Keskiviikko ei koe tiistain kohtaloa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Keskiviikko ei koe tiistain kohtaloa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Never forget!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko ei koe tiistain kohtaloa

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuva

;)
Viimeksi muokannut Niba, 14.05.2014 11:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Keskiviikko ei koe tiistain kohtaloa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko ei koe tiistain kohtaloa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Piti tehdä luentojen välillä töitä, mutta jätin aamulla läppärin kotiin. Vähän ku olis lomalla!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko ei koe tiistain kohtaloa

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuva
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Keskiviikko ei koe tiistain kohtaloa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Suvinen kirjoitti: kehotti olemaan lukematta keskustelupalstoja :D
Ei ne lääkärit mitään tiedä!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko ei koe tiistain kohtaloa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suvinen kirjoitti:ylimielinen... ...kehotti olemaan lukematta keskustelupalstoja :D
Mä ainakin olen hyvin pitkälti pinnalla tämän palstan asiantuntijuuden johdosta. Kylläpä olikin ylimielinen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Asparagus
Wannabe-kitisijä
Viestit: 4
Liittynyt: 13.05.2014 21:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko ei koe tiistain kohtaloa

Viesti Kirjoittaja Asparagus »

Hampaita hoidatettu tällä viikolla 731€:llä.Huomenna vielä pitää mennä hiotuttamaan yhtä kulmahammasta.

Ja toi loppusumma on Kela-Korvausten jälkeen ... varmaan ilman korvauksia leegoja hoidatettu reilulla tonnilla :shock:

Laittaa kyl harkitsemaan,pitäisikö vaihtaa julkiselle puolelle,siel ois vähän halvempaa,mut työnlaatukin heikompaa

Siinäpä taas miettimistä vähäksi aikaa :)
Sataa Sataa Ropisee Pilde Pilde Pom,Nallen Tussu Ihan Kostea ja Märkä On,Laukeen Kohta ...
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Keskiviikko ei koe tiistain kohtaloa

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Asparagus kirjoitti:Hampaita hoidatettu tällä viikolla 731€:llä.Huomenna vielä pitää mennä hiotuttamaan yhtä kulmahammasta.

Ja toi loppusumma on Kela-Korvausten jälkeen ... varmaan ilman korvauksia leegoja hoidatettu reilulla tonnilla :shock:

Laittaa kyl harkitsemaan,pitäisikö vaihtaa julkiselle puolelle,siel ois vähän halvempaa,mut työnlaatukin heikompaa

Siinäpä taas miettimistä vähäksi aikaa :)
Mä kävin laittamassa kruunun yhteen hampaaseen, ja 3 muuta rempattiin samalla. Hammaslääkäri kammo + julkisen kehnot työt johti siihen että piti kruunuttaa tuo yksi. Kokonaislasku 900 euroa, mutta sisältää siis n 600 e kruunutus-kulut ja 100e meni siihen että olin paikalla mutten läsnä, eli Dormicumia kanyylistä.

Siitä pitikin ihmetellä, ei helvetti mikä muistinmenetys. Oikeasti ,en ikinä koskaan ole tollasta kokenut, vaikka paljon on tullut koettua. 2.5h operaatio on sellainen 10-15 minuuttia pitkä jos minulta kysytään. Olen ollut hereillä, istunut, puhunut jne, muttei _mitään_ muistikuvia. Kotimatka ihan pimennossa,vaikka olen kävellyt sen saattajan kanssa :D

Aivan mahtava ratkaisu, ei jäänyt mitään pahoja muistoja, ei kipuja, ei ahdistusta, ei mitään. Täysin 100e arvoinen tuo tippa käteen.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Vastaa Viestiin