Korkean Salauksen Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Korkean Salauksen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ne on edelleen meidän perässä, onko Aasi toimeton vai pelkästään toivoton?

Äitienpäivälahjaa?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Korkean Salauksen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

Eilinen(kin) oli suunnitelmissa käyttää harjoitustöiden raporttien ja kandin kirjoittamiseen. Netti (ja Safari) päätti vain temppuilla, joten kirjoittaminen loppui siihen. Ja juu, tarvin nettiä kirjoittamiseen, kun kirjoitusohjelmana on LaTex, suht uusi tuttavuus mulle, ja muotoiluun tarvittavia koodeja ja niiden käyttöohjeita löytyy vain netistä. Tosin onneksi ne nyt jää näihin pohjiin muistiin, eli seuraava kerta taas helpompi. Jos tänään ottaisi eilisen kiinni, huomenna olisi molempien palautus...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Korkean Salauksen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Projektina kämppä kakstuhattaluvulle. Maalasin keittiön seinän. Sisäkattoa ei ole, ei ole kyllä olohuoneessakaan. Keittiön kaapistotki menee kuulema uusiksi.

Talokauppaaki pukkaa, ehdollinen tarjous hyväksyttiin. Tiistaina ehdon tarkistus. Itsehän olen silloin onnellisesti töissä, joten en ole kiikkumassa välikatolle katselmoimaan villojen määrää ja laatua.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Korkean Salauksen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

annepa kirjoitti: Sisäkattoa ei ole .

Öö?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Korkean Salauksen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Sisäkatto oli ennen kasikytlukulaista panelia, joka oli tietysti hyvin tummunut. No sitä ei nyt ole (tai on se vielä tuolla menossa uuniin), välikaton villat näkyy. Uusi sisäkatto on vielä lattialla paketissa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Korkean Salauksen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

annepa kirjoitti:Sisäkatto oli ennen kasikytlukulaista panelia, joka oli tietysti hyvin tummunut. No sitä ei nyt ole (tai on se vielä tuolla menossa uuniin), välikaton villat näkyy. Uusi sisäkatto on vielä lattialla paketissa.
:sir:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Korkean Salauksen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tältäkin pidennetyltä viikonlopulta jäi voimakas humaltuminen suorittamatta. Toisaalta koko viikolle vain kaksi liikuntasuoritusta. No onneksi alkaa normipituiset arkiviikot niin saa taas rytmin päälle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Korkean Salauksen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hiljaa virtaa Don..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin