Timmi tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Exsat

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

ninnithequeen kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Onks joku hullu jo joulukoristellu kotinsa?
Täältä löytyy jo pari olkipukkia, pöytäkynttilän ympäriltä jouluinen mansetti, keittiön ikkunasta tyttären kanssa askarreltu joulukoriste, parista muusta ikkunasta jouluvalot, ja pari joulukukkaa. Ja jatkoa seuraa...Niin, ja parvekkeen kaiteelle kiedoin eilen havuköynnöksen.
Mä ajattelin tänään hakea koristeet kellarista. Tosin meillä asuvat kaksi joulunvihaajaa vähän hankaloittavat prosessia, toinen pahoinpiteli jo yhden joulutontun tuossa viikonloppuna mummolareissulla. Tontturaukka löytyi sohvalta korva poskelta ja hattu tuhannen päreinä.
ninnithequeen

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Exsat kirjoitti:Mä ajattelin tänään hakea koristeet kellarista. Tosin meillä asuvat kaksi joulunvihaajaa vähän hankaloittavat prosessia, toinen pahoinpiteli jo yhden joulutontun tuossa viikonloppuna mummolareissulla. Tontturaukka löytyi sohvalta korva poskelta ja hattu tuhannen päreinä.
Mitä pahaa se tonttu oli Beddikselle tehnyt? :shock:
Exsat

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

ninnithequeen kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Mä ajattelin tänään hakea koristeet kellarista. Tosin meillä asuvat kaksi joulunvihaajaa vähän hankaloittavat prosessia, toinen pahoinpiteli jo yhden joulutontun tuossa viikonloppuna mummolareissulla. Tontturaukka löytyi sohvalta korva poskelta ja hattu tuhannen päreinä.
Mitä pahaa se tonttu oli Beddikselle tehnyt? :shock:
Oli kuulemma edesmenneen isoäidin näköinen.. :roll:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

irmelianneli kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Yritän kuitenkin tulehduskipulääkekuuria tuohon niska-hartiaan samalla.
Burana, Ibusal jne. on tulehduslääkkeitä. Mä voin kehoittaa sua syömään saman "kuurin" kun mitä mun neurologi mulle alustavasti (ennen kuin sain ajan ja siksi aikaa helpottamaan) neuvoi.

Apteekista Ketorin (3,5€) / Ketomex (2,4€) - paketti. (Sama lääkeaine, eri valmistaja)

Syöt 25 mg tabletteja 2 kpl, aamuin ja illoin viiden päivän ajan. Eli 50 mg + 50 mg / pvä. Mulla auttoi...

Sori jos meni viisastelun puolelle, ei ollut tarkoitus.
Miksi just Ketorin? Eikö Ibumax 400mg 3krt/pv ajais saman asian? Noita ostin just eilen nääs hittovie. En oo kyllä suurta vaikutusta huomannu, ehkä vähän aikaa sen ottamisen jälkeen tuntuu miedommalta kipu. Yöksi voisin tietysti ottaa Panacodia, jota on kaappiin jäänyt iso paketti, sehän on vaan kipuun.
Ketorin on vaan kuulemma pitkävaikutteisempaa. Mä syön nyt Ibusalia, joka on siis samaa kun toi Ibumax, eri valmistajan vaan. Hyvä lääke sekin, kai. Ketorinistä on vaan omakohtainen "suositus", eli kerran on toiminut mulla hyvin. Eri lääkkeet eri paikkojen tulehduksiin, kai? (mulla on pehmytkudostulehdus... lihastulehduksiin kannattaa koittaa jotain muuta?)
Viimeksi muokannut Elppis, 22.11.2005 13:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

V****** hipoo jo huippuja, ei pysty urheileen, ei pysty ryyppimään, ei pysty olemaan ulkona, ei pysty tekemään mitään.

Niin tupakkiakaan ei voi polttaa, kun kurkku hajoaisi saati sitten kahvia juoda. Nyrkkeilysäkki olis påp nyt.
Avatar
Ruthlessboy
Kitinäaddikti
Viestit: 93
Liittynyt: 20.11.2005 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Ruthlessboy »

Geetzu kirjoitti: Onks joku hullu jo joulukoristellu kotinsa? Iski himo siihen viime yönä! Ekan kerran koskaan. Täytyy ehkä tyydyttäytyä.
Joutu laittamaan parvekkeelle vähän valoa, että näkee poltella tupakkia siellä. Mun himot on sitä myöten tyydytetty. Mä sain jo, milloin sä tuut?
millivanilli

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Hei kaikki!!

Töissä ollaan, viimeisiä viedään.. tässä kuussa enää kaksi kertaa täällä ja ensikuussa myös kaksi kertaa.

Nyt tahtoisi kotio.. on niin paljon tekemistä, ettei viitsisi olla täällä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kerpele. Ällöttää. Ropisee joku tuolla ulkona. Yäk. Exsat.. Ginaaaa... Nowakin näkyi olevan äsken langoilla..? Tulkaa joku kahville? Tjtn..
Kid

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mikä vittu siinä on, että kun ois jotain tärkeetä tekemistä (kuten tenttiinlukua) niin siivoominenkin on paljon mielekkäämpää?!?!?
Tästä tuu yhtään mitään..Ja täällä mä nytkin vaan roikun..
1108

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Exsat kirjoitti:Tontturaukka löytyi sohvalta korva poskelta ja hattu tuhannen päreinä.
Notta ristus. *lataa haulikon ja katsoo aikatauluja Ouluun*

Perkele pääsen tai siis SAAN aloittaa duunit maanantaina. Ja vahva Tampere fiilis työmaassa. En muuten lähde kulumallakaan pois, paitsi vissiin HELLsinkiin muutamaksi viikoksi.
Gina

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Gina »

irmelianneli kirjoitti:Kerpele. Ällöttää. Ropisee joku tuolla ulkona. Yäk. Exsat.. Ginaaaa... Nowakin näkyi olevan äsken langoilla..? Tulkaa joku kahville? Tjtn..
Mä mätänen nyt sinnillä täällä kotona. Pakko päästä työkuntoiseksi, kauhean huono omatunto olla pois.
ninnithequeen

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

"Pyykki ei lopu koskaan, ihan niinkun mä tietäis en..."

Perkele. Tänään mä haluun ne jouluvalot etupihalle. HALUUU-UUN! En vaan ole päättäny vielä että punaiset vaiko kirkkaat. Hmm. Tai että mihin hemmettiin mä ne pistän?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Gina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Kerpele. Ällöttää. Ropisee joku tuolla ulkona. Yäk. Exsat.. Ginaaaa... Nowakin näkyi olevan äsken langoilla..? Tulkaa joku kahville? Tjtn..
Mä mätänen nyt sinnillä täällä kotona. Pakko päästä työkuntoiseksi, kauhean huono omatunto olla pois.
No se on kyllä ihan oikein. Paitsi että omattunnot hiiteen kuulitko! Ehkä mä tästä saan kohta itsestäni irti lähteä johonkin liikkumaan, ja sitä tyynyä ostamaan. *vielä yöpaitasillaan*
AarneAnkka

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tänään minulla on väsynyt, tyhmä ja turhautunut olo. Inhaa tiedostaa että on tehnyt virheitä, eikä mahda nykytilanteelle mitään.

No, huominen lienee parempi.
Gina

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Gina »

irmelianneli kirjoitti:
No se on kyllä ihan oikein. Paitsi että omattunnot hiiteen kuulitko! Ehkä mä tästä saan kohta itsestäni irti lähteä johonkin liikkumaan, ja sitä tyynyä ostamaan. *vielä yöpaitasillaan*
No toisesta duunista sanoivat että älä tule puolikuntoisena mutta toisessa kuulostaa epäilävältä olenko mä sairas ollenkaan. Ja mä tiiän että mun poissaolo siellä on tosi hankalaa ja tuottaa suuria rahallisia menetyksiä. Voi hitto, jos yrittäis mennä sinne huomenna jos on vähänkään parempi olo.
Faghag

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Ohos, pitkästä aikaa jaksoin vilaista Kityä ja en tiedä, lieneekö vika minussa vai Kityssä, mutta kylläpäs on TYLSÄÄ läppää eli IRL selättänyt virtuaaliolemisen 6-0. Mutta pikkujouluissa sitten viimeistään livestellään :cheer:

Siihen asti, rakastakaa itseänne :h:
Hebuli

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Geetzu kirjoitti:Onks joku hullu jo joulukoristellu kotinsa? Iski himo siihen viime yönä!
Aloitan joulukoristelut perinteisesti pikkujouluissa hankkimalla kirkkaanpunaisen nenän. Vaatii viikkojen valmistelua, mutta kyllä se punakuono yleensä ehtii jouluun mennessä.
slam

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Jokainen "lihas" kohtuullisen kipeenä moisesta repimisestä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Sainpahan keräiltyä itseni siihen malliin, että viety on nyt ekopisteeseen metallit, muovit ja lasit. Ja samalla tuli käytyä kaupassa. Kitymarketista oli tarkoitus porkkanoita ja raejuustoa mennä ostamaan, niin kappas kun taas reppu pullollaan lähdin ulos :roll: voi hyvänen jestas. Joulutorttukahvitkin tarjosivat siellä, vaan oli niin pahaa torttua että heitin roskiin.


..Ainiin, ja raahasin fillarin talviteloille kellariin, se vasta oli urheilua, pfiuuh. 4 x 90ast käännös melkein pystysuoria portaita pitkin alas.. Kiitokset vaan käytännönläheiselle suunnittelijalle taas :roll: (Tuskankin)hiki tuli.
Gina

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Gina »

Mä siivoan kaappeja, järjestän kuvia ja täytän liiton papereita. Olen ahkera, jees.
tuulenpuiska

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Faghag kirjoitti:Ohos, pitkästä aikaa jaksoin vilaista Kityä ja en tiedä, lieneekö vika minussa vai Kityssä, mutta kylläpäs on TYLSÄÄ läppää eli IRL selättänyt virtuaaliolemisen 6-0.
BITCH. Et vain tajua.
Kid

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

En sitten oo saanu mitään oikeestaan aikaseks. Vähän siivoilin ja kohta ois pyykkituvan aika.
Tenttiinlukua? Pah!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Taidanpa lähteä talsimaan paceen nyt. Kaamea loskapaska vaan.. Housunlahkeet kurassa. Pöh.

Ainiin, ja se tyyny..
Turbohaltija

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

kid kirjoitti:En sitten oo saanu mitään oikeestaan aikaseks. Vähän siivoilin ja kohta ois pyykkituvan aika.
Tenttiinlukua? Pah!
Joo, sama vika. Raahauduin vielä kirjastoonkin, jotta varmasti tulisi luettua eikä puuhattua muuta. No joo, nukuksin siellä sitten tunnin verran ja päätin tulla kotiin suosiolla.
SikaMika

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tämä päivä on mennyt suunnitelmien mukaan. Ainakin melkein.

Kello herätti kahdeksalta ja reippailin pirteänä pystyyn, söin aamiaisen ja lähdin koululle. Ainakin melkein; nukahtelin useaan otteeseen ja kun lopulta "heräsin", totesin olevani niin paljon myöhässä ettei ole enää mitään järkeä lähteä liikenteeseen. Laitoin uuden herätyksen klo 11:ksi, jolloin herättyäni ehtisin mukavasti käymään päivän aluksi salilla ja tehdä loppuillan kouluproggista. Ylösnousemus klo 11 toteutuikin, ainakin melkein; päätin kellon soitua köllötellä vielä ihan hetken ja nousta sitten aamiaiselle. Homma meni hanskaan, ainakin melkein; heräsin seuraavan kerran kahdelta, jolloin tunsin oloni vieläkin liian uniseksi joten jatkoin torkkumista vielä tunnilla. Kolmelta sitten pääsin jo ylös, hoidin "aamu"toimet ja aloin hommiin. Sen jälkeen koulupuuhastelut ovatkin menneet ihan putkeen, ainakin melkein...
Vastaa Viestiin