensin huoneen ja lähetin äipän kauppaan. Torstaina koitetaan uudestaan.

:roll:
Viimeksi muokannut Mojo, 22.11.2005 11:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Geetzu lähde ihmeessä shoppailemaan. Mäkin ostin eilen jouluporsaan ja -tähden ja isken ne esille heti kun vaan saan noi niihin sopivat verhot ommeltua :D

Mun kroppa on jotenkin aivan jumissa sen eilisen ilmalennon jäljiltä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Camilla kirjoitti: Mun kroppa on jotenkin aivan jumissa sen eilisen ilmalennon jäljiltä.
Mitäköhän sä teit sille konilles että se sut selästään heitti?
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hebuli kirjoitti: :shock: Vaikutat kyllä aika työkyvyttömältä invalidilta. Kuuntele Elppiksen neuvoa, se on alan timantinkova ammattilainen. Älä anna lääkärien hyppyyttää itseäsi.
Molen vanha ja raihinainen sekä kurttunen. Juu, Elppis on viksu, myönnän. Ja opiksi otan.
Seuraavan kerran lekurilla, pakotan ne laittaa mut tutkimuksiin!
(kunhan se naikkonen ei vaa hiplais mun polvee sillain oudosti..Kokoajan lääppimässä. Tuli outo olo.Hrr)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ohoh! Kylläpäs taas luiskahti pitkään..
Runkkis

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Väsyttää niin pirusti. Hitto, kun ei vieläkään ole onnistunut siirtämään unirytmiä "normaaliin". Eilen oli hyvä mahdollisuus siihen, mutta sitten nukahdin sohvalle siinä puoli ysin aikoihin ja heräsin sitten puoli yhdeltätoista. Ja tietenkään en saanut enään unta. Mä en jaksa.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Elppis kirjoitti:
Camilla kirjoitti: Mun kroppa on jotenkin aivan jumissa sen eilisen ilmalennon jäljiltä.
Mitäköhän sä teit sille konilles että se sut selästään heitti?
En mitään :D Käppäilin vaan vapain ohjin pitkin peltoa ja toinen hevonen lähti ravaamaan mistä hän sitten päätti vähän keventää takapäätään.. Huom! Entinen omistaja sanoi ettei se osaa pukitella.
Exsat

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Lääkäri soitti, kaikki muuten normaalia, raudansyönti jatkuu edelleen. Maitoa ei pidä juoda, ei kuulu aikuisen ruokavalioon, kuulemma. Pitää varmaan sitten siirtyä viiliin tai johonkin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Camilla kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Camilla kirjoitti: Mun kroppa on jotenkin aivan jumissa sen eilisen ilmalennon jäljiltä.
Mitäköhän sä teit sille konilles että se sut selästään heitti?
En mitään :D Käppäilin vaan vapain ohjin pitkin peltoa ja toinen hevonen lähti ravaamaan mistä hän sitten päätti vähän keventää takapäätään.. Huom! Entinen omistaja sanoi ettei se osaa pukitella.
Se entinen omistajahan painoi lähes 100kg? Eli tuplasti sun paino ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Elppis kirjoitti:
Se entinen omistajahan painoi lähes 100kg? Eli tuplasti sun paino ;)
Oliskin :D .
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Päivien päivää........
Johan sitä taas kesti, ennenku pääs avaamaan Kityn. Sitäpaitsi mul on pää ihan tyhjä taas, ni en oikein keksi ees mitään raportoitavaa.
Paitsi et oon menny sopimaan jotku ihme treffinpoikaset ens viikonlopuks jonku ihan ihme tyypin kanssa. Ei hyvä. Pelottaa jo valmiiksi niin paljon, että voisin perua koko homman.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Hassua. Näyttäis että nukun suunnilleen joka toinen aamu puolille päivin, ja joka toinen nousen kellon soidessa 8.30.. Jos olen kuntoillut edellisenä päivänä, ja jos vielä vesisade ropisee ikkunaan, niin tuntuu että unetus maksimoituu, ja ylöspääsy on niinä aamuina puolet vaikeampaa. Enpä tiiä sitten. Lihaksissa kyllä tuntuu vähän pitkästä aikaa.

Eivät vastaa KTV:stä.. :evil: Työn loppumisesta on jo kohta kaksi kuukautta, eikä tietoakaan mistään rahoista..

Tänään on pakko ostaa se uus 'kaksiosainen' tyyny. Yritän kuitenkin tulehduskipulääkekuuria tuohon niska-hartiaan samalla.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

irmelianneli kirjoitti:Yritän kuitenkin tulehduskipulääkekuuria tuohon niska-hartiaan samalla.
Burana, Ibusal jne. on tulehduslääkkeitä. Mä voin kehoittaa sua syömään saman "kuurin" kun mitä mun neurologi mulle alustavasti (ennen kuin sain ajan ja siksi aikaa helpottamaan) neuvoi.

Apteekista Ketorin (3,5€) / Ketomex (2,4€) - paketti. (Sama lääkeaine, eri valmistaja)

Syöt 25 mg tabletteja 2 kpl, aamuin ja illoin viiden päivän ajan. Eli 50 mg + 50 mg / pvä. Mulla auttoi...

Sori jos meni viisastelun puolelle, ei ollut tarkoitus.
Viimeksi muokannut Elppis, 22.11.2005 12:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu kirjoitti: Onks joku hullu jo joulukoristellu kotinsa?
:yo:

Täältä löytyy jo pari olkipukkia, pöytäkynttilän ympäriltä jouluinen mansetti, keittiön ikkunasta tyttären kanssa askarreltu joulukoriste, parista muusta ikkunasta jouluvalot, ja pari joulukukkaa. Ja jatkoa seuraa...Niin, ja parvekkeen kaiteelle kiedoin eilen havuköynnöksen.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Elppis kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Yritän kuitenkin tulehduskipulääkekuuria tuohon niska-hartiaan samalla.
Burana, Ibusal jne. on tulehduslääkkeitä. Mä voin kehoittaa sua syömään saman "kuurin" kun mitä mun neurologi mulle alustavasti (ennen kuin sain ajan ja siksi aikaa helpottamaan) neuvoi.

Apteekista Ketorin (3,5€) / Ketomex (2,4€) - paketti. (Sama lääkeaine, eri valmistaja)

Syöt 25 mg tabletteja 2 kpl, aamuin ja illoin viiden päivän ajan. Eli 50 mg + 50 mg / pvä. Mulla auttoi...

Sori jos meni viisastelun puolelle, ei ollut tarkoitus.
Miksi just Ketorin? Eikö Ibumax 400mg 3krt/pv ajais saman asian? Noita ostin just eilen nääs hittovie. En oo kyllä suurta vaikutusta huomannu, ehkä vähän aikaa sen ottamisen jälkeen tuntuu miedommalta kipu. Yöksi voisin tietysti ottaa Panacodia, jota on kaappiin jäänyt iso paketti, sehän on vaan kipuun.
Vastaa Viestiin