Orgiatiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Orgiatiistai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

exsu kirjoitti:Poistin koirista juuri neljä punkkia ja sohvalta kaksi. Nyt on hyvin ikävä kihelmöinti iholla jatkuvasti, kun kuvittelen niiden ryömivän eteenpäin.
Sisämaan punkit on nykyään aivan yhtä tappavia kuin ahvenanmaan hirvikärpäset. Vai siis se kutinako häiritsee? Punkki ei kutise, se tappaa - ei kun, ravitsee itseään salakavalasti. Ja siis tappaa, jos lehtiä lukee.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Orgiatiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Häiritsee se ajatus, että sellaisia möyris iholla.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Orgiatiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

urpiainen kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Terkkuja Porista!
Pori on kyllä vähän tyly noiden kauniiden puutalokaupunkien jälkeen. Kun siellä pyörit, niin mene nyt sitten vielä (Vanhalle) Raumalle syömään lapskoussit; sillä kyllä jaksaa ajaa vielä Itä-Uudellemaalle.
Keski-Uusimaalle, tarkkana nyt!!

Porissa pysähdyin vaan lounaalle, Raumalle en nyt tällä kertaa kurvanut. Ehkä kesälomalla sitten!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Orgiatiistai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

elco kirjoitti:Se mikä noissa robottiautoissa eniten huolettaa on, että ajavatko ne pirut rajoitusten mukaan. Voiko niihin kytkeä jonkun aggro-moodin, jossa ne pujottelevat kaistoja ja vilkuttelevat valoja? Entä voiko niihin asentaa jonkun pinkin keskisormivalosignaalin? Bussikaistamoodi?! Täpökiihdytys ja täpöjarrutus: ei tod mitään hitaasti ja rauhallisesti seuraaviin vihreisiin paskaa.
Kuvasit juuri robottiautoveron määräytymisperiaatteen. Korotellen pääsee halvalla, mutta 240 motarilla maksaa, samoin kun etuajooikeus risteyksissä. Mutta on se sen arvoista painaa vasemmalta manskulle 80 lasissa nelipyöräluisussa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Orgiatiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

exsu kirjoitti:Poistin koirista juuri neljä punkkia ja sohvalta kaksi. Nyt on hyvin ikävä kihelmöinti iholla jatkuvasti, kun kuvittelen niiden ryömivän eteenpäin.
Kantsii käyttää niitä myrkkyjä/kaulureita tai vastaavia. Punkit ovat tosiaan vaarallisia ja muutenkin vittumaisia.
Paras päivä ikinä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Orgiatiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Niillä on ollut myrkkyä, on lienee uusintasatsin aika.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Orgiatiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

exsu kirjoitti:Niillä on ollut myrkkyä, on lienee uusintasatsin aika.
Oukkelis doukkelis, kauanko kesti puhtaana? Meillä (tai oikeammin mummolla) kestää pari-kolme viikkoa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Orgiatiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Meillä toinen koira sai pannasta kauheat oireet, oli pakko napsia pois. Eli myrkkyä niskaan...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Orgiatiistai

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Työkavereita saikulla. Onneksi kohta tulee viikonloppu!!
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Orgiatiistai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Huhtikuun alussa laitoin sen, 8 viikkoa siinä luvattiin. Mutta pitää siis tiuhentaa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Orgiatiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vesper kirjoitti:Keski-Uusimaalle, tarkkana nyt!!
Ah, jotenkin itse miellän Helsingin keski-uudeksimaaksi, ja erinäiset maalaiskunnat luokittautuvat sitten länsi-, itä- tai mahdollisesti pohjois-uuteenmaahan kuuluviksi Helsinkiin suhteutuvan ilmansuunnallisen sijoittumisensa perusteella. Kepulandiassa tällainen pääkaupunkikeskeisyys ei toki varmaan virallisesti käy laatuun, ja ymmärtääkseni esimerkiksi aika silleen kolmen pennin konsulttihenkisesti nimetyt Kuuma-kunnat perustelevat nimentymistään Keski-uudenmaan kunniksi nimenomaan sillä, että maantieteellisesti kiertävät ulkokehällä Uudenmaan keskustaa eli pääkaupunkiseutua. Kaikkea sitä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Orgiatiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti: keski-uudeksimaaksi... ...länsi-, itä- tai mahdollisesti pohjois-uuteenmaahan... ...Keski-uudenmaan.
Vaikka käytit haravaa, ei tainnut osumia tulla 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Orgiatiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Keski-Uusimaalle, tarkkana nyt!!
Ah, jotenkin itse miellän Helsingin keski-uudeksimaaksi, ja erinäiset maalaiskunnat luokittautuvat sitten länsi-, itä- tai mahdollisesti pohjois-uuteenmaahan kuuluviksi Helsinkiin suhteutuvan ilmansuunnallisen sijoittumisensa perusteella. Kepulandiassa tällainen pääkaupunkikeskeisyys ei toki varmaan virallisesti käy laatuun, ja ymmärtääkseni esimerkiksi aika silleen kolmen pennin konsulttihenkisesti nimetyt Kuuma-kunnat perustelevat nimentymistään Keski-uudenmaan kunniksi nimenomaan sillä, että maantieteellisesti kiertävät ulkokehällä Uudenmaan keskustaa eli pääkaupunkiseutua. Kaikkea sitä.
Mielestäni suurempi ongelma on, että Ilmatieteen laitos ei luonnollisestikaan anna pääkaupunkiseudulle tai Uudellemaalle mitään erityistä painoarvoa säätiedotuksissa. Sitä sitten joutuu arpomaan, onko PKS säätiedotuksessa mainittua Itä-Suomea vai Länsi-Suomea. Ainkaan mulle se ei ole selvinnyt.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Orgiatiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti:Mielestäni suurempi ongelma on, että Ilmatieteen laitos ei luonnollisestikaan anna pääkaupunkiseudulle tai Uudellemaalle mitään erityistä painoarvoa säätiedotuksissa. Sitä sitten joutuu arpomaan, onko PKS säätiedotuksessa mainittua Itä-Suomea vai Länsi-Suomea. Ainkaan mulle se ei ole selvinnyt.
:komp: :komp: :komp:
Tämä on aivan keskeisimpiä tulistumisenaiheitani joukkoviestintävälineiden uutisointia seuratessani! Koetan lievittää yliläikkyvää ärsyyntymistäni selittämällä itselleni, että säätiedotukset nyt vain ovat sen verran suurpiirteisiä prognooseja, että Ilmatieteen laitos sen vuoksi välttelee paikkakuntakohtaisia lausuntoja valtakunnallisissa säätiedotuksissa ja maalaa siksi leveämmällä pensselillä. Samasta syystä kai samainen laitos lakkasi julkaisemasta niitä sadetutkakuvien ekstrapolaatioon perustuvia "ennustuksia"; niiden ennustustarkkuus ei vain ole tyydyttävällä tasolla. Samaan aikaan takaraivossa kuitenkin kiertää kalvava epäilys siitä, että tämä ei ole todellinen syy, vaan reilun miljoonan suomalaisen erillinen huomioiminen vain olisi kepulandiassa anteeksiatamatonta pääkaupunkiseutukeskeisyyttä. Mukava (kai) kuulla, että joku muukin ottaa kierroksia tällaisista asioista!
Viimeksi muokannut urpiainen, 21.05.2014 10:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Orgiatiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

Mulla menee hermo jo siinä vaiheessa kun sitä lapin karttaa edes näytetään sääennustuksessa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Orgiatiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti:onko PKS säätiedotuksessa mainittua Itä-Suomea vai Länsi-Suomea. Ainkaan mulle se ei ole selvinnyt.
Länsi-Suomea. Mutta kyllä Pääkaupunkiseutu toki silti pitäisi mahdollisimman usein mainita erikseen. Eritoten, kun perustilanne on se, että säärintama lähestyy joko lounaasta tai kaakosta ja kysymys tietysti kuuluu, ulottuuko se, tai koska se ulottuu, pääkaupunkiseudulle asti, vai jääkö Turkuun/Lappeenrantaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Orgiatiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ja minä olen kovasti hyvilläni, kun Tampereen kohdalla on ollut jo vuosikymmeniä oma astelukunsa kartalla. Me ansaitaan se. Ei kaikilla ole.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Orgiatiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kuka ylipäänsä tarttee mitään sääennustuksia kun netistä pukkaa sekunnissa paikallissää kuntatarkkuudella.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Orgiatiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vanha kansa kuuntelee radion säätiedotuksia!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Orgiatiistai

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Pukkaa ennustetta jopa kuntarajojen sisäpuolelle, siis eri ennustetta.
http://www.foreca.fi/Finland/Helsinki/Punavuori
http://www.foreca.fi/Finland/Helsinki/Toukola
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Orgiatiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti:Vanha kansa kuuntelee radion säätiedotuksia!
Nimenomaan. Merisäätä ei jätetä, vaikka kesken olisi MM-finaalin jatkoaika!

Lisäksi tuo netin kuntakohtaisten, saati sitten vielä hienojakoisempien, ennusteiden eksaktius on usein vähän näennäistä: Asiakas saa parhaimmanlaatuista dataa, kun asiantuntija piirtää isoa kuvaa ja tulkitsee sen seurauksia eri alueille. Ja eniten niitä asiakkaita on pääkaupunkiseudulla, eli näiden meteorologien tulisi voittaa pelkonsa kepulien kostoa kohtaan ja mainita aina erikseen pääkaupunkiseudun näkymät. Eritoten, kun pääkaupunkiseutulaisten lisäksi tämä palvelisi muitakin jäsentämällä vähän lisää tätä epämääräistä itä-länsi-jakoa.

Mut joo, keskeisintä tässä ei ehkä sittenkään ole datan laatu vaan sen ärsyttävyys, miten just pääkaupunkiseudun tarpeita ei, väkimääristä huolimatta, uskalleta nostaa esiin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Orgiatiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä katon sään yleensä vaan ikkunasta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin