Eunukit tulevat Keskiviikkoisin

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Ovatko UFOt totta?

Ovat kotoisin maapallolta
0
Ei ääniä
Ovat kotoisin Maan ulkopuolelta
0
Ei ääniä
harhaa
1
100%
 
Ääniä yhteensä: 1

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Eunukit tulevat Keskiviikkoisin

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Eunukit tulevat Keskiviikkoisin

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

"Mennään hiljaa markkinoille, kun aamu sarastaa...", tais musisoida Dingo. Eli nyt sitten Valkeakoskelle joillekin markkonoille. Veikkaa, että vaimo haalii metrilakua metrikaupalla. Vapaapäivä koko perheellä, illalla futisreenit. Näin. Huomenta kaikille.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Eunukit tulevat Keskiviikkoisin

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tänään olis aksakisaa molemmilla koirilla tiedossa, aika jees. Pitää toivoa ettei sada isosti. Onkohan Ylle niitä "liian tosissaan pelaavia nelikymppisiä", joita vastaan mun ihastuspoika oli menossa tänään pelaamaan? ;)
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Eunukit tulevat Keskiviikkoisin

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Hei, mä olen vasta 37, enkä tiedä mtn nelikymppisten maailmasta. Ja mulla on vaan reenit, peli on vasta pe Kyröskoskella.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Eunukit tulevat Keskiviikkoisin

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mä oon 46, vasen ojentaja on jotenkin revähtänyt, eilen joutui kantamaan venettä yhdellä kädellä, onneksi orjapariskuntani oli apuna, meni perkl.. toisen airon holkin reikä vinoon hiukan, hankain toimi onneksi, edelliset kesti ulkoilmaa kymmenen kesää kunnes hajosivat, paljon on vene maksanut maksoin 800, säilytysmaksut jo 2500 kymmenen vuoden aikana, pitää ostaa suurempi moottori ja ajaa tyrskyihin vene....
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Eunukit tulevat Keskiviikkoisin

Viesti Kirjoittaja exsu »

:cheer: :cheer: Molemmat koirat sijoittui aksakisoissa. Juniori voitti ja vanhempi oli kolmas. Hikistä touhua!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Vastaa Viestiin