Timmi tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tuulenpuiska

uuhaah

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Joko se tiistai pääsi yllättämään takaapäin? (raivoisasti ilman lubea)
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Tjaa. Tenttiin tuli luettua tänään.. juu, 16 sivua. Torstaina viimeistään kiroan itseni alimpaan helvataan.

Nyt nukkumaan että jaksaa huomenna olla taas pirteä! Tsirp!
nami nami
Enthu

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

mitäköhän sitä tänään tekis... vois käydä päivän valjettua Ateneumissa katsastamassa Ina Collianderin näyttelyn... kaiken maailman näyttelyt&
taidetapahtumat pitää kiertää nyt kun on vielä aikaa :lol:
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Unta palloon --->

Tänään paljon tekemistä.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ninnithequeen

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Timmipä hyvinkin. Aamulla aikaisin ylös ja rankka päivä duunissa, illalla kämpän hinkkausta jonka lisäksi olen päättänyt päästä sinne lenkille vihdoin. Iltareippailun jälkeen voisi tulla unikin ilman taistelua...
Terrorizer

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Terrorizer »

ihan tavallinen puzz nuzz-vuorokausi taas alkanut ,2 pannua teetä mennyt ja meteli raikaa kämpässä :D
Kuva
Mulli75

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK !

Taas jäi Dumis toiseksi :D

Ei mitään uutta, virtaa on taas ja hyvin pyyhkii.
Dumari

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Joo, huomenta. Olo on kuin koomapotilaalla, ehkä olis pitänyt jäädä himaan, tiedä sitä.
Pikku-Akka

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Huomenet pohjoisesta! Todella aikaansaava olo. Mitähän seuraavaksi tekis... *Penkoo mappeja* Siis töissä ollaan!
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Huomenta.

Paljon tekemistä. Parkettia laitettavana, työtä tehtävänä ---->

Heidå
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Lilo

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Huomenta.

Luvassa töitä. Hiphiphip.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Klo 8 töihin, mikäs tässä. UNOHDIN avata Kityn :shock: Pelottavaa!

Mies myi eilen autonsa, mutta kaupat peruttiin jo illalla finanssiongelmien takia :( Eilen piti käyttää kaikki mahdolliset lohdutuskeinot. Keino mikä tepsi, oli 4 kpl ruisleipiä, päälle juustoa, lihapullia, majoneesia, pippurimetukkaa ja keitetyt kanamunat. Ihmeelliset ovat miehen tiet..
The great club outshines the individual, always and forever.
Geetzu

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mulla taas ei niin mitään tekemistä. Nordean verkkopankki ei oikein pidä musta, erroria iskee ruutuun joka latauksella ja mua kun niiiiin kiinnostaisi tietää kuinka monta euroa voin lähteä hyvin mielin Stockalle nyt tuhlailemaan. Onks joku hullu jo joulukoristellu kotinsa? Iski himo siihen viime yönä! Ekan kerran koskaan. Täytyy ehkä tyydyttäytyä.

Jospa nyt ensin kahvia, tyhjää kityä ja muksun kanssa "kakka-ääti-kakka" -keskustelua.
Patz

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Mua ketuttaa. Nimittäin mun duuni.

Pomo lusmuaa ties missä, eikä hoida töitään. Sen takia kolleega venyy ihan liikaa, vetää kursseja yksin jne. Ja mä joudun paikkailemaan pomoa extempore. Vaan näkyykö se palkkanauhassa? No ei tosiaankaan.

Joka päivä joku kertoo kuinka ne ei tule toimeen ilman mun työpanosta ja kuinka mä niin hyvin hoidan hommani. Ja sitte ne paskiaiset jättää mun työsopimuksen jatkamatta, koska joku kusipää toiselta osastolta välttämättä haluaa tän duunin. Voi s*atana että syö naista!

Menen lakkoon.
slam

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

ihan mukavasti meni yö. Taidan hieman nukkua... 8) väsyttää.
Avatar
Ruthlessboy
Kitinäaddikti
Viestit: 93
Liittynyt: 20.11.2005 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Ruthlessboy »

Klip klop, klip klop, hevonen on pop :hep: Töissä taas ja flunssa alkaa hiljalleen parantua. Päätin olla tämän päivän antivegaani. Eli syön vain eläimiä, mitkä syövät toisia eläimiä.
slam

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Ruthlessboy kirjoitti:Klip klop, klip klop, hevonen on pop :hep: Töissä taas ja flunssa alkaa hiljalleen parantua. Päätin olla tämän päivän antivegaani. Eli syön vain eläimiä, mitkä syövät toisia eläimiä.
Jotain leijonaa söisi? olisiko hyvää? :roll:
tuulenpuiska

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Patz kirjoitti:..
Joka päivä joku kertoo kuinka ne ei tule toimeen ilman mun työpanosta ja kuinka mä niin hyvin hoidan hommani. Ja sitte ne paskiaiset jättää mun työsopimuksen jatkamatta, koska joku kusipää toiselta osastolta välttämättä haluaa tän duunin. Voi s*atana että syö naista!
Se on kumma juttu miten aina kuulee tämmöisiä tarinoita. Eikö hyvää työntekijää arvosteta versus "hyvä tyyppi"? Ichme meinikiä.
Patz kirjoitti: Menen lakkoon.
Olemme sinun takanasi 130%.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Perkele... lämpö noussut taas yli 37 vaikka syön olkapäähän Ibusalia.

Pomo sanoi äsken että jos lounaaseen mennessä ei laske lääkkeen avulla, "saat luvan lähteä". Ja kauhea nauru perään etten todellakaan ole potkuja saamassa.. Hassu täti. Katsotaan nyt, luulen että lämpö on ihan vaan aikaisin nousemisesta ja kiireisestä eilisestä, stressinlaukaisija tmv..
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti:Perkele... lämpö noussut taas yli 37 vaikka syön olkapäähän Ibusalia.
Viddu, oliskin ollut lämpöä aamulla, niin olisin jäänyt himaan. Nyt täytyy kestää kurkkukipuisena vielä puoli päivää. Räkä -ja flunssatauti on hyvä. Paree olis parantua viikonlopuksi, koska silloin on meninkiä :roll:
Kid

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huohmenta. Yö meni taas vituiks, uni ei meinannu tulla ja selkää särki.
Ny pitäs jaksaa lukee tenttiin.. Paska päivä!
Hebuli

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Timmi tosiaan. Kuukausien löysäily sai virallisesti eilen loppunsa kun kävin pitkästä aikaa punttisalilla. Oli vähän tervanjuontia kun ei tuntunut enää jaksavan mitään ja nyt ovat lihakset ihan nuutuneet, mutta ihan hyvä olo kumminkin silleesti askeettis-masokistisessa kidutusmielessä.

Vähän liikaa oli vaan väkeä työpaikan kuntosalilla, liikaa tunkua kyykkytelineeseen ja penkille. Pitäiskö sittenkin harkita kaupallista vaihtoehtoa, siellä voisi olla kauniita lentoemoja ja hoitsuja?

Tänään normipäivä, sykli jatkuu. Kahdet pikkujoulut peräkkäisinä viikonloppuina, työpaikan ja Kityn. Onneksi eivät samalle vkl osuneet.
Hebuli

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

kid kirjoitti:Huohmenta. Yö meni taas vituiks, uni ei meinannu tulla ja selkää särki.
Oletko koittanut nukkua selälläsi ohuella ja kovahkolla patjalla? Auttaa joidenkin selkävaivoihin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Perkele... lämpö noussut taas yli 37 vaikka syön olkapäähän Ibusalia.

Pomo sanoi äsken että jos lounaaseen mennessä ei laske lääkkeen avulla, "saat luvan lähteä". Ja kauhea nauru perään etten todellakaan ole potkuja saamassa.. Hassu täti. Katsotaan nyt, luulen että lämpö on ihan vaan aikaisin nousemisesta ja kiireisestä eilisestä, stressinlaukaisija tmv..
Yksi sana: Ovulaatio. Taas on aika miettiä sitä vauva-aihetta ;) (sori, mulla on projisoituva vauvakuume)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Turbohaltija

Re: Timmi tiistai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lolitan avatar on aika... tehokas?? :shock:
Vastaa Viestiin