Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Näin on.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi on hidas!1
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Lapseton lomaviikko alko nyt!
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:Ylermi on hidas!1
Niin se vaimokin sanoo sängyssä. Nalli ei vaan pala :prööt:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Yritin ottaa su viskinaukun Helluntain kunniaksi. Viemäriin meni, on se vain niin pahaa. Cokis sitä vastoin oli herkkua.
Paras päivä ikinä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^mistä moinen?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Huhhei, olipahan Kosmos-festivaalit!!

Kaikilla oli niin mukavaa, ihmiset käyttäytyi pääsääntöisesti todella hyvin, ja tuskin tarvii lukea revittely-otsikoita iltasanomista. Decoraatiot ja paikka oli hienoimpia aikoihin, huomaa että on panostettu. Hauskaa oli koko rahalla, ja synttäritkin tuli juhlittua antaumuksella.

Oli hieno aloitus kesän festarikaudella <3
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

James Potkukelkka kirjoitti:^mistä moinen?
Virosta ostettu pullo on ollut kaapissa jo parisen vuotta. Ei kai mitään suurempaa syytä, ei liity (ainakaan toivottavasti) vitutusketjussa mainitsemaani. Toisaalta ehkä ankara ryyppääminen saattaisi johtaakin parempiin hommiin.
Paras päivä ikinä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mikä viski on viemärikamaa?
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^en mäkään viskiä kyllä mielelläni juo. Makuasia jne.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tissiposkileimasta huolimatta tuon esiin, etten juo ollenkaan viskiä tai konua, koska maistuvat suussani aivan kamalalta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

So Hard kirjoitti:Mikä viski on viemärikamaa?
Jack Daniel's Old Number Seveniä ostin, kun pullo on niin hauska.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Se on moottoriöljyä, ei viskiä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

So Hard kirjoitti:Mikä viski on viemärikamaa?
Kaikki viski pitäisi kaataa takaisin hevoseen.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Riemumieli kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Mikä viski on viemärikamaa?
Jack Daniel's Old Number Seveniä ostin, kun pullo on niin hauska.
Osta halpaa kuraa. Ylläty, että se maistuu halvalta kuralta. Yleistä se koskemaan kaikkia viskejä. Loogista :jee:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

http://www.lansi-savo.fi/uutiset/l%C3%A ... aas-158317

"..festivaalialueen basaarilla lettukahveja tarjoilee Ristiinan läntisen Maa- ja kotitalousseuran jäsenet. Tapahtumaa on suunniteltu yhteistyössä kyläyhdistyksen kanssa, eikä ainakaan paikallaolijoilla ole keskellä metsää pauhaavasta konemusiikista valittamista, päin vastoin.
-Eihän parempaa nuorisoa ole missään, kehuu Kirsti Kuuva kyläyhdistyksestä.
-Positiivinen yllätys. Örveltämistä ei ole ollut, komppaa puolestaan Pauli Kuuva.
Kahvikojulla hommissa on myös kunnallispoliitikko Kirsi Olkkonen kyläyhdistyksen edustajana, jolla on tapahtumasta vain positiivista sanottavaa.
-Hankimme täällä myös rahaa kylätalomme Lännentuvan hyväksi.
Ennakkoasenteitakin kylällä on Kirsti Kuuvan mukaan ollut.
-Ne epäilevät eetut saisivat tulla paikalle."

Oli hyviä lettuja paikallisilla, ja järjestäjiltä hienoa toimintaa ottaa paikalliset mukaan hommiin. Siellä näkyi lähitilojen isäntiä ja emäntiä VIP-lippujen kanssa ja tosin kyläseura myymässä lettuja. Mitä itse jututin heitä ja maanomistajaa, olivat kaikki todella tyytyväisiä tapahtumaan.

Tulee varmasti siis uudestaan vielä :)

Jee <3
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vagabondo kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Mikä viski on viemärikamaa?
Jack Daniel's Old Number Seveniä ostin, kun pullo on niin hauska.
Osta halpaa kuraa. Ylläty, että se maistuu halvalta kuralta. Yleistä se koskemaan kaikkia viskejä. Loogista :jee:
No Jack kyllä kuuluu viemäriin. Olisi riemis voinut tehdä jenkit ja sotkea sen kolaansa.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kyllä viskin mausta an sich täytyy kuitenkin pitää, että voi arvostaa erilaisten laatujen hienouksia. IMO.

En esim. usko, että henkilö, joka kerta kaikkiaan ei pidä oluesta, pitäisi erityisesti mistään olutmerkistä.

Sitten vielä se, että yleensä poikkeaviin makuihin pitää totutella. Kuten sanoin aiemmin, en nyt pidä viskistä enkä konjamiinista. Uskon, että jos lipittelisin riittävästi, oppisin pitämään. Parempi, että en pidä :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

En ole vieläkään oppinut juomaan viskiä, vaikka se onkin mun to do -listalla.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Haemaeraemies kirjoitti: Kaikilla oli niin mukavaa, ihmiset käyttäytyi pääsääntöisesti todella hyvin, ja tuskin tarvii lukea revittely-otsikoita iltasanomista.
Joo, myös meidän näkökulmasta oli lepposaa. Ei tappeluista, ei övereitä, yksi lanssi koko viikonloppuna.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti:Kyllä viskin mausta an sich täytyy kuitenkin pitää, että voi arvostaa erilaisten laatujen hienouksia. IMO.
Rahalla pääsee eroon pahasta mausta ja se pätee kaikkiin tislattuihin viinoihin. Halvoissa on aina enemmän epäpuhtauksia etc, jonka takia ne maistuu enempi tai vähempi polttoöljylle, eikä sovellu kuin paatuneille alkoholisteille joiden tavoitteena on päästä humalaan mahdollisimman halvalla ja ovat kovan harjoittelun jälkeen oppineet nauttimaan paloöljyn hienoista aromeista. Ammattilainenhan juo vaikka lasolia :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Kyllä viskin mausta an sich täytyy kuitenkin pitää, että voi arvostaa erilaisten laatujen hienouksia. IMO.
Rahalla pääsee eroon pahasta mausta ja se pätee kaikkiin tislattuihin viinoihin. Halvoissa on aina enemmän epäpuhtauksia etc, jonka takia ne maistuu enempi tai vähempi polttoöljylle, eikä sovellu kuin paatuneille alkoholisteille joiden tavoitteena on päästä humalaan mahdollisimman halvalla ja ovat kovan harjoittelun jälkeen oppineet nauttimaan paloöljyn hienoista aromeista. Ammattilainenhan juo vaikka lasolia :D
IMHO en usko, että kyse on pelkästään tuotteen laadusta. Kyllä viskin mausta pitää oppia pitämään, ennen kuin laadukaskaan maistuu hyvältä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

exsu kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti: Kaikilla oli niin mukavaa, ihmiset käyttäytyi pääsääntöisesti todella hyvin, ja tuskin tarvii lukea revittely-otsikoita iltasanomista.
Joo, myös meidän näkökulmasta oli lepposaa. Ei tappeluista, ei övereitä, yksi lanssi koko viikonloppuna.
Koitinpas bongailla sua mutten tunnistanut :I Jututin teidän tiimiläisiä pariin otteeseen ja olivat kyllä tyytyväisiä tapahtuman luonteeseen.

Kiitos että olitte paikalla <3
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tähän on luonnollinen selitys, olin puhelinyhteyden päässä Tampereella koko tapahtuman ajan. :)
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti:IMHO en usko, että kyse on pelkästään tuotteen laadusta. Kyllä viskin mausta pitää oppia pitämään, ennen kuin laadukaskaan maistuu hyvältä.
Jätetään nyt huomioimatta se, että viskinimikkeellä myytävissä tuotteissa on niin isoja eroja, ettei ole mitään yhtenäistä viskin makua. Se mitä tässä olen koittanut selittää on, että vaikka pitääkin viskeistä, niin silti halpa kura on pahaa.

Mitä tuohon oppimisen tarpeeseen tulee, niin en itsekään innostunut viskeistä ennen kuin sain nenäni eteen Laproaig 10yo:a ja se oli rakkautta ensisiemauksella. Kyseessä oli tietääkseni ensimmäinen laadukas single malt:ni, mutta makuuni juuri sieltä oikeasta, savuisesta ja tervaisesta, nurkkauksesta. Savuttomat ei edelleenkään kolahda, vaikka teknisesti olisivat selvästi laadukkaan oloisia. Jos juomalle pitää irvistää, se joutaa viemäriin.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin