Full House Monday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Full House Monday

Viesti Kirjoittaja Niba »

No outs!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Full House Monday

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Salilla käyntiä ei tapahdu, jos siitä ei raportoi sosiaalisessa mediassa. Siispä kerron meneväni tänään salille.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Full House Monday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:Salilla käyntiä ei tapahdu, jos siitä ei raportoi sosiaalisessa mediassa. Siispä kerron meneväni tänään salille.
Eikä reeni ollut riittävän rankka ellet someta lihaskipua ja -jumia. Joka tapauksessa kovasti onnea lihasten kasvatukseen. Muista palautusjuoma, mieluiten valkosuklaanmakuinen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Full House Monday

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pitäis taittaa kutsu golftapahtumaan, mutta oon ihan mahdottoman epäluovalla päällä. Apua!

edit. Hahaa, sainkin mahtavan idean! Mutta se vaatii täydellistä valokuvaa, joten täytyy vetää hanska käteen ja kaivaa pallot esiin. Ja kamera.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Full House Monday

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:edit. Hahaa, sainkin mahtavan idean! Mutta se vaatii täydellistä valokuvaa, joten täytyy vetää hanska käteen ja kaivaa pallot esiin. Ja kamera.
Ei sitten mitään tissikuvia!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Full House Monday

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vesper kirjoitti:edit. Hahaa, sainkin mahtavan idean! Mutta se vaatii täydellistä valokuvaa, joten täytyy vetää hanska käteen ja kaivaa pallot esiin. Ja kamera.
Ei sitten mitään tissikuvia!
Ne olisi kyllä must! Koska on jo keppi ja pallot!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Full House Monday

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Salilla käyntiä ei tapahdu, jos siitä ei raportoi sosiaalisessa mediassa. Siispä kerron meneväni tänään salille.
Eikä reeni ollut riittävän rankka ellet someta lihaskipua ja -jumia..
Kylläpä on lihakset kipeät ja jumissa!1
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Full House Monday

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vesper kirjoitti:Pitäis taittaa kutsu golftapahtumaan, mutta oon ihan mahdottoman epäluovalla päällä. Apua!

edit. Hahaa, sainkin mahtavan idean! Mutta se vaatii täydellistä valokuvaa, joten täytyy vetää hanska käteen ja kaivaa pallot esiin. Ja kamera.
Hyvä ava :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Full House Monday

Viesti Kirjoittaja Vesper »

James Potkukelkka kirjoitti:Hyvä ava :)
Kiitos! Tästä tuli mieleeni illalliskutsuilla ollut nainen, joka johonkin (jota en enää muista) liittyen tokaisi, että "ihan yhtä turhaa kuin dildot lesboilla". Meinas mennä viinit väärään kurkkuun.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Full House Monday

Viesti Kirjoittaja exsu »

Oli tarkoitus vielä tehdä töitä illan päälle hotellilla, mutta nyt kyllä iski sellainen ruokakooma/ väsymys, että ei liiku päässä enää mitään. Toisen kerran, siis.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Asparagus
Wannabe-kitisijä
Viestit: 4
Liittynyt: 13.05.2014 21:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Full House Monday

Viesti Kirjoittaja Asparagus »

Kukkuu,tuli kityrunkkuja ikävä,tein taas paluun sadatta kertaa ... Koskakohan oon käynyt täällä viimeksi :?: :?: :?:
(Useamman vuoden taisin malttaa olla pois)
Sataa Sataa Ropisee Pilde Pilde Pom,Nallen Tussu Ihan Kostea ja Märkä On,Laukeen Kohta ...
Vastaa Viestiin