Uneton Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Uneton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ei saa nukuttua. Olis pitänyt ottaa illalla vähemmän/enemmän viinaa, ettei pitäis hereillä näin aamuyöstä. Ärsyttävä ominaisuus ihmisessä, ettei tietyssä vaiheessa laskuhumalaa pysty nukkumaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Uneton Lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Oho, minä vahingossa krapulan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Uneton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Oho, minä vahingossa lattiat tärpätillä.

Talouteni fillareiden määrän tuplaannuttua erilaiset sotkuiset lieveilmiöt ovat nelinkertaistuneet. Toista joutuu säilyttämään kämpässä 24/7 miinus ajot ja toistakin pesemään paskareissujen päätteeksi sellaisella syklillä, että öljy (kylppäri), hiekka ja jarrutusjäljet eli gummiraidat alkavat olla osa sisustusta. Onneksi pääsen täältä kärystä helevettihin just nyt; noukin ykköstykin huollosta, polkaisen sitä, pesen itsenikin tärpätillä ja polkaisen tinderille polkaisemaan sitäkin ja ottamaan tärpättiä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uneton Lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lennotkin vielä myöhässä, joten kotona aamulla vasta kasilta. Ei hyvä, kun lapsetkin mukana. Muutoin loma meni ok, paitsi ilmat aivan paskat. Eli normisti Kyproksella toukokuussa yksi sadepäivä, nyt osui kolme viikkoon koko päiväksi ja yksi pilvinenkin oli. Mut urheiltua tuli joka päivä, joka auttoi jaksamista kummasti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin