Viides toukokuuta

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Viides toukokuuta

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Terve taas. Epuilla uuteen viikkoon.

Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viides toukokuuta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

CGI irtisanoi sopimuksen :cheer: :ohyeah: :cheer:
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viides toukokuuta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Harmittavasti olo on kipeä (virustauti, jossa gastroeneriitin vivahdetta), mutta ei niin kipeä, että olisi viitsinyt jäädä kotiin. Räntäsateessa pitii vielä käveskellä juna-asemalta töihin, kun batmobiili on lasin vaihdossa. Menin maalaisena tietty vielä väärään junaankin.

Lisäksi lisä piristyksenä verottaja ilmeisesti on sekoillut osinkojen kanssa, ainakin kirjanpitäjä sanoo, että ovat toimittaneet tiedot oikein.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Viides toukokuuta

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Täällä on taas ihan liikaa lukemattomia viestejä. Ei näitä kaikkia ehdi millään käymään läpi :(
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Viides toukokuuta

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti:Harmittavasti olo on kipeä (virustauti, jossa gastroeneriitin vivahdetta), mutta ei niin kipeä, että olisi viitsinyt jäädä kotiin.
Sama. Tosin tulin autolla, koska uhmaan katsastusmiehen käskyä lykkäämällä lasinvaihtoa ja toisaalta koska puolikuntoisen olon ja ränräsateen yhdistelmä sai jättämään fillarin kotiin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viides toukokuuta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

exPertti kirjoitti:Siis etkö ole niitten tykkääjänä fb:ssä? :)
Onnea vain niille onnettomille joilla on rahaa tuossa isossa finansitalossa, joka ulkoisti inkkareiden pikku kätösiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viides toukokuuta

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vagabondo kirjoitti:Terve taas. Epuilla uuteen viikkoon.

Ton levyn ostin vähän aikaa sitten. Vielä tsekkaamatta...

Eppujen Elävänä Euroopassa on ainakin OK live.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viides toukokuuta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Miellyttävät 27 raatia. Illalla vois silpasta taas rantakadulla lenkin. Eilen olikin salipäivä. Ihan jees.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Viides toukokuuta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Taas työmiestä sorretaan ja herrat vaan juo viinaa!1
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viides toukokuuta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:^Taas työmiestä sorretaan ja herrat vaan juo viinaa!1
Ei mene tasan nallekarkit...taaskaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viides toukokuuta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Työpisteellä kaksikymmentäkuusi astetta, ei palele.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viides toukokuuta

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lomamatkalla harjoittelu on aika stubua, ihme jos ei saa harjoitusta riittävästi kierrellessä tai matkustaessa, en kyllä menen mihinkään hikihöyrylään vaikka kaikki hotellit tarjoaakin kuntosaleja, ei vaan jaksa ymmärtää sellainen lomahan tuntuu enemmän työltä tai silleen..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Viides toukokuuta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pitäis huomenna järkätä kokkarit 25 henkilölle ja päästä mahdollisimman helpolla. Eineksiin en taivu ja catering ei enää ehdi. Mitä hittoa mä tarjoan?!

Edit: ja mielellään vielä niin, että huomioon on otettu keliaakikko, laktoosi-intolerantikko ja selleri-, pähkinä-, omena-, ja päärynäallergiat.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Viides toukokuuta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:Pitäis huomenna järkätä kokkarit 25 henkilölle ja päästä mahdollisimman helpolla. Eineksiin en taivu ja catering ei enää ehdi. Mitä hittoa mä tarjoan?!

Edit: ja mielellään vielä niin, että huomioon on otettu keliaakikko, laktoosi-intolerantikko ja selleri-, pähkinä-, omena-, ja päärynäallergiat.
Saat mahtavan hauskat ja tapahtumarikkaat kokkarit kun tarjoat taikinakuoreen tehdyn selleri-pähkinäyllätyksen omena & päärynäsoseella höystettynä. Jos haluat jotain tylsää, niin nopsia pikkusuolaisia on perinteisten cocktailtikkusydeemine lisäksi ainakin ruisneppari/nappi jonka päälle lämminäsavulohimössöä ja yrttiä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viides toukokuuta

Viesti Kirjoittaja Niba »

roasted locusts, siinä grillipileitten helmi?
Viimeksi muokannut Niba, 05.05.2014 15:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viides toukokuuta

Viesti Kirjoittaja Niba »

Eukaryota; Metazoa; Chordata; Craniata; Vertebrata; Euteleostomi; Mammalia; Eutheria; Euarchontoglires; Primates; Haplorrhini; Catarrhini; Hominidae; Homo; Species; Sapiens
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Viides toukokuuta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jaaaa lisätään listaan vielä yksi kasvissyöjä ja yksi paprika-allergikko. Tarjoan kiviä ja skumppaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Viides toukokuuta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Äiti oli kylässä hakemassa koiria hoitoon. Ei oikein saanut nukuttua ja varmisti remuamisellaan, ettei varmasti kukaan muukaan saa. Bussi lentokentälle lähtee joskus kolmen pintaan yöllä, oon varmaan ihan helvetin pirteä huomenna Berliinissä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Viides toukokuuta

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

urpiainen kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Harmittavasti olo on kipeä (virustauti, jossa gastroeneriitin vivahdetta), mutta ei niin kipeä, että olisi viitsinyt jäädä kotiin.
Sama
Olisi pitänyt jäädä kotiin. Meni oksenteluksi. Ei ole olo hyvä nyt. Eikä alkoholilla ole edes osuutta asiaan. :(
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Viides toukokuuta

Viesti Kirjoittaja huima »

^Joku on käynyt Gaijinissa syömässä?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Viides toukokuuta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Lomavastaajaa asettaessa tajusin, että olen seuraavan kerran toimistolla 15.5. Väliaika ei ole tosin ole oikeastaan lomaa, vaan toimiston ulkopuolista työskentelyä Berliini - Jyväskylä - Helsinki - akselilla.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Viides toukokuuta

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

huima kirjoitti:^Joku on käynyt Gaijinissa syömässä?
Björck on tähän asti ollut aika lailla median myötäkarvaan paijaama. Aika musta maanantai on kaverilla ollut.

Mä olen muuten käynyt Gaijinissa vain kerran. Jotenkin pidän Farangista enemmän.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viides toukokuuta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti: Mä olen muuten käynyt Gaijinissa vain kerran. Jotenkin pidän Farangista enemmän.
Ja taas duunaria sorretaan. Eikö tämä koskaan lopu?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Viides toukokuuta

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

urpiainen kirjoitti:Mä olen muuten käynyt Gaijinissa vain kerran.
Kai se kertakin kokemukseksi riittää, jos sen jälkeen huutaa norjalaisella aksentilla "ido wanna".
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin