170514

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

170514

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kesäistä huomenta. Sorvataan ensin ja päälle Tammelan stadionille Ilveksen futispeliin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: 170514

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ruotsinläksyjä, kahvakuulaa ja pihatöitä, siitä on lauantai tehty. Ja pakko nöyrtyä raiskauksen edessä, ja hakea apteekista allergialääkkeitä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: 170514

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Voi anaaliPertti. Ei enää yhtään suomalaista änäreissä.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 170514

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Voi anaaliPertti. Ei enää yhtään suomalaista änäreissä.
Toivottavasti Koivu ja Selänne lopettaisivat peliuransa kokonaan. Se on aina surullista nähdä, kun ex-tähti jäähdyttelee monta vuotta, kun ei vaan osaa tehdä muuta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: 170514

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Se on aina surullista nähdä, kun ex-tähti jäähdyttelee monta vuotta, kun ei vaan osaa tehdä muuta.
Jaa, musta taas on hienoa kuinka täpinöissään Teemu edelleen on pelaamisesta. Jos NHL:stä ei löydy peliaikaa, niin vois mun puolesta tulla muutamaksi vuodeksi vahvistamaan kotikaupungin joukkuetta :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: 170514

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vagabondo kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Se on aina surullista nähdä, kun ex-tähti jäähdyttelee monta vuotta, kun ei vaan osaa tehdä muuta.
Jaa, musta taas on hienoa kuinka täpinöissään Teemu edelleen on pelaamisesta. Jos NHL:stä ei löydy peliaikaa, niin vois mun puolesta tulla muutamaksi vuodeksi vahvistamaan kotikaupungin joukkuetta :D
Ei siinä mustakaan ole mitään surullista, että luistin kulkee ja maila pysyy kädessä. Jos yleisö tykkää ja joukkue maksaa, mikäs siinä on pelatessa kun lajia ilmiselvästi rakastaa.

Ylle voi vetää vaikka ilvespipon silmille jos ei kestä katsoa.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 170514

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vagabondo kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Se on aina surullista nähdä, kun ex-tähti jäähdyttelee monta vuotta, kun ei vaan osaa tehdä muuta.
Jaa, musta taas on hienoa kuinka täpinöissään Teemu edelleen on pelaamisesta. Jos NHL:stä ei löydy peliaikaa, niin vois mun puolesta tulla muutamaksi vuodeksi vahvistamaan kotikaupungin joukkuetta :D
Vaikka Jari Litmanen, kyllähän se olisi ollut paljon tyylikkäämpää lopettaa, kuten esmes Hyypiä. Siis huipulla. Tai Sami Kapanen tai Raimo Helminen tai tai tai...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: 170514

Viesti Kirjoittaja elco »

Lopettiko sun mielestä Sami Kapanen tai Raipe Helminen enemmän huipulla kuin Teemu Selänne?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 170514

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

elco kirjoitti:Lopettiko sun mielestä Sami Kapanen tai Raipe Helminen enemmän huipulla kuin Teemu Selänne?
Selänteen jatkostahan on ollut puhetta ja kaikenlaisista Jokeri- yms. soppareista. Näkisin, että lopettaisi hyvä mies tähän.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: 170514

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mä olen nyt kyllä sitä mieltä, että ikämiesurheilu ei ole lainkaan noloa, vaan lähestulkoon hieno homma. Ihan sama missä ja mitä Teme pelaa, kunhan pelaa.

Tää aamu/aamupäivä meni kyllä harakoille. Pikku-ukon koululla oli "koulupäivä" johon vanhempien tulee osallistua. Niin tyhjänpäiväistä puuhastelua kuin olla ja saattaa. Koulun piha täynnä myyntikojuja lähestulkoon joka laidasta. Jos ne nyt pelkkää rahaa olisivat tarvinneet, niin olisivat pyytäneet, niin oltais tääkin päivä voitu käyttää johonkin mielekkäämpään puuhasteluun.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: 170514

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
elco kirjoitti:Lopettiko sun mielestä Sami Kapanen tai Raipe Helminen enemmän huipulla kuin Teemu Selänne?
Selänteen jatkostahan on ollut puhetta ja kaikenlaisista Jokeri- yms. soppareista. Näkisin, että lopettaisi hyvä mies tähän.
Markka vetoa että salami on Anaheimin apuvalkku ensi kaudella
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 170514

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:Markka vetoa että salami on Anaheimin apuvalkku ensi kaudella
Valkkuhommat on tyylikäs siirto-operaatio.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 170514

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Diddley Bow kirjoitti:Mä olen nyt kyllä sitä mieltä, että ikämiesurheilu ei ole lainkaan noloa, vaan lähestulkoon hieno homma. Ihan sama missä ja mitä Teme pelaa, kunhan pelaa.
Niin, siis en puhunut ikämiesurheilusta, vaan huippu-urheilusta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: 170514

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:kyllähän se olisi ollut paljon tyylikkäämpää lopettaa, kuten esmes Hyypiä. Siis huipulla.
Mikä siinä huipulla lopettamisessa on niin tyylikästä? Sehän kertoo vaan, että riittävää kipinää lajiin ei enää ole vaikka suorituskyky vielä riittäisi.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 170514

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vagabondo kirjoitti:Mikä siinä huipulla lopettamisessa on niin tyylikästä? Sehän kertoo vaan, että riittävää kipinää lajiin ei enää ole vaikka suorituskyky vielä riittäisi.
Ei kai juuri kukaan (verrokkijoukko siis mainitsemani tyypit) ilman terveyshuolia lopetakaan. Lopettamiseen liittyy useimmiten suoritustason lasku t-huolien kera tai ilman niitä. Lasken huipulla lopettamisen vielä Selänteenkin kohdalla, jos hän ei jatka änärissä, khl:ssä tai liigassa. Tätä alempi taso on jo selkeästi jäähdyttelyä eli uran lopetus. Toisaalta, ei se Teukka tainnut ihan kamalasti nauttia vikasta änärikaudestaan, kun jaksoi avautua peliajastaan ja pienestä roolistaan. Vaikea kausi hänelle varmasti.

Yllä mainitsemasi tulkinta huipulla lopettamisesta on osin väärä, koska usein huipulla lopetetaan, koska suorituskyky ja terveys ei riitä. Olen siis puhunut erityisen iäkkäistä tähtiurheilijoista, joilla ymmärtääkseni kipinä sinänsä ei ole se ongelma...tai sen puute, siis.

Kaikenlainen pakonomainen, muutospelkoinen toiminta on osin noloa, eikä sellaista lopetusta toivoisi kellekkään tähdelle.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: 170514

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Varmaan kymmenes kerta putkeen kaupassa kun unohdan ostaa sormisuolan, haluan uuden pään.

Ja Kukko on aika kallista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: 170514

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Tampereella oli hyvä meininki!

Setti meni hyvin ja lattialla porukkaa koko ajan, ja oli hienoa päästä soittamaan vähän isomissa puitteissa. Paikat oli nättinä ja ihmiset mukavia, kyllä menen uudestaan soittamaan jos pyydetään.

Tässä tiimikaveri lauteilla, ja Decotukoksen kädenjälkeä.

Kuva
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Vastaa Viestiin