Liha tummuu lauantaina

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Liha tummuu lauantaina

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Saatana, assarilla hirttänyt Vappu päälle ja hommat tekemättä, joten minä lähden nyt töihin. Lisäksi näin niiiiin kuumottavaa unta, että jos mulla olis joku booty call -lista, nyt lähtisi puheluita.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Liha tummuu lauantaina

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jaha viksuna oitin eilisen vappaaksi. olin kyllä sängyssä koko päivän sen, vappu jäykisti kaikki paikat, niin kaikki..
tänään pääsi taas sängystä ylös, no joo kun ei jaksanut kauppaan mennä eilen niin tempasin ja leivoin rieskat itse illalla..
Aamulla sitten pierasin pihalle..
Viimeksi muokannut Niba, 03.05.2014 11:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Liha tummuu lauantaina

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Pitäisi syödä aamiaista, että jaksaa vetästä lenkin. Ei huvittaisi millään, ei ole nälkä. En yleensä syö aamiaista, ellen ole menossa lenkille. Aamupalan säännöllisen syömisen lopetin jo joskus teininä. Mites te muut; syöttekö aamupalan joka aamu?
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Liha tummuu lauantaina

Viesti Kirjoittaja Niba »

250g rasvatonta maitorahkaa, 50g marjahilloa ja 50g pähkinämysliä, vettä 250ml , joskus ruikkarin juustoviipaleella tai kinkkusiivulla..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Liha tummuu lauantaina

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Aamupala kuuluu rutiiniin. Mä varmaan lakkaisin toimimasta ilman aamupalaa. Muut safkat saattaa päivän aikana unohtua jos on parempaa tekemistä.

Vappupäivänä oli vähän hapeton olo, niin joutokännillä ollessani ajattelin, että katompa mistä noi kakarat jatkuvasti vouhottaa. Clash of clans. No nyt mä olen itse koukussa. Tuin jo noin yhdeksällä eurolla suomalaista peliteollisuutta.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Liha tummuu lauantaina

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jos on kohmelo niin syöminen ja veden juominen autaa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Liha tummuu lauantaina

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Tätä olen unohtanut hehkuttaa. Hitokseen hyvä homma.

http://www.espoo.fi/fi-FI/Asuminen_ja_y ... soliittyma
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Liha tummuu lauantaina

Viesti Kirjoittaja Niba »

kohta läski tummuu..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Liha tummuu lauantaina

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Syön AINA aamupalaa. Yleensä ruisleipää kalkkunalla ja oltermannilla, teetä ja jonku hedelmän.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Liha tummuu lauantaina

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Aamupala tulee lähes poikkeuksetta syötyä.
Viimeaikana jonkun sortin smoothie (?). 2dl rasvatonta maitoa, 2dl kreikkalaista jugurttia, 2dl marjoja (tai esim pieni banaani ja pari kiiviä) ja nuo sauvasekoittimella sekaisin.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Liha tummuu lauantaina

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Syön aina kun on nälkä. Aamulla on ~8 tunnin paaston jälkeen luonnollisesti nälkä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Liha tummuu lauantaina

Viesti Kirjoittaja exsu »

Syön aina aamupalan, jos ei ole jotain kammottavaa labra tms. pakotetta olla syömättä. Yleensä kaurapuuroa raejuustolla ja marjoilla, viime aikoina oon sooloillut ja syönyt välillä leipää, välillä jogurttia ja rahkaa marjojen/hedelmien ja pähkinöiden kanssa, ja tänään villisti kauramuroja jogurtin kanssa. Lisäksi maitokahvi ja paljon vettä. Iltapala unohtuu usein, iltaisin ei jotenkin ole nälkä, mutta aamupala ei koskaan.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Liha tummuu lauantaina

Viesti Kirjoittaja aasi »

Joka aamu. Talven vakio on ollut pakastemarjoja ja maustamatonta jogurttia, välillä keitetyn kananmunan kanssa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Liha tummuu lauantaina

Viesti Kirjoittaja annepa »

Töiden alettua (joo, nyt on oikeasti tekemistä työmaalla) elämä säännöllistyi ja aloin syödä aamupalaa. Purkki rahkaa, vähän vehnäleseitä ja pari desiä marjakeittoa. Taidan vähentää soppalinjaa ja korvata vähennyksen marjoilla.

Säännöllistymiseen kuuluu myös se, että tätä nykyä syön myös oikean lounaan ja välipalaksi iltapäivällä hedelmän. Lisäksi viinan juonti on vähentynyt 80% joulu- ja tammikuun määriin verrattuna ja nukkumaan menen yleensä kymmeneltä tai yhdeltätoista ja herään kuudelta tai seiskalta. Musta tuli kerralla kunnollinen kansalainen :o
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Liha tummuu lauantaina

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Hans Jörgen kirjoitti:Syön aina kun on nälkä. Aamulla on ~8 tunnin paaston jälkeen luonnollisesti nälkä.
Muuten sama, mutta koska aamulla ei ole nälkä, en syö. Joskus peruskoulun ala-asteella sitkeästi yritin joskus syödä, kun koulussa sanottiin, että aamupala pitää syödä. Ei siitä mitään tullut. Ei ole nälkä aamulla.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin